Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

w e32 miedzy przeplywomierzem a przepustnica znajduje sie taka zwezka z klapka, czy jest ona potrzebna czy jak ja zastapie kalawkiem rury nie bedzie lepiej, mam e32 3,5 z gazem i mam strzaly, czy jak wywale ta zwezke to moze to cos pomoc zeby ich nie bylo??

e38 m62
Opublikowano

Jeżeli strzela to ją wykręć i wyprostuj klape a potem zakręć jak była i zrub auto żeby nie strzelało, bo masz albo ubogo gazu albo świece,kable,kopułka do wymiany jest jeszcze jedna możliwość

blos ale :search:

Opublikowano
to waszym zdaniem ma byc ta zwezka czy nie, mechanik mi mowi ze jak jej nie ma to jest lswobodniejszy przeplyw powietrza i lepiej bedzie chodzic, wiecej powietrza bedzie w mieszance, i wstawil mi kawalek rury z pcv, ma racje czy wyjac ta rure i dac ta zwezke
e38 m62
Opublikowano

zostawic

chyba ze stac cie na wymiane przeplywomierza 2 razy w miesiacu

nie potrzeba zadnych pcv zdejmuje sie antywybuch i laczy przeplywomierz z guma za przeplywomierzem

Opublikowano
Ta zwężka jest przydatna, ale w 100% nie zabezpieczy przepływomierza, usunięcie jej też prawdopodobnie, nie rozwiąże problemu, jeśli gaz w BMW, to tylko sekwencja dobrej klasy, trochę kosztuje, ale jest to tak naprawdę jedyny sposób na zaoszczędzenie na paliwie, jest wprawdzie parę osób, które twierdzą, że sprawdza się u nich instalka II-giej generacji, ale one zapewne trzymają "rękę na pulsie" i dbają o tą instalkę. W swojej 735 r6 złożyłem instalkę BRC plus dwa parowniki, oraz wtryski kehin, kosztowało ponad 5000, ale było warto, już sie zwróciła i praktycznie zero problemów, nie ma straty mocy, a zużycie gazu osyluje w granicach 12 - 15l/100km, auto jest w automacie, a ja mam raczej ciężką nogę, używam go głównie w trasach.
Opublikowano
Ta zwężka jest przydatna, ale w 100% nie zabezpieczy przepływomierza, usunięcie jej też prawdopodobnie, nie rozwiąże problemu, jeśli gaz w BMW, to tylko sekwencja dobrej klasy, trochę kosztuje, ale jest to tak naprawdę jedyny sposób na zaoszczędzenie na paliwie, jest wprawdzie parę osób, które twierdzą, że sprawdza się u nich instalka II-giej generacji, ale one zapewne trzymają "rękę na pulsie" i dbają o tą instalkę. W swojej 735 r6 złożyłem instalkę BRC plus dwa parowniki, oraz wtryski kehin, kosztowało ponad 5000, ale było warto, już sie zwróciła i praktycznie zero problemów, nie ma straty mocy, a zużycie gazu osyluje w granicach 12 - 15l/100km, auto jest w automacie, a ja mam raczej ciężką nogę, używam go głównie w trasach.

 

A tak z ciekawości jaką masz różnicę miedzy wskazaniami OBC a faktycznym spalaniem gazu?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Bodo jak masz palnik to i tak masz zwęszke jeszcze mniejszą niż ta na klapie więc zakładaj spowrotem tylko żeby była w dobrym stanie.
Opublikowano
zrobie, tak, bo ten mechanik to nie zabardzo kuma co robi, przy regulacji mial strzal i rozwlilo mi przeplwke, i teraz musze kupic przeplywke i chyba isc gdzie indziej, zna ktos moze dobry warsztat we wroclawiu co zajmuje sie gazownia, mam inst. 2 generacji i chce kupic blosa i isc do kogos kto mi to wszystko porzadnie wyreguluje i da gwarancje
e38 m62
Opublikowano

Poczekaj z tym blosem. Podjedź do dziadka na graniczną - oslo fiord gaz. ( droga na lotnisko na przeciwko jednostki wojskowej - taka biała willa i stacja tankowania gazu) jest dosyć gburowaty i opryskliwy ale zna się na robocie . Ja juz trzy lata po jego naprawie śmigam bez strzałów.Podstawa to regularna regulacja zaworów i wymiana świec.

Naprawdę dziadek jest dobry

BMW... and nothing else matters
Opublikowano

Nie wiem ile teraz weźmie . Ja za wymianę parownika , miksera , kompa gazowego i centralki, przewodów oraz silnika krokowego + robocizna z regulacją zapłaciłem trzy lata temu 1000 zł.( założył nowe świece i przewody w cenie) Ze starej instalki została mi praktycznie butla .

Tez byłem po wystrzale i bałem sie założyć nowy przepływomierz.

Gwarancja na rok bez limitu kilometrów. Ja jestem zadowolony.

Jednak to było 3 lata temu !!! nie wiem ile teraz może pobrać .

Masz do niego tel : 357 58 79

Zadzwonić nie zaszkodzi .

BMW... and nothing else matters
Opublikowano
W moim przypadku wskazania kompa pokrywają sie z faktycznym zużyciem gazu z rozbieżnością ok 0,5 - 1 litra in minus, w stosunku do wskazań kompa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.