Skocz do zawartości

Jarando

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarando

  • Urodziny 10.03.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 530Xd
  • Lokalizacja
    Mallow/Żywiec

Osiągnięcia Jarando

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jarando

    kuhlawsser

    Napewno czujnik do wymiany :D
  2. Ten moduł z aukcji to moduł KOMFORT. Z opisu wynka że masz podstawowy LOW moduł i powinien być tylko ten jeden moduł, kilka przekaźników i 5 bezpieczników. Jutro zajrze pod kanape i dokłanie Ci napisze za co odpowiada większa wtyczka.
  3. Zajrzyj pod maske, są w na przegrodzie komory silnika na wysokości miejsca kierowcy.
  4. Pogratuluj bezpośrednio. Włóż karteczkę z gratulacjami za wycieraczkę. :lol:
  5. W jakie miejsca podłączasz te wtyczki? Jeśli do modułu, to masz walnięty moduł, poprzedni właściciel poprostu wypiął wtyczki z uszkodzonego modułu.
  6. Problem rozwiązany. Zużyły się szczotki wentylatora. Wymiana szczotek i wiatrak śmiga w pełnym zakresie obrotów, bez przerwy i bez zwalniania prędkości obrotowej na 4 pozycji.
  7. Jarando

    nawiewy E 34

    Uderzenia na wale możesz mieć spowodowane wyrobioną gumą w podporze wału. Miałem to samo przy gwałtownym ruszaniu z gumy. Wymieniłem podpore i cisza. Może jeszcze łączenia krzyżowe wału masz do wymiany.
  8. J aktualnie mam JVC KD-G322 i głośniki JBL w standardowych miejscach. Przymierzam sie do kupna odtwarzacza DVD z wysuwanym ekranem z za panelu. Jaki sprzęt możecie polecić?
  9. A czy po przekręceniu stacyjki palą Ci się wszystkie kontrolki? CVzy pracuje rozrusznik? Poszukaj czy główny przewód plusowy wychodzący z klemy nie jest gdzieś naderwany. Troszkę słabo sprecyzowałeś co sprawdzaiłeś. Mogła paść cewka i pompa paliwa zarazem. Opisz dokładnie co to za wtyczka i gdzie ona się znajduje. Instalacje LPG masz ze starego silnika czy dostałeś z tym 2.0 12V?
  10. Dokładnie, nie mam klimy. :wink: I w tej sytuacji co mogło paść? :?
  11. Ja mam taki oto problem z dmuchawą. Dmuchawa załącza się normalnie i działa na wszystkich prędkościach (nie mam klimy). Po około 2 minutach pracy, dmuchawa (bez znaczenia na jakim biegu), zaczyna stopniowo zwalniać i co za tym idzie słabiej dmuchać. Po około 6 minutach takiego stopniowego zwalniana dmuchawy prawie do minimum, dmuchawa całkiem się zatrzymuje. Jak ją wyłącze i odczekam z 2 minuty, to dmuchawa znowu działa jak powinna ale sytuacja się powtarza i tak w kółko. Gdzie szukać usterki, żeby połowy samochodu nie rozbierać? Sama dmuchawa nawala a może coś z przewodami zasilającymi?
  12. A ja nadal nie mogę znaleść tego filtra :cry: Prawdopodobnie go nie mam :(
  13. Nie wiem jak się to ma w E36, ale w E34 silniczek wystarczy, dodatkowo jeśli się nie mam instalacji, całą instalacje do szyberdachu, oczywiście przycisk z zaślepką w miejsce korbki i pytanie jaki posiada się moduł pod tylnią kanapą. Jeśli jest moduł komfort, to wystarczy poszukać w takim module wejść/wyjść szyberdachu i powinno działać. Ja np. nie miałem modułu KOMFORT i zrobiłem sobie szyber na trzech przekaźnikach i szyber działa po dziś dzień. :dance:
  14. Czyli mam rozumieć ze skrzynia z silnika 2.0 24V nie bedzie pasowała do mojego 2.0 12V? Można jakoś dopasować taką skrzynie do takiego silnika?
  15. Witam. Mam podobny dylemat. Mam silnik 2.0 12V i chciałbym się dowiedzieć czy skrzynia z silnika 2.0 24V bedzie pasowała do mojego silnika 2.0 12V? Podro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.