Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W szukajce nie znalazlem podobnego problemu.

A problem jak w temacie. Zachowalem sie jak debil, chcialem skasowac inspekcje i zlaczylem zle piny. Po tym auto nie pali, przekrecam kluczyk i nic sie nie dzieje, nie zalacza sie rozrusznik. Na krotko odpala bez problemu. Wszystko inne dziala normalnie. Co to moze byc? Jakis przekaznik, bezpiecznik? Jakies pomysly? Mial juz ktos taki przypadek?

Z gory dzieki za pomoc.

 

edit. zapomnialem dodac.. bmw 325 tds 95r

Opublikowano
Nie znam się w temacie ale co bym zrobił to odłączył aku na noc i dopiero bym się zaczął martwić... A jak nie to go na krótko odpalaj - przynajmniej potencjalni złodzieje kluczyków będą mieli zagwozdkę :cool2:
Opublikowano

no to zaszalales...... :?

jesli instrukcjie brales z tematu ktory zakladalem to tam jest napisane w instrukcji-opis pinow Upewnij sie 5 RAZY ( dzis kasowalem OILSERVIc i tez musialem sie dobrze zastanowic i policzyc piny bo bym zwarl 7 z 18 albo 20)

nie wiem czy czasem kompa nie zjarales..........resetuj , sprawdz bezpieczniki przekazniki ( na forum jest ich opis) i zoaczysz co dalej

Opublikowano
a za 20 zlotych kasuja urzadzeniem u elektryka ale sobie oszczednosci wprowadziles . pozazdroscic . I wlasnie dlatego ja sie w takie cos nie bawie .
Opublikowano
a za 20 zlotych kasuja urzadzeniem u elektryka ale sobie oszczednosci wprowadziles . pozazdroscic . I wlasnie dlatego ja sie w takie cos nie bawie .

 

Ja się u siebie pobawiłem,bo 20zł za zwarcie PINów które mogę zrobić sam to zdecydowanie za dużo,ale nie powiem tak jak Paweł długo liczyłem PINy żeby nie trafić nie w te co trzeba,i pełna koncentracja do tego :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

a czy nie macie podpisanych pinów??

przecież to banał...pod każdym pinem jest cyferka(bynajmniej u mnie)..

 

witas>

 

najłatwiej pójść na łatwiznę c o nie?? zapłacić i mieć z głowy...

ale wiesz...są tacy co interesuje ich więcej niż tylko jazda....a te 20zł równie dobrze możesz przeznaczyć na browarek którym opijesz udane skasowanie inspekcji i oil...

he?? nie chce sie pomyśleć..wiesz ile frajdy z jazdy jest jak czegos sam dokonasz ...nawet taki banał...to juz coś..a kraków nie od razu zbudowano..czasem warto się pobawic żeby mieć później z tego satysfakcję..im więcej rzeczy robisz sam tym większa satysfakcja.

Ja swojej BiMMci jeszcze nigdy nie odstawiałem do jakiegoś warsztatu, mechanika itd itp. wszystko robię sam i nigdy jej nie odstawię....nawet jak na LPG-u jeździłem to sam ustawiałem instalkę, poprawiałem itd itp..nie ufam ludziom i tyle :twisted2: :twisted2:

Później jeździsz albo z głową do góry albo..jak wyjeżdżasz z warsztatu z głową w kolanach że tyle zapłaciłes np. za naprawę czy coś...

Pomysl nad tym.

Pozdrawiam

Opublikowano

sa podpisane, ale to wiesz- jedni maja lepszy inni gorszy wzrok- czasem jest dosc ciemno i w roznych sytuacjach czytelnosc tych milimetrowych cyferek jest rozna. Mozna sie tez zastanowiuc czasem - chwila zwatpienia czy dany numerek dotyczy sie PINU pod czy Pinu NAD.

Dlatego zalecamy rozwage w tym co sie robi. :idea:

Opublikowano
Do tematu nic ciekawego nie wniosę ale Paweł dopisz do Twojej instrukcji żeby zabieg kasowania inspekcji wykonywać przy pomocy kontrolki do sprawdzania instalacji samochodowych wtedy pomyłka spowoduje jedynie zapalenie się żarówki w kontrolce bez żadnych skutków ubocznych robię tak od dłuższego czasu i jest o.k.
Opublikowano

Pawel Twojej instrukcji nie czytałem bo inspekcje kasowalem juz wiele razy i teraz tez mi sie to udalo :lol: Tyle ze zlaczylam inne piny, bo powiedzmy ze chcialem cos sprawdzic. Dlugo historia, malo wazna i nie warto tego tlumaczyc. Myslalem ze ktos po prostu mial podobny przypadek.

 

Mam jeszcze takie pytanie. Czy ktos wie gdzie znajduje sie to COS zaznaczone na schemacie. Nie wiem czy to jakis przekaznik czy cus? Schemat malo dokladny dlatego nie wiem za bardzo gdzie tego szukac.

 

http://images32.fotosik.pl/89/e2447cac06370247m.jpg

 

182. blokada uruchamienia

Opublikowano
To immobiliser jedna część znajduje się przy stacyjce natomiast druga w sterowniku jak w opisie schematu występuje od czerwca '94.jak masz auto starsze to raczej nie uległ uszkodzeniu bo go nie masz.
Opublikowano

Usterka zlokalizowana. Padl oto taki przekaznik :

http://i13.ebayimg.com/06/i/000/8f/1c/18ed_2.JPG

 

Dla tych ktorzy by mieli podobny przypadek powiem, ze znajduje sie on pod kierownica, z lewej strony, nad ta klameczka do otwierania maski :)

Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i sugestie i apeluje o uwage przy kasacji inspekcji i powstrzymanie sie od glupich eksperymentow :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.