Skocz do zawartości

escobar82

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wybrzeze rewalskie

Osiągnięcia escobar82

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ...chodzi mi tutaj o tzw. cieplote...bo slyszalem ze do kazdego silnika jest inna..??
  2. czesc...chcialbym wymienic swiece w moim bmw e32 730i z instalacja gazowa... mozecie cos polecic... pozdrawiam i zycze wszystkim spokojnych i szczesliwych swiat
  3. wszystkie swiece maja iskre sprawdzalem... a co do zagrzania to na tym pasku tez chodzi pompa wody ale nie zagrzala mi sie... kiedys mialem z tym problem bo byl zapchany wezyk odplywowy wody do zbiorniczka i wtedy mi sie grzala ale juz naprawilem i jest ok...
  4. ku*wa mac rece opadaja!!!nie chce mi zapalic juz!!jechalem sobie w najlepsze a tu nagle stracila moc(ja jej w gaz a ona nic)i przestala chodzic na wszystkie gary!! wrocilem do domu otwieram maske a tam pekniety pasek na alternator...ale co ma pasek do tego???sprawdzilem wszystkie swiece i sa ok...dlaczego nie chodzi na wszystkie gary??? pomozcie bo ja zaraz podpale!!
  5. mam gaz... obroty zmniejszylem przy lince...kupilem ja 3 tygodnie temu i nie wymienialem oleju...facet powiedzial ze przed sprzedaza wymienil...
  6. witam ostatnio zmniejszylem obroty z 1500 na 1000 i zauwazylem ze jak sie dogrzeje silnik to przy obrotach 1000 zapala sie lampka od oleju i komputer piszczy!! wydaje mi sie ze 1500 to za wysokie obroty! jaka moze byc przyczyna??
  7. 73-piotr mial racje to niedrozny wezyk odplywowy narobil mi klopotu... teraz jest ok... wielkie dzieki za pomoc... pozdrawiam emil
  8. ...a tam jest tylko jeden odpowietrznik..??? czy wiecej...??
  9. plynu nie ubywa...ale moze byc ze to nie drozny przewod...jutro to sprawdze...bo to tak wyglada ze jak sie nagrzewa juz do max to nagle cos odpusci i wszystko sie normuje...dlatego myslalem ze to termostat badz jakis inny zawor o ktorym nie wiem..wielkie dzieki za rady...jutro nabazgram wam czy to bylo to...pozdrawiam emil
  10. witam...jak w temacie mam z tym problem...posiadam e-32 z 3 litrowym zagazowanym silnikiem z 1990r...opisze co sie dzieje....wsiadam rano odpalam autko temperatur sie normuje ogrzewanie dziala i wszystko jest ok...ale jak ja cos najdzie to ogrzewanie przestaje dzialac i grzeje sie woda az komputer pokazuje ze trzeba zatrzymac auto...myslalem ze to tzw.VISCO wiec wymienilem na nowe i wywalilem termostat....i dalej to samo...mechanik powiedzial ze to uszczelka lub glowica a inny znow mowi ze jak by to byla uszczelka lub glowica to grzala by sie caly czas i bylo by coraz gorzej...a ona ma tylko takie zaskoki...raz jest dobrze a raz nie...tworzy tez sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...ja juz jestem glupi i nie ogarniam...wiec prosze was o pomoc...czy moze jest jakis zawor ktory sie blokuje czy moze to cos elektryka ma do tego...prosze o pomoc i z gory dziekuje pozdrawiam emil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.