Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam problem z klapka - przy zamykaniu silownik sie nie wysuwa...

Szukalem na forum... zdemontowalem silownik sprawdzilem - podlaczony pod bateryjke dziala wzorowo...Wiec to raczej centralny zamek nie podaje odwrotnego napiecia na wtyczke silownika...(tak przynajmniej wskazuje miernik)

Jak dobrac sie do centralnego? Gdzie on sie znajduje? macie może jakieś schematy jak powinno być to prawidlowo podlaczone? Pomożcie :modlitwa: bo denerwujace sa takie "drobiazgi" :?

Opublikowano
dołacze sie do tematu ponieważ mam ten sam problem nie wiem czy to wina siłownika czy moze jest gdzies uszkodzony przewód czy ktos juz to kiedys naprawiał i jak ? (bmw e36 1,8is coupe)
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano

nie wiem jak to jest w QP ale spodziewam sie ze podobnie,wykrec silownik dojscie masz od bagaznika,odepnij kable i podepnij go pod zwyczajna 9v baterie w zaleznosci od podpiecia biegunow silownik powinien sie wysunac/wsunac i wtedy bedziesz mial przynajmniej rozeznanie czy to on jest winny i wystarczy wymienic czy kable...(swoja droga jak masz miernik możesz tez zmierzyc wtyczke czy jest na niej napiecie podczas zamykania/otwierania auta)

ja slyszalem ze moze to byc kwestia zle podpietego centralnego zamka ale co dalej robic nie mam pojecia...

Opublikowano
Według mnie to awarii uległ nie sam siłownik tylko prawdopodobnie ułamał się ten bolec który zamyka klapkę, przy siłowniku ma on średnicę około 1mm .
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
sam bolec jest u mnie sprawny - przy otwieraniu silownik sie wsuwa jesli wysunę go recznie dlatego to raczej odpada :wink: Po prostu nie mam napiecia na wtyczce przy zamykaniu auta... :(
Opublikowano
ja musze u siebie najpierw podlaczyc bateryjke i sprawdzic silownik a ewentualnie ile kosztuje nowy taki siłownik ??
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
ja musze u siebie najpierw podlaczyc bateryjke i sprawdzic silownik a ewentualnie ile kosztuje nowy taki siłownik ??

 

Pozycja numer 5 to chyba ten silownik, jest tam podana tez cena http://bmwfans.info/original/E36/Cou/320i-M52/ECE/L/M/1997/02/mg-41/ill-41_0000/#6

Opublikowano
Mam pytanie, jak zamykasz auto ?Przez pilota, czy kluczykiem?Bo u mnie jak zamykam z pilota nie zamyka klapki od wlewu paliwa, natomiast jak domknę drzwi kluczykiem( tzn do rygluję ) to zamyka dodatkowo wlew .Moze jest tak samo u ciebie.Zamknij drzwi kluczykiem i przekręć go jeszcze raz w prawo do oporu , powinno do ryglować ,a jak nie to pozostały kabelki... :cool2:
Kocham moja Czarnulkę
Opublikowano
Mam pytanie, jak zamykasz auto ?Przez pilota, czy kluczykiem?Bo u mnie jak zamykam z pilota nie zamyka klapki od wlewu paliwa, natomiast jak domknę drzwi kluczykiem( tzn do rygluję ) to zamyka dodatkowo wlew .Moze jest tak samo u ciebie.Zamknij drzwi kluczykiem i przekręć go jeszcze raz w prawo do oporu , powinno do ryglować ,a jak nie to pozostały kabelki... :cool2:

 

Wlasnie!! U mnie jest to samo czyli jak z pilota to wlew zostaje otwarty jak zamykam z kluczyka to zamyka tez wlew.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moj zamyka wlew z kluczyka. Sprawdz sterownik centralnego nie ma problemu z schematami tymbradziej ze posiadasz miernik wiec mozna dojsc co i jak.
Opublikowano
ja mam tylko na kluczyk niestety nie mam takiego gadzetu jak pilot :lol: ale mimo to mi nie zamyka klapki no nic jutro bede kombinował i pochwale sie doswiadczeniami
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano

to tez sprawdzilem i wlasnie nie daje to nic... tzn od kierowcy zamykanie z kluczyka mi w ogole nie dziala (jeszcze w tym nie grzebalem :) ) od pasazera zamykaja sie wszystkie drzwi ale klapka dalej jest otwarta:/

bylbym wdzieczny za podrzucenie schematow i co ewentualnie moglbym jeszcze sprawdzic?

Opublikowano

96 rok(wielkie dzieki za stronke :) - fajna rzecz )

Power Door Lock Circuit? to chyba centralny jest...gas filler lock motor to obwod tego silowniczka klapki? Tylko co z tym dalej? jak to posprawdzac?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zagadka rozwiazana moze komus sie to w przyszlosci przyda..

 

Ktos grzebal z instalacja i poskladal ja wg jakiegos ruskiego schematu.Oryginalnie do wtyczki silownika maja dochodzic 2 przewody niebiesko-szary oraz bialy i to one odpowiedzialne sa za podawanie odwrotnego napiecia.U mnie zamiast bialego byl czarny :evil: Wystarczylo wpiac sie w bialy kabelek idacy do silownika w klapie i podciagnac do wtyczki wlewu i teraz smiga az milo :D

Dzieki za pomoc !! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.