Skocz do zawartości

Jak ona mogla mi to zrobic 320d TURBO DEFEKT


chmurkagoscieradow

Rekomendowane odpowiedzi

mas zracje i sie z tym zgodze, prosze moderatora o zamkniecie tematu, bo tu konca nie bedzie, co do filtra odmy to uwarzem ze nie ma wplywy na smarowanie turbiny bo to tylko odpowietrzenie silnikam chyba dobrze napisalem przynajmniej mi sie tak zdaje, pozdr wszystkim :cool2:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Moze 2.0 jest troszke mniej udanym silnikiem, ale kazda marka ma jakies lepsze i gorsze silniki. Kolega w passacie 2.5d tez narzeka na silnik, i ma jakies klopoty z rozrzadem. Wiec w kazdej marce zawsze cos moze sie znalesc.

 

Poprostu mozesz miec pecha i poprzedni wlasciciel nie dbal dobrze o turbo, roznie bywa, takze albo naprawiac albo sprzedac ... i zakupic 3.0 :twisted:

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turba wcale nie są złe , to przecież garrett.. nasze krajowe serwisy lubią walić w bambuko o czym zreszta słyszeliście nie raz.. :D

dawniej w serwisach vw wymieniali turbinę jak się uszkodził N75 :mrgreen: :duh: to są dopiero TAZO!!!

...a co do przebiegów kolega ma m47 z 99r i przebieg 265tyś km od nowości auto krajowe , pierwszy właściciel ,to że szrot i ,że nie raz jechal na dachu to inna baja :mrgreen: ale turbo ori,

juz się kończy bo wyje , mówie mu że to już koncówka ale on ma to w ...

..tylko ,że u Niego to but non stop czy ciepły czy zimny a o chłodzeniu turba to dowiedział sie ode mnie i tak nie studzi bo wiecznie sie śpieszy :D do tego ma program 156KM/335Nm

.... n47n kolegi z Tarchomina pierwszy właciciel 270tyś.km i 100tyśkm po programie Mastersa na 181KM/397Nm, turbo ori :wink:

 

 

 

obydwaj serwisują u tego samego czlowieka,jeżdżą na Mobilu 0W40TD wymienianym co 10tyś.km a co 4 wymiany oleju wymieniają filtr odmy

jak narazie wsio ok :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ten filtr odmy to szkoda kasy bo on i tak nic nie daje tam sa tylko GAZY z oleju, wystarczy wyczyscic w rozpuszczalniku i jest ok, co do turba dbany czy nie to po 200 i tak nie ma prawa co do GARETA to prawie we wszystkich markach jest montowany wiec nie tylko BMW uzywa gareta, z tym ze w innych tak czesto nie siada podam przyklad kilu uzytkownikow 2.0d 1 47tys km - wymiana, 2 74wymiana a takich pewnie co wymieniali miedzy 140 a 200tys km jest duzo wiecej, sam nie jestem. Dajcie juz spokuj z tym tematem, kazdy ma swoje zdanie, wiecej jest tu na BMW bo to wkoncu FORUM BMW wiec co macie chwalic. Pozdr :lol:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ten filtr odmy to szkoda kasy bo on i tak nic nie daje tam sa tylko GAZY z oleju
i tu sie mylisz przekonasz sie jak ci sie zatka i będziesz ganiał po serwisach bo nie będziesz wiedział co się z samochodem dzieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyscilem go juz, dla silnika jest wazny, ale nie dla rurba, silnik narazie bez zastrzezen tylko osprzet, pare drobiazgow, moze sie z tym uporam i bedzie ok, dodam ze mialem daewoo 1.5 16V i wytrzymala 160 tys raz wymienione sprzeglo przy 150tys ale to moj pierwszy samochod w wieku 17 lat wiec wiecie do czego zdolny jest nienawierzony 17 latek :twisted: bez wiekrzych napraw, pozniej termostat sie zaciol i silnik temp zlapal i uszczelka poszla, ale to juz wina ojca, nie poruwnuje tu tych dwoch marek, ale naprawde dobrze ten samochod wspominam, moze trafilem tak bywa, ogolnie daewoo to rupcie :wink:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mozesz pisac ze komus padlo przy 30 tys km, komus tam przy 70 tys bo ma 2 litrowe bmw... moze pasc po 400 tys a moze po 30 tys, no i nie ma w tym nic dziwnego, jak kto dba tak ma. BMW to nie Lublin... ludzie wala po autostradzie 200, albo po jakiejs szybkiego ruchu... zjedzie, dalej cisnie, podjedzie pod dom i gasi silnik, jak dla mnie taka 1 sytuacja i napewno zmiany sa mocne i nieodwracalne.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem od pierwszego wlasciciela i to nie na dobre oczka, salon BMW DE, co do przebiegu jestem 100% pewny ze ma te 212tys

Ale nie jesteś pewny w jaki sposób został nastukany ten przebieg...

Muszę też pogratulować rodzynka, bo jak na niemieckie warunki w tym roczniku masz bardzo mały przebieg, ja 3 latka nie znalazłam poniżej 150 tyś :!: :!:

 

Niemiec nie jest głupi i gdybyś sprawdził w ASO jakie ciśnienie daje turbina przed zakupem i w jakim jest stanie, to wtedy miałbyś jasną sytuację. Ale niestety to trzeba wtedy dołożyć jeszcze do przeglądu sporo euraków.

 

 

 

zreszta turbo padalo od wszzystkich silnikow 2,0d juz 98r do konca, a jak komus nie padlo to padnie lub ktos przd wami wymienial

 

Tutaj sorry, ale już gadasz bzdury.

 

 

co do VW prosze mi napisac co tam sie tak psuje oprucz tej przeplywki i polosiek, no prosze ja juz sie tyle VW ojezdzilem ze wiem co to za samochody zwlaszcza 1.9 TDI 90 i 110KM to sa traktory nie do zdarcia, popatrzcie na wasze betki ile maja nasrane tych pierdul, VW jest prosty wiec co ma sie psuc, takie tez powinno byc BMW proste, w tym tkwi bezawaryjnosc jesli czegos nie ma to sie nie popsuje

 

VW problemy z climatronikiem, z zamkami, z przegubami, z wałkami rozrządu (audi 2,5 tdi), również z trubinami (!!) znam chyba już ze 3 osoby które wymieniły turbo, tyle że tam cena jest niższa.

 

Jeśli chcesz, oczywiście zawsze możesz sobie kupić VWeja, nikt tutaj nie próbuje Cię nawracać, ale w sytuacji Twojego BMW możesz mieć pretensje tylko do siebie.

 

Nie zgadzam sie z toba :!: co do przebiegow km. ...ja sprowadzilem dokladnie w maju tego roku i miala kulniete 133tys.km. orginal.....kuzyn zalatwil 2000r 320d z firmy ktora padla co widac na zdjeciu...lekko byla uszkodzona i dosyc dlugo stala bo firma padala i co powiesz na to...sa okazje... :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie musisz oczywiście się zgadzać, bo to co znalazłeś to rzadkość :!: Jeśli tak jak mówisz to oczywiście okazja, ja nie mówię że NIE.

Jak się masz szczęście to znajdziesz rodzynka z jeszcze mniejszym przebiegiem. Ale niestety to są niewielkie ilości takich aut.

 

Szukałam przez kilka miesięcy i widziałam jak auta z autoscaut czy ebaya wskakiwały na otomoto czy allegro z przebiegami niższymi o 100 tyś po przejechaniu granicy. To się po prostu w gowie nie mieści.

 

Poza tym nie będę się spierać bo taki jest fakt, wejdź na niemiecką stronkę i popatrz sobie średnie przebiegi diesli.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie musisz oczywiście się zgadzać, bo to co znalazłeś to rzadkość :!: Jeśli tak jak mówisz to oczywiście okazja, ja nie mówię że NIE.

