Skocz do zawartości

Słaby nawiew w E34 i nie tylko.


bastek1680

Rekomendowane odpowiedzi

Zwracam się do posiadaczy 5tek, mam bardzo słaby nawiew.

 

Żeby odparowac szyby muszę włączac 4 bieg wentylatora a i tak strumień

 

powietrza jest znikomy.

 

Mieliście może podobne kłopoty?

 

A poza tym, podświetlanie zegarów nawaliło, brak podświetlenia paliwa i

 

temperatury, grzebaliście może kiedyś w zegarach z pozytywnym

 

skutkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Wymieniałeś filtr kabinowy?Jeśli jest zpachany to nawet na 5tce wieje słabo.U mnie była kupa liści,po założeniu nowego wszystko wróciło do normy.

A podświetlenie...musisz wyjąc zegary i zmienić żarówki.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wlaczysz 4 to slyszysz dosc glosno nawiewy?

Przy 3 juz jest slyszalny, przy 2 i 1 niezbyt.

 

Co do parowania szyb, to niestety musze powiedziec, ze zpsikalem od wewnatrz szyby raz odmrazaczem a potem antypara, i efekt jest, ale nie taki jak przypsuzczalem, ze bedzie.

Czasem im sie zdaza parowac... mniej niz normalnie ale i owszem.

Spryskaj szybki clinem antypara lub czyms podobnym i zobacz.

Nie wlaczaj podgrzewania szyb, zanim sie silnik nie rozgrzeje, badz gdy masz wylaczone nawiewy, bo zawsze bedzie parowac.

Ja u siebie, najpierw czekam az sie rozgrzeje silnik, potem mozesz wlaczac jak chcesz w roznych kombinacjach.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekieruj powietrze na samą szybę czyli 2 3 suwak na maksa w lewo. grzebałem w zegarach wymieniałem żarówkę od temperatury Uwaga nie odpalaj zapłonu przy odłączonych zegarach bo będziesz miał błąd i żarówka od airbagu będzie świeciła na stałe (kup żarówkę przed wymianą)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całoszklane, nie pamiętam tylko czy W5W czy W3W, jeśli W5W to np Narva 17177, a W3W narwa 17097, o ile licznik wyciagasz wykrecajac 2 srubki i odpinając 2 wiązki kabli, to z dostępem do filtra nie jest już tak różow, musisz wyjać schowek a poźniej odkrecić kilka śrubek, bodajze typu Torx i gdzie tam na koncu trafisz na filtr... o ile odkrecisz dobre srubki....
Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem im sie zdaza parowac... mniej niz normalnie ale i owszem.

Spryskaj szybki clinem antypara lub czyms podobnym i zobacz.

Podstawa to i tak filtr...

A jeśli się ma klime można jej użyć(ale także filtr jest podstawą)

Nie wlaczaj podgrzewania szyb, zanim sie silnik nie rozgrzeje, badz gdy masz wylaczone nawiewy, bo zawsze bedzie parowac.

Ja u siebie, najpierw czekam az sie rozgrzeje silnik, potem mozesz wlaczac jak chcesz w roznych kombinacjach.

Hmm...Co ma ogrzewanie szyb do nawiewu?Włączaj wszystko odrazu po uruchomieniu silnika.Broń boże nie czekaj aż się zagrzeje na zamkniętym nawiewie i potem włączaj wianie.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem. Też dopiero na 4 biegu odparowują szyby. A na pierwszym wieje tak, że ledwie czuć.

Zgadzams ie z wami, ze ma to związek z filtrem ale,

czytałem ze tylko E34 z klimą miały filtr. To było kiedyś na forum, na stronie jesli dobrze pamiętam FILTRONA.

Czy w BMkach bez jklimy macie filtry przeciwpyłowe? Pytam, bo nie chce rozbierać znacznej części kokpitu zeby dostać się do czegoś, czego może nie być....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie dmuchawa działa podobnie, 2 bieg mało słyszalny a na czwartym głośno chodzi, hałas nie idzie z dmuchawy bo ją sprawdzałem ale powoduje go powietrze, które śwista w kanałach. Filtr kabinowy na 1000% jest w każdej wersji e34 - sprawdziłem w książce :D

Mogę wysłać instrukcje jego wymiany gdyby ktoś naprawdę już sobie rady nie dawał.

pozdrawiam

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki oto problem z dmuchawą.

Dmuchawa załącza się normalnie i działa na wszystkich prędkościach (nie mam klimy).

Po około 2 minutach pracy, dmuchawa (bez znaczenia na jakim biegu), zaczyna stopniowo zwalniać i co za tym idzie słabiej dmuchać.

Po około 6 minutach takiego stopniowego zwalniana dmuchawy prawie do minimum, dmuchawa całkiem się zatrzymuje.

Jak ją wyłącze i odczekam z 2 minuty, to dmuchawa znowu działa jak powinna ale sytuacja się powtarza i tak w kółko.

Gdzie szukać usterki, żeby połowy samochodu nie rozbierać?

Sama dmuchawa nawala a może coś z przewodami zasilającymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam podłączam się pod temat....

 

Mam takie same obiawy tj. Nawet na 4 biegu nic nie wieje !! :(

 

Teraz takie pytanie czy musze wymienić filtr mikro-pyłkowy ? czy jeszcze jakiś

 

Jezeli jeszcze jakiś to prosze o napisanie małej instrukcji, bo do mikro-pyłkowego to juz znalazłem :)

 

Na przyszłość:

Wymiana filtra mikro-pyłkowego

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=12180&postdays=0&postorder=asc&highlight=nawiewy&start=0

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.