Skocz do zawartości

730 V8 czy 750V12?? Help!!!


Zdzira 850I

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nowy problem po sprzedaży mojej E-34 520 napewno kupię E-32 ponieważ do pracy dostję od styczmnia służbowóz odpadają mi wyjazdy do pracy ibędę jeźdxził tylko dla własnej przyjemności i potrzeby i padło mi na łeb :twisted: bo zachciało mi się 750 :D

Moja kobieta się burzy i nadal chce 730 V8 w manualau a mi się marzy 750 w automacie wynoarałem taki trochę tani ale niewygląda źle

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3849466

 

http://moto.allegro.pl/item282617662_bmw_750il_super_stan.html

 

Mam nadzieję w ciągu 2-3 lat zrobić powoli z autka zadbany egzemplarz w idealnym stanie dlatego wolę kupić trochę tańszy i zrobić sobie wszytsko sam zresztą te droższe dużo lepiej nie wyglądaja spalaniem mnie nie straszcie bo wiem że od 15 do 20 średnio wyjdzie

 

Interesuje mnie czy dużo trudniej 750 będzie wyrobic na rodzynek i czy są one mocno bardziej awaryjne od 730??

Czy są dużo droższe w naprawach wydaje mi się że nie w końcu M60B30 to nowszy silnik do tego z wadliwymi pompami oleju choć motor sam w sobie fajny ale w automacie powyżej 9 sek do 100 więc kiepsko jak dla mnie a 750 to 7,2 więc idealnie :twisted:

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja bym brał 750i bo to przynajmniej jest naprawdę dużo mocy i skóra no i czarna ;-)

 

Co do części to jak szukam czegoś do mojej często natrafiam na części do 750 a do mojej nie ma :(

 

Kobieta chce manual? Bo co? Bo nigdy automatem nie jeździła? Niech się przejedzie a już manuala nie będzie chciała :)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał 750i bo to przynajmniej jest naprawdę dużo mocy i skóra no i czarna ;-)

 

Co do części to jak szukam czegoś do mojej często natrafiam na części do 750 a do mojej nie ma :(

 

Kobieta chce manual? Bo co? Bo nigdy automatem nie jeździła? Niech się przejedzie a już manuala nie będzie chciała :)

 

 

Pozdrawiam

zgadza się jak przejedzie się automatem to zmieni zdanie!!!

co do pierwszej to trochę rozczarowuje brak skóry !

drugi samochód to porażka jeśli chodzi o gaz .... II generacja - to morderstwo dla tego silnika!!!

Szukaj dalej!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał 750i bo to przynajmniej jest naprawdę dużo mocy i skóra no i czarna ;-)

 

Co do części to jak szukam czegoś do mojej często natrafiam na części do 750 a do mojej nie ma :(

 

Kobieta chce manual? Bo co? Bo nigdy automatem nie jeździła? Niech się przejedzie a już manuala nie będzie chciała :)

 

 

Pozdrawiam

zgadza się jak przejedzie się automatem to zmieni zdanie!!!

co do pierwszej to trochę rozczarowuje brak skóry !

drugi samochód to porażka jeśli chodzi o gaz .... II generacja - to morderstwo dla tego silnika!!!

Szukaj dalej!!!

 

Aaaa tego nie zauważyłem... ale ma wpisane 290 KM, 10 KM gdzieś uciekło ;-) Po drugiej generacji może nie tyle sam silnik ale przepływomierz i EML mogą być w kiepskim stanie. To jest 1000 pln lekko licząc. Do tego fura może nie mieć kopa ani na gazie ani na benzynie. Na II-gen z małym mikserem strata nawet do 40 %!!! Czyli z 300 KM mamy 180 KM przy takich przełożeniach masakra!! Oczywiście to pesymistyczna wersja ale 20% to jak najbardziej możliwa.

Mi osobiście marzy się V12 na sekwencji i takie kupię lub zamienię (przy okazji ogłaszam się ;-)) moje tez ma sekwencje.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi właśnie odpowiada ta bez skóry bo nie lubię skóry takie mam widzimisię:)

Więc chyba się po nia wybiorę po ta za 5500 o ile silnik i skrzynia oki to może do mnie trafi wiem że sporo pali ale to będzie auto hobby na codzień do pracy służbowó a to auto na weekend czy wyjazd

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam po trochu z każdego :wink:

 

Bo z jednej strony 3.0 V8 , a z drugiej strony wersję Long :D

 

Chyba bym wziął 750iL, jeśli przeznaczenie typowo weekendowo-wakacyjne... Zapragniesz jeszcze jeździć na tylnej kanapie w tym Longu :D zobaczysz! :wink:

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi właśnie odpowiada ta bez skóry bo nie lubię skóry takie mam widzimisię:)

Więc chyba się po nia wybiorę po ta za 5500 o ile silnik i skrzynia oki to może do mnie trafi wiem że sporo pali ale to będzie auto hobby na codzień do pracy służbowó a to auto na weekend czy wyjazd

 

