Skocz do zawartości

poważny problem dla poważnych ludzi(pomocy)CO MI SIĘ DZIEJE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Temat długi jak Wisła.Auto mam rok 2,5 24v vanos.Po zakupie rok temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą.Po wymianie auto nigdy nie miało równych obrotów.Wciąż falował na wolnych.Tak było do chyba listopada 04.Stało się coś dziwnego.Odpalam ciepły silnik a tu [BAD] .Chodi jakby na 3\4 gary i nie reaguje na nic ani na gaz,jak mu depczę to jeszcze gorzej.Aż w końcu załapał i ok.Do dziś zrobił tak 3 razy.Poza tym faluje nadal Jak jest zimny to do tego w granicach 1600 obrotów w czasie przyspieszania nagle szarpie autem.Muszę odpuścioć i depnąć szybciej.Czasem dzieje się coś takiego że jadę wolno już na ciepłym silniku daję gazu po woli a on nic nie idzie tylko się krztusi Puszczam gaz dodaję szybciej i idzie jakiś czas nagle przestaje więc odpuszczam daję gazu a on idie wyżj aż znowu to samo.Na kompie wykazał sondę(wymieniłem dwie inne i nic)Wymieniłem przepływkę,silnik krokowy,Pomocy.Bez obrazy ale chciałbym w miarę poważnych uwag bo jestem tak zmęczony tym tematem że :mad2: :jawdrop: Pozdrawiam
Opublikowano

Do skutku musisz dalej męczyć przepływkę i silnik krokowy .

Ważne jest abyś za każdą zmiana urządzenia robił reset kompa po to żeby pozbyć się nabytych wcześniej błędów .

 

powodzenia :wink:

Opublikowano

Czytałem o takim przypadku juz ale nie pamietam gdzie.

Jedna osoba pisała ze też miała problemy ale po założeniu chyba instalacji gazowej ale mniejsza z tym chodziło o to ze gośc który zakładał instalację nie dokręcił kolektor ssący (nie dokręcił jednej śrubki) i własnie miał takie objawy jak ty (nie równa praca silnika)

Skoro u ciebie była wymieniana uszczelka pod głowicą też był ściągany kolektor ssący no i moze własnie tu jest myk, moze uszkodzili uszczelkę pod tym kolektorem albo nie dokręcili.

To tylko tak mała podpowiedz ale chyba każda sugestia jest tu istotna

Powodzenia.

Sprawdz ostatnie posty na forum bo czytałem o tym całkienm niedawno (jaieś 5 dni temu)

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Sprawdz czy masz dobrze ustawiony rozrząd równiez sprawdz czujnik położenia wału to element najczęściej uszkadzany podczas mało fachowej naprawy głowicy lub rozrządu.

 

To również jest tylko sugestja :D

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Sprawdz czy masz dobrze ustawiony rozrząd równiez sprawdz czujnik położenia wału to element najczęściej uszkadzany podczas mało fachowej naprawy głowicy lub rozrządu.

 

To również jest tylko sugestja :D

 

U mnie jak przy jakiejś naprawie "gość" urwał kabelek czujnika prędkości (ten w moście) to po 10 min jazdy samochód nagle stanął i silnik nie ciał odpalić a jak to zrobił to szarpał i mulił...

Na desce nie działał prędkościomierz więc wyczułem, ze to ten czujnik...

Połączyłem urwane kabelki i po odpaleniu nagle silnik zaczął pracować normalnie... :mrgreen:

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
blusmen czy masz instalacje gazową ?? Czy wymieniałeś świece, filtr powietrza ?? Sprawdź ten kolektor jak poprzednicy mówili i posprawdzaj szczelność całego dolotu, możliwe że łapie sobie lewe powietrze.
Opublikowano
ja mam problem z dławieniem na wyższych obrotach i diagnoza to Kolektor wydechowy, mój jest popękany, ma uszczelkę do wymiany i jedna szpilka jest ułamana, przez co nawet jeśli sonda jest sprawna, to i tak nie dostaje dobrych danych, więc samo sprawdzenie sondy lambda nic nie da. Jak na razie to tylko teoria bo nie mam czasu żeby wymienić kolektor, ale sprawdź go, może komputer wariuje przez błędne odczyty z sondy. Taka moja sugestia, nie wiem czy trafna, ale może akurat pomoże choć trochę :)
Opublikowano

Witam.

Mam podobny problem jeszcze niczego nie ruszałem, ale zaczyna mnie to denerwować wiec pewnie w najbliższym czasie sie za to wezme.

Nie wiem czy masz u siebie instalacje gazowa bo u mnie jak jest na gazie to jest wszystko ok, natomiast na benzynce wlasnie takie szarpniecia. Najczesciej jak jest zimny ale jak sie rozgrzeje to czasami tak samo przy stalej predkosci potrafi szarpac. Sa to takie male szarpniecia jakby nie dostawal paliwa. Tak na poczatku myslalem. Jak dodaje gazu to idzie ale jak trzymam stala predkos (obroty np 2000) to zaczyna nim szarpac. Mechanik powiedzial ze to przeplywka. Byc moze. Wiem ze nie bylo wystrzalow na gazie. Jak bede wiedzial cos wiecej to dam znac.

E32 730 LPG


KUPIĘ ŁADNE ZADBANE E38 735 LUB 740 rocznik '96;'97. PROSZĘ O KONTAKT NA PW.