Jak się masz szczęście to znajdziesz rodzynka z jeszcze mniejszym przebiegiem. Ale niestety to są niewielkie ilości takich aut.

 

Szukałam przez kilka miesięcy i widziałam jak auta z autoscaut czy ebaya wskakiwały na otomoto czy allegro z przebiegami niższymi o 100 tyś po przejechaniu granicy. To się po prostu w gowie nie mieści.

 

Poza tym nie będę się spierać bo taki jest fakt, wejdź na niemiecką stronkę i popatrz sobie średnie przebiegi diesli.

 

Pozdrawiam

 

 

ja moją ściągnąłem miesiąc temu i miała nakulane 116 tyś :norty:

można sobie jeszcze obejrzeć ogłoszenie ma stronie

http://www.riller-schnauck.de/index.php?siteid=used

i poszukać "Zur Gebrauchtwagen-Suche in Berlin Steglitz"

auto pochodzi od tego dealera i zostało oddane w ramach rozliczenia przy zakupie nowej sztuki :)

mam faktury, i miałem mozliwość wglądu do historii auta, którą sobie wydrukowałem :)

i były 2 naprawy :) - i te częsci zostały wymienione na nowe,

 

auto pomimo kilku drobnych usterek po cześci wynikających z tego ze stało bardzo długo jest w stanie idealnym, a te małe pierdoły już w zasadzie usunąłem :)

 

auto jest na sprzedaz ale kto mi kupi w takiej cenie jaką chcę, skoro woli z allegro.pl 2 lata młodsze lepiej wyposazone z "podobnym" przebiegiem :)

 

teeemat rzeka :)

:norty: :norty: :norty: :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie musisz oczywiście się zgadzać, bo to co znalazłeś to rzadkość :!: Jeśli tak jak mówisz to oczywiście okazja, ja nie mówię że NIE.

Jak się masz szczęście to znajdziesz rodzynka z jeszcze mniejszym przebiegiem. Ale niestety to są niewielkie ilości takich aut.

 

Szukałam przez kilka miesięcy i widziałam jak auta z autoscaut czy ebaya wskakiwały na otomoto czy allegro z przebiegami niższymi o 100 tyś po przejechaniu granicy. To się po prostu w gowie nie mieści.

 

Poza tym nie będę się spierać bo taki jest fakt, wejdź na niemiecką stronkę i popatrz sobie średnie przebiegi diesli.

 

Pozdrawiam

 

z tym sie zgadzam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki kamyszek do ogródka na spokojnie wrzucę: :D

 

JA WYMIENILEM FILTR ODMY!!!! TO JA!!!! :D wiec nie piszcie ze nikt nie wymienia!

 

Sorry chmurka ale jak leczysz syfa pudrem to nie dziwój póżniej że syf sie wybije!

Konia z rzędem temu kto doczyści odme W TEN SPOSÓB aby była drożna nie mylis z łądnie niby wyglądająca.

Mojej starej odmy prawie przedmuchać nie mogłem - zbita maź. Nowa odma jak słomka dała sie dmuchać :D

Jestem elektronikiem a nie mechanikiem ale myślę ze jak w skrzyni korbowej będziesz maił za duże ciśnienie to będziesz stawiał kolejne posty o uszkodzeniach. A wszystko przez to ze kosmetycznie tylko odświeżyłeś zapchaną odmę. No i sie dowiemy znowu jakie to BMW buble produkuje! Szczytem techniki 2.0d nie jest ale jak kupisz BMW w dieslu to wiesz że powyprzedzasz ajak VW to niekoniecznie bo możesz trafić na SDI. No fakt tam sie turbo nigdy NIE ZEPSUJE :-)

Moje turbo chwilowoi ma sie dobrze. jak sie zepsuje winic bede producenta turbiny i poprzedniego właściciela a nie montera-BMW.