Oglądnij ją bardzo dobrze bo za taki silnik w dobrym stanie ze 2.000 pln trzeba dać, za skrzynie z 1500 pln, za uczciwe koła też z 1500 pln, kompletny wydech 500 pln i mamy już 5,5 k :-) A gdzie reszta? I ktoś za tyle sprzedaje całe auto w dobrym stanie? ;-)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze jakis kompromis...np. 740.Moja nie pali wiecej jak 13.5 litra na 100 a jezdze wcale nie wolno i duzo po kretych gorzystych drogach i teraz w zimie nie przekracza 13.5 l.W 750 przyspieszenie lepsze i dzwiek silnika powalajacy na kolana ale w 740 tez nie jest zle a i dzwiek silnika V8 tez nieprzecietny...ja jestem bardzo zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się martwisz, że bardziej awaryjne, a w 750 jest taka jak w 850 więc już wiesz z czym to się je, tylko nie kup tym razem padliny jakiejś, bo znów nie będziesz zadowolony. Natomiast koledzy słusznie namawiają Cię na 740, bo to jest takie wypośrodkowanie między osiągami spalaniem i serwisowaniem. Też trzeba się liczyć z tym, że ładny egzemplarz będzie kosztował grubo ponad 10k, nikt dobrego samochodu za 5-tkę nie sprzedaje. Także szukaj, nie spiesz się a coś się znajdzie. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak sobie troszkę wypiję u znajomych to zawsze wracam ta tylnym siedzeniu 750il (oczywiście jeszcze w miarę siedząc) komfort [bAD].

 

Ja też wykorzystuję sytuację! :D Nie ma co... podróżuje się doskonale na tylnej kanapie :D

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zdzira850 ... ja juz próbowałem Cie ostrzec na "naszym" forum i ostrzegam jeszcze raz . Obserwuje twoje zamiary i już widzę normalnie porażke ... tą za 5000zł to możesz sobie kupić jako sztuke na części/dawce dla egzemplarza za 10000zł a nie do "dopieszczenia" - takie są realia jeżeli chcemy uzyskać na prawdę dobre auto , a allegrowe stany bdb nijak się do tego mają . Ale rób jak uważasz ...

 

Ja kupiłem swoją w na prawdę zadbanym stanie w styczniu br - autentyczny "stan bdb" ... do tej pory , aby wszystko ze strony mechanicznej działało tak jak nalezy zainwestowałem około 7000zł - fakt że bez jakich kolwiek półśrodków i kto inny byłby w stanie zaoszczędzić ale chcę aby była przysłowiową igiełką .

I nadmieniam ze mam M30 a tu jest mowa o M70 .

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odwazylbym sie kupic E32 750i za 5500 PLN. Mialem 750i przez ponad rok - byl to fantastyczny samochod, ale bez porownania bardziej klopotliwy w serwisowaniu, niz np. E32 z silnikami M60.

Za to dzwiek i kultura pracy V12 byly powalajace :D .

W tej chwili po zadbane E32 750i pojechalbym do Niemiec.

Kupno E32 'do roboty' IMHO skonczy sie wpakowaniem morza kasy i posiadaniem i tak nie tego, o co chodzilo.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynoarałem taki trochę tani ale niewygląda źle

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3849466

 

 

ps. opis tej "jak gdyby" zachęca i to bardzo ... i wszystko byłoby ok gdyby nie to zdanie ... "Dzięki systemowi kontroli trakcji trzyma się drogi jak przyklejona"

 

po tym stwierdzam że opis jest "koloryzowany"

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taka tabele wszystkich bmw i każdego silnika.tam są wszystkie parametry techniczne itd.i wg nich 740iA ma do 100km/h 7.4sek i 750 tez tyle ma.nie wiem na ile to jest wiarygodne...jeśli by ktoś chciał to mogę to wysłac na e-maila

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc z waszych postów skończy się na tym:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3943309

 

Skutecznie odwiedliście mnie od 750 :(

 

A ponieważ nie mam 15 000zł na egzemplarz z niemczech ( bo jakbym miał to bym się nikogo nie pytał co kupić :)

To muszę się zmieścić w 8000zł do góra 8500zł więc smutno :)

 

A ja nie mam padliny KinceK tylko 520 mi się znudziła jest za słaba za wysoko trzeba ją kręcić żeby jechała i kompletny brak wyposażenia gdyby nie to zostałaby na długie lata bo pod względem stanu nic jej nie brakuje

 

Mehow dzięki za przypomnienie ale wiem ile sie ładuje w BMW sam włożyłem 4500zł w ciągu 8 miechów w E-34 jakbym miał kase kupił bym twoja ale nie stać mnie :(

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mehow dzięki za przypomnienie ale wiem ile sie ładuje w BMW sam włożyłem 4500zł w ciągu 8 miechów w E-34 :(

 

no to stary masz swietny przykład ... 4,5 koła wrzuciłeś w 520tke to wyobraz sobie 750 ;)

 

jakbym miał kase kupił bym twoja ale nie stać mnie :(

 

ale ja jej wcale nie chce sprzedać :P

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz 735 według danych testowych to 730V8 zbiera się w 8,3 sekundy a 735 R6 w 8,6 więc jest szybsze dotego pięknie ciągnie od dołu i mniej pali a o zadbane 735 to ciężko dotego ja lubię dźwięk V8 i V12 R6 jest fajne ale ja chcę widalstego motoru :)

 

Nie neguję 735 to fajan fura ale chcę V-kę nie R-kę

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.