Opublikowano
Witam wszystkich i serdecznie dziękuję.Poruszyliście bardzo istotne żeczy i na miarę możliwości badania objawów na zasadzie domysłów konkretnie.Bardzo mnie to cieszy poniewarz trochę mnie nudzą dziwne uwagi a poza tym takie zachowanie auta trwa tak długo że potrzebowałem jakichś konkretnych wskazówek.Zkorzystam z tych od was i napiszę o efektach. :nienie: Ale mam dla was niespodziankę.Byłem u znajomego mautem Pojechałem, postawiłem,po 3 godz.wychodzę chcę palić a tu nic zima.Kręci jak szalonymn i nic.To go na chol i nic Odpalił na gazie powyżej 2000 obr.(tak jest ustawione)Ja go na benzynkę to gaśnie.Myślałem że to pompa.Pojechałem do domu na gazie w garażu przełączam na benzynkę i co :?: ?chodzi Na początku kulawo tak jak kiedys co opisywałem a potem juz normalnie.Co jest do cholery.Zaczynam nienawidzieć bmw.Atak je kochałem.To nowa zagadka.Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :wink:
Opublikowano

mam podobny kłopot. Jeden przedmówca stwierdził, że trzeba zresetować kompa.

Co to znaczy?

jak to się robi ?

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano

A i jeszcze jedno jak sprawdzić ciśnienie paliwa ma byc ponoć 3bar jak wspomnial przedmówca.

Jakim sposobem i w którym miejscu to sprawdzic ?

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano
pozdrawiam.Panowie po woli dochodzę..........do poprawy prawidłowej procy mojej bm-ki.To co mi się stało że nie palił a przed tym się dławił i nie palił to po prostu pompa paliwa.Raz chdziła a raz nie a poza tym chyba miała za małe ciśnienie.Teraz to zupełnie inne auto Znowu je kocham.Jestem zadowolony z efekyu :D bo za bardzo nie wierzyłem w to że pompa może mieć wpływ na równą pracę silnika dlatego szczególnie dziękuję za sugerowane sprawdzenie ciśnienia pompy :dance: POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Opublikowano

Witam, u mnie byla przyczyna w nieszczelnosci tzn. lapal lewe powietrze przy duzych rurach niedaleko przeplywomierza uszczelnilem i jest ok.

Zamierzam je wymienic ale myslalem ze takie rury sa tansz na razie tak zostanie. Ale mam jeszcze problem z odpalaniem jak troche postoji. Mam wrazenie ze przy odpalaniu tz. dlugim kreceniu rozrusznikiem, ciagnie paliwo z baku tak jakby cos przy silniku tego paliwa nie trzymalo. Musze to zdiagnozowac. Jak jest troche rozgrzany to jest ok ale jak postoji to jest problem.

E32 730 LPG


KUPIĘ ŁADNE ZADBANE E38 735 LUB 740 rocznik '96;'97. PROSZĘ O KONTAKT NA PW.

Opublikowano
Witam ponownie po niezbyt długiej przerwie.To jest jakieś fatum.Włożyłem pompę auto jeżdziło 3-rzy dni bez zarzutu obroty ok nawet trochę wolno schodził z obrotów jak stawałem ale kij z tym Teraz znowu faluje na obrotach tzn.jak dodam gazu i puszczę to obroty spadną trochę za nisko odbije go i się stabilizują A ostatnio w niedzielę odpalił ale go telepało jak dodałem gazu to się dławił jak puściłem to znów chodził diwnie.Po przełączeniu na gaz chodził dobrze,jak dojechałem na miejsce i przełączyłem na benzynę to chodził ok oczywiście oprucz falowania to występuje cały czas.Nie wiem co o tym sądzić Pozdrawiam
Opublikowano

Spróbuj zatankowac troszku więcej paliwka - tutaj moze byc przyczyna, ja mialem tak samo po wymianie pompy i juz myślałem ze znowu a tu było mało paliwka (pływak mi się zawiesił i ciągle wskazywał 20 Litrów) podjechałen na stację i zalałem 20 litrów a wskazówka ani drgnęła dalej pomimo iz wczesniej wskazywała 20 l - pływak się poprostu zawiesił.

Od tego momentu wszystko ok. ( a to ze potem na miejscu dobrze ci chodził na benzynie to poprostu po drodze pompa musiała sobie zassać i nabrała paliwa ,bo wystarczyło ze było gdzieś z górki , u mnie było tak samo dokładnie)

Moze sie uda :):) bez kolejnego rozbierania ????

Spróbuj nie zaszkodzi

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
witam dzięki za pomysł ale to napewno nie to paliwa mam zawsze dość około 40-50l.Dbam o to aby nie zatrzeć pompy.Zresztą pomimo posiadania gazu czasem daję jej powąchac porządnej dawki benzynki
Opublikowano

ja miałem takie problemy.pojechałem do dobrego mechanika bo juz mnie szlak trafiał i zrobił wszystko :)

wiec tak:

1.zle wyregolowane zawory(brak luzow)-nie chciał palic jak byl zimny

2.lapal lewe powietrze-wszystko musi byc super szczelne

3.wymiana swiec

4.odpowietrzenie

autko chodzi jak nowe :)

Opublikowano
Regulacja zaworów nie wchodzi wgrę bo to silnik z chydro ,ale lewe powietrze cały czas chodzi mi po głowie.Chyba będę się musiał za to wziąć Dzięki za pomysł pozdrawiam. :oops:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.