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat dmuchalem w odpowietrznik odmy i to ustami jest swobodny przelot powietrza, a zatem jest chyba dobrze nie, jak tam jest takie cisnienie a ja dmucham ustami i jest ok to tamto cisnienie tym bardziej.

 

w VW silnik sie nie psuje 300tys i rozrzad wymieniany tylko i co, nie mowcie mi ze taki sie popadl bo nie jednego przerabialem, co sie psuje pojezdzij zobaczysz, znam bardzo duzo ludzi ktorzy z wlasnie z BMW przesiedli sie na VW i sa zadowoloni, i wszyscy mowili ze kupe kasy w to wlozyli i co, moze akurat wam sie popadly ale wiekrzosc pewnie narzeka. jeden chwali a drugi nie ale wiem ze jak ktos przesiadzie sie z BMW na VW zalowal nie bedzie to wiem napewno. Wspomnicie kiedys moje slowa.

 

Nie dawno byl temat na forum 320d vs A4 bylem za BMW ale teraz wiem ze nie mialem racji, zmienie sobie auto, ale jeszcze z 6 miesiecy musze pojezdzic, musze wyjezdzic teraz to turbo, bo nowego komus nie bede dawal, nie lubie tracic :evil:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do 1.9 TDI 130KM np golf 4 lub nawet passat, tw wasze betki takie dobre (2.0d 136KM) niech ktos sie posciga z tym golfem nawet nie pierniecie, tak to chodz, ciagnie odrazu z dolu bez zadnych turbodziur na sportowa jazde zdecydowanie 1.9 TDI 130 lub 150KM. niech ktos sie przejedzie tam to trzeba gazu pilnowac a tu 1700 obrotow i cos dopiero mozna dzialac jak beemka ma na 4 1300obrotow to by ja syrenka wyprzedzila a w VW juz by mnie nie bylo.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe chmurkagoscieradow

 

powiem Ci jedno,

 

kupiles albo jakies to auto wadliwe albo z ciekawa przeszloscia i poprostu sie spypie.... i teraz jestes wielkim fanem VW.

 

To teraz ja cos napisze. Kolega ma 2.5 passata diesla.. narzeka, nie mowiac o tym ze jezdzi sie jak to samochodem dla ludu czyli przecietnie bo jezdzilem.

Kuzyn w firmie ma Golfy 4 - diesle i pala 10 litrow... to jest jakies nieporozumienie, male auto i takie spalanie, sory ale e39 mi 10 zadko wciaga.

 

 

Podsumowujac, nie ma aut bez wad.. ale uporczywie chcesz wepchnac fanom marki BMW ze VW ( auto dla ludu ) jest lepsze.

 

Jakos jezdzilem paskiem i nie przezylem zadnego szoku. A jak kumpel mi powiedzial ile zaplacil za wymiane rozrzadu w ukladzie V to sobie pomyslalem ze jednak to nie jest auto dla calego ludu.

 

Sprzedaj swoje auto, bo widac ze nie mialo lekko i sie spypie i musisz sie z tym pogodzic.

 

Moze twoj 2.0 nigdy nie chodzil tak jak powinien i nie doswiadczyles tego co powinienes.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat mowie tu o 1.9tdi jesli chodzi o VW to mialem doczynienia ale 2,5 TDI pieciocylindrowy silnik moc 102KM transporter T4 ma 800tys i jeszcze chodzi :D , to sie wogole nie psuje ale nie wiem jak te 2,5TDI, co do passata spalanie ma 6litrow na trasie 1250km przy jezdzie 120km/h autostrada to ja wiem czy to 10litrow, niech bedzie co do mojej 3 to akurat stan jest idealny, nic do niej nie mam oprocz tego ze psuje sie to co innym :duh: , nie powiem chodzi ten samochodzik bo do 220 ladnie ciagnie a potem staje i wiecej nie wydusi bo bieg za krotki, malo pali bo od 5 do 7litrow w zaleznosci od jazdy. No ale 130km w VW naprawde chodzi ciagnie juz od 1100obrotow a bmw pomimo ze ma wiekrzy silnik i wiecej KM to ciagnie od 1700, a mi sie to nie podoba. no pomecze sie jeszcze i sie zobaczy co warte to BMW

