Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Setup 2.4

http://rapidshare.com/files/118784438/setup.rar.html

Setup 2.5

http://rapidshare.com/files/118785992/setup.rar.html

 

W 2.4 jest NCS 3.1.0 (chyba najnowszy)

W 2.5 jest WINKFP 5.1.5 (chyba najnowszy) ale nie ma już w nim NCS'a

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Setup 2.4

http://rapidshare.com/files/118784438/setup.rar.html

Setup 2.5

http://rapidshare.com/files/118785992/setup.rar.html

 

W 2.4 jest NCS 3.1.0 (chyba najnowszy)

W 2.5 jest WINKFP 5.1.5 (chyba najnowszy) ale nie ma już w nim NCS'a

 

Czy to normalne, że po uruchomieniu Inpy z powyższych instalek nie ma żadnych profili? (w starszej wersji pod kolejnymi klawiszami funkcyjnymi były dostępne różne modele eXX)

Opublikowano
nie nie normalne zle zainstalowana Inpa .zainstalowałeś serwer jak przypuszczm a nie zrobiłes instalki programu .
Opublikowano
Setup 2.4

http://rapidshare.com/files/118784438/setup.rar.html

Setup 2.5

http://rapidshare.com/files/118785992/setup.rar.html

 

W 2.4 jest NCS 3.1.0 (chyba najnowszy)

W 2.5 jest WINKFP 5.1.5 (chyba najnowszy) ale nie ma już w nim NCS'a

 

Czy to normalne, że po uruchomieniu Inpy z powyższych instalek nie ma żadnych profili? (w starszej wersji pod kolejnymi klawiszami funkcyjnymi były dostępne różne modele eXX)

 

Zobacz gdzie prowadzi skrót do INPY - C:\EC-Apps

INPĘ masz w C:\INPA i z tąd ją uruchamiaj

Porównaj pliki INPA.INI z kalatogu CFGDAT

INPY nie instaluj - tylko NCS i WINKFP (oznacz w opcjach tylko te)

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Panowie co to za inpa bo nie kuma co trzeba szukąc gdzie ja uruchomić . instaluje się i wszycho odpala z pulpitu ze skrót .A tu jakies poszukiwania co jest grane . Prosze o info bo zgłupiałem
Opublikowano
Karty mam 3, sprobuje pokombinowac, i dam info a na marginesie kiedy u was zapalaja sie lampki pod glowica? Chodzi mi czy z interfrejsem i samochodem, czy po konfiguracji i uruchomieniu Ediabas czy poprostu po zainstalowaniu Easy dis i uruchomieniu juz sie pala itd.

 

Jeśli wszystko skonfigurujesz tak, jak było opisywane na tym forum, to kontrolki od DiagHead zapalają się dosłownie chwilkę po uruchomieniu Dis-a.

 

Oczywiście włączony emulator i IFHSrv.

 

Chodzi mi o lampki pod glowica bo od glowicy sie pala

Opublikowano
do piwka masz wersje instalacyjna INPY czy przerzucasz pliki jeśli chcesz instalke daj znać :8)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Panowie co to za inpa bo nie kuma co trzeba szukąc gdzie ja uruchomić . instaluje się i wszycho odpala z pulpitu ze skrót .A tu jakies poszukiwania co jest grane . Prosze o info bo zgłupiałem

A ja proszę o info gdzie są schematy do twojego fejsu, co jest tak szybki i wszystko.

Opublikowano

kto chce schemat

mogę zapodać . to moja konstrukcja mam wzór pbc do druku dla wykonania amatorskiego , czyli tak żeby na jednostronny druk sieknąć .

  • Członkowie klubu
Opublikowano
kto chce schemat

mogę zapodać . to moja konstrukcja mam wzór pbc do druku dla wykonania amatorskiego , czyli tak żeby na jednostronny druk sieknąć .

Wrzuć tutaj na forum

Opublikowano

wzucił bym ale nie mam takiej opcji dodawania plików

jak to zapodać . ale wsad będzie bez ds2 .to jest nie do publikacji

  • Członkowie klubu
Opublikowano
wzucił bym ale nie mam takiej opcji dodawania plików

jak to zapodać . ale wsad będzie bez ds2 .to jest nie do publikacji

To może wrzuć na znany FTP i dodaj prawa autorskie. Jaki masz problem? Wszystko można opublikować, a jak już ktoś zacznie grzebać sam i uzyskiwać z tego dochodu to jak go capniesz będzie ci się lepiej opłacało niż teraz licencjonowanie.

Opublikowano
ok wieczorme zapodam . wzór pbc .rozkład elementów .itd. może zrobie instrukcie jak zmusić gt1 do szybliej pracy .wżucił bym gotowca .czyli przygotowany do pracy bez grzebania tylko wypakowac i diagnozować ale mam obawy że nie zarobie wtedy na bmw heheh i czym będę jeździł . przemyle temat .
Opublikowano
ok wieczorme zapodam . wzór pbc .rozkład elementów .itd. może zrobie instrukcie jak zmusić gt1 do szybliej pracy .wżucił bym gotowca .czyli przygotowany do pracy bez grzebania tylko wypakowac i diagnozować ale mam obawy że nie zarobie wtedy na bmw heheh i czym będę jeździł . przemyle temat .

 

:nienie:

Nowego BMW nie będzie ?!:cry2:

:nienie:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Heheh nowe nie nawet nie maże mam kase na bmw tak świrowałem czkam tylko na e38 .3 literki . .
Opublikowano
Setup 2.4

http://rapidshare.com/files/118784438/setup.rar.html

Setup 2.5

http://rapidshare.com/files/118785992/setup.rar.html

 

W 2.4 jest NCS 3.1.0 (chyba najnowszy)

W 2.5 jest WINKFP 5.1.5 (chyba najnowszy) ale nie ma już w nim NCS'a

 

witajcie, no ja takze nie kumam jak to zainstalowac! Z tego co widzialem to da sie to zainstalowac przy instalacji INPY! Mozna tam dodatkowo zaznaczyc:

NCS WERK 3.0.5, NCS Expert 3.0.5 i NFS 1.0/2.2 Ja natomiast zainstalowalem tylko EDIABAS i INPA gdyz tak mialem w opisie!

 

Co dalej teraz ??? Z tego co widze sa to starsze wersje jak te z rapida...Czy instalowac te pliki z rapida poprostu pod windowsem i bedzie wszystko o.k ??? albo moze trzeba pierw miec zainstalowane te NCS i NFS razem z Inpa poczym zainstalowac te nowsze wersje na te starsze ??? Prosze o pomoc bo nie wiem jak to zrobic.....

Opublikowano
TRzeba miec jeden konkretny soft a nie mase pozbieranych śmieci . i kombinowac co do czego . soft powinien : sam tworzyc serwer . insalowac sam wszystkie potrzebne składniki a nie kombinowac w zmiennym środowisku .powinien mieć ediabas konfigurator do płynnego przechodzenia z jednego interfejsu na drugi . Jka tak nie jest to o kant go . potem problemy z tym się nie łaczy itd . wiekszośc i tak jest okrojonych . ful to panowie szczeże to kosztuje 12 tyś . Zroszta ci co na tym pracują znają mozliwości Inpa to jest kosmos . warunek interfejs żeby potrafił wybrac co trzeba sam .sam wymusił L line kiedy trzeba . soft wbrew pozorom musi widziec Inginition i to nie żadne oszukańcze Inginition tylko poