Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ostatnio zmniejszylem obroty z 1500 na 1000 i zauwazylem ze jak sie dogrzeje silnik to przy obrotach 1000 zapala sie lampka od oleju i komputer piszczy!!

wydaje mi sie ze 1500 to za wysokie obroty!

jaka moze byc przyczyna??

Opublikowano
jak zmniejszyłeś obroty ? przecież to komputer decyduje o obrotach biegu jałowego ... no chyba że masz gaz ! a co do kontrolki oleju to masz za niskie ciśnienie oleju a to bardzo źle!!!! :( kiedy wymieniałeś olej?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
mam gaz... obroty zmniejszylem przy lince...kupilem ja 3 tygodnie temu i nie wymienialem oleju...facet powiedzial ze przed sprzedaza wymienil...
Opublikowano
Nigdy nie wierz sprzedajacemu... :/ Zmień olej,ale jeśli jest małe ciśnienie to już źle jest.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Coś z tym autkiem chyba mogło być nie tak od początku tzn. od momentu kupna. Dlaczego silnik pracował na 1500 rpm na wolnych? Coś mi się wydaje że sprzedający ukrywał wytarte panewki, które są pośrednio odpowiedzialne za poprawne cisnienie oleju na górze silnika. Sprawdz jeszcze czy leci olej z zimmeringu na wale od strony sprzęgła (luzne panewki = wyciek oleju z wału od sprzęgła). Oby Twój problem załatwiła wymiana oleju. Tego życze.

Pozdrawiam

Opublikowano

ku*wa mac rece opadaja!!!nie chce mi zapalic juz!!jechalem sobie w najlepsze a tu nagle stracila moc(ja jej w gaz a ona nic)i przestala chodzic na wszystkie gary!! wrocilem do domu otwieram maske a tam pekniety pasek na alternator...ale co ma pasek do tego???sprawdzilem wszystkie swiece i sa ok...dlaczego nie chodzi na wszystkie gary???

pomozcie bo ja zaraz podpale!!

Opublikowano

Coś sie zdupcyło, musisz posprawdzać co jest a czego nie ma, i opisać,

Przedewszyskim iskra, jeżeli jest to połowa sukcesu.Niekiedy te auta potrafią wkurzyć ale one już takie są.

BMW sie nie psuje
Opublikowano
ku*wa mac rece opadaja!!!nie chce mi zapalic juz!!jechalem sobie w najlepsze a tu nagle stracila moc(ja jej w gaz a ona nic)i przestala chodzic na wszystkie gary!! wrocilem do domu otwieram maske a tam pekniety pasek na alternator...ale co ma pasek do tego???sprawdzilem wszystkie swiece i sa ok...dlaczego nie chodzi na wszystkie gary???

pomozcie bo ja zaraz podpale!!

 

nie wiem jak jest w e32... ale przypadkiem czy na tym pasku też nie chodzi pompa wody... ?

nie zagrzała Ci sie przypadkiem...

 

musisz opisac konkretnie co sprawdziłes... itp..

 

przykre...ale sprzedajacy wydaje mi sie że poprostu Cie OSTRO oszukał ...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

wszystkie swiece maja iskre sprawdzalem...

a co do zagrzania to na tym pasku tez chodzi pompa wody ale nie zagrzala mi sie...

kiedys mialem z tym problem bo byl zapchany wezyk odplywowy wody do zbiorniczka i wtedy mi sie grzala ale juz naprawilem i jest ok...

Opublikowano

tak apropo kupujac samochod to trzeba wymienic niektore zeczy od reki a nie wierzyc sprzedajacemu

te zeczy to olej swiece wszystkie plyny czasami paski a nawet rozrzad i wtedy jest czlowiek pewny co ma zmienione i moze wylkuczyc te rzeczy

pozdro

Opublikowano
Ja bym go podłączył pod kompa diagnostycznego, z tego, co pamiętam, sygnał z czujnika ciśnienia oleju jest doprowadzany do kompa silnika i kompa pokładowego, być może jest zrobione zabezpieczenie programowe, które, po wykryciu braku ciśnienia oleju uniemożliwia uruchomienie silnika, aby zapobiec jego zatarciu. A niskie ciśnienie może być spowodowane: zużyte panewki główne lub korbowe, zużyte/uszkodzone łożyskowanie wałka rozrządu, uszkodzona/zużyta pompa oleju, uszkodzony czujnik ciśnienia oleju(prawidłowy obraz może dać tylko pomiar ciśnienia oleju manometrem). Aha, z tym zabezpieczeniem to tylko teoria.
Opublikowano
Aha, z tym zabezpieczeniem to tylko teoria.

 

Nie zawsze... mój koleś w swoim e30 bodajże z 87 r rozbił miskę olejową i gubił olej po drodze i w pewnym momencie auto straciło moc zaświeciły się kontrolki na BC auto zgasło i już się nie dało uruchomić. Zaspawał miskę nalał oliwy i auto odżyło i śmiga do dziś

Opublikowano

Żeczywiście - to przykre,

ale zaraz po kupnie należy ocenić auto i wymienić wszystko, co sprawia niepewność.

Ale - jeżeli sprzedający Ciebie "naciągnął" - udokumentuj diagnozę serwisową (serwisant ma obowiązek wydać na żądanie wypis wad auta), i możesz się odwoływać z powództwa cywilnego co do naprawy, lub zwrotu kosztów naprawy auta w zakresie wad ukrytych zatajonych w chwili sprzedaży.

W/g kodeksu - jako towar niezgodny z umową.

Potrzeba troche czasu i dociekliwości - ale satyswakcja gwarantowana

Opublikowano
W dzisiejszych czasach handlarze tak "komponują" umowy żeby się zabezpieczyć przed takimi rzeczami. np. "Kupujący oświadcza że znany mu jest stan techniczny w/w pojazdu i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń" lub "od niniejszej umowy nie obowiązuje prawo rękojmi" Czasami dochodzenie swoich praw trwa bardzo długo i nierzadko kończy się fiaskiem...
Opublikowano
W dzisiejszych czasach handlarze tak "komponują" umowy żeby się zabezpieczyć przed takimi rzeczami. np. "Kupujący oświadcza (...) ...

 

I tu masz rację, ... ale nie do końca :!:

Bo żeby stwierdzić, jaki stan techniczny ma auto, to kupujący musi zrobić w chwili kupna pełny przegląd techniczny na serwisie.

Jeżeli jest zapis niejasny, ochronny dla sprzedającego, to już jest alert przeciw nabyciu takiej niespodzianki, ale jeżeli sprzedający twierdzi o "bardzo dobry stan techniczny", to zapis można sformułować: "sprzedający gwarantuje {taki a taki} stan techniczny pojazdu" - i jeśli się na to nie zgodzi, to wiadomo, że auto jest trefne.

Innym problemem - najtrudniejszym, acz powszechnie używanym dla zaniżenia ceny na umowie dla mniejszych opłat, jest zapis przy silnie zaniżonej wartości "auto uszkodzone". W tym przypadku tylko płakać !

Bo jeżeli auto jest nie zgodne z umową, to w ostateczności można - i słusznie - domagać się anulowania umowy oraz zwrotu kosztów rejestracji pojazdu i opłat z tym związanych.

 

Ja jestem od niespełna trzech tygodni szczęśliwym posiadaczem bmw e32, i właśnie na umowie przestrzegałem tych rzeczy.

Mam nadzieję, że auto będzie mi służyło bezawaryjnie

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.