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat stan jest idealny, nic do niej nie mam oprocz tego ze psuje sie to co innym

 

Miałem się już nie wypowiadać w tym topiku, ale ciężko mi się to czyta. Widzę pewną niekonsekwencję w tym co piszesz. Stan idealny - co to w takim razie oznacza? Stan wizualny czy techniczny? Bo jeśli stan techniczny idealny to znaczy chyba, że wszystko sprawne i się nie psuje? A jeśli stan wizualny, no to sorrry, ale po tym to ciężko (zwłaszcza w BMW, które BTW słynie z trwałości materiałów użytych do wykończenia np. wnętrza) ocenić zużycie podzespołów, które zależy od przebiegu, używania, konserwacji, przeglądów, środowiska pracy, użytkownika itp itd. Ja bym się nie podjął oceny turbosprężarki na podstawie czystości tapicerki...

Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do stanu mojej buni, jak chcecie podajcie adres e-mail to przesle fotki mojej buni, ocenicie ile moze miec przejechane :)

 

Przeceniasz mnie Kolego. Jak pisałem wyżej, nie potrafię na podstawie fotografii, nawet jak strzelisz z 10mpixelowym aparatem (hehe) ocenić stanu turba.

Ale wrzucaj, może są tu jacyś magicy i wyczytają coś z tapicerki.

 

Nie wkur... się Kolego, ale moim zdaniem to ma dość luźny związek...

Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma przejechane 212tys km, nie ma wytartych pedalow, kierownica leciutko przytarta w jednym miejscu, prawie nie widac, tarcze przod tyl org ale z przodu bede wymienial po nidzieli, fotele nie wyciuchane i nie wysiedziane, sinik nie pobiera oleju, chodzi cicho, czy cieply czy zimny pali od tyka, po wymianie turba i sprzegla, zero stukow z zawieszenia a wszystko z nabitka BMW, w srodku nic nie skrzypi jedynie skrzypiala uszczelka w przednich szybach lecz juz jest to zlikwidowane, wedlug was moze miec wiecej niz 212tys, posiadam ks serwisowa z wszystkimi wydrukami

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze poprzedni wlasciciel mial technike jeazdy polegajaca na tym ze odpalal rano auto.. deska... droga deska... sa tacy ludzie. W takim przypadku nawet serwisowanie nic nie daje.

 

Moze zaczelo mu sie psuc i sprzedal...

Wtedy mechanicznie takie auto nie ma 212 tys tylko o wiele wiele wiecej.

 

Nigdy nie wiadmo co poprzedni wlasciciel robil z autem.

 

Choc w e34 skora zaczela mi sie blyszczec przed 300 000 przebiegu.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mial to jeden wlasciciel, byla zostawiona w rozliczeniu nowego BMW, wiec wydaje mi sie ze mu sie nie psula, tylko to czego on nie robil teraz ja musze robic, jak bym kupil ja 40tys pozniej, moze bylo by wszystko ok a on by juz nie kupil 2 BMW :|

 

W kazdym razie mowie moja bunia na 100% ma ten przebieg bo juz nie jeden samochod mialem, i jezdzilem z moim szefem po samochody bo handlowal, po 2 to pracowalem troche jako mechanik, wiec znam sie troszke na zurzyciu samochodu. ona i tak wyglada bardzo ladnie na ten przebieg, cofnl bym na 120tys i duzo ludzi by myslalo ze to prawda, ale wtedy juz bez ks serwisowej, wiec jedno albo drugie,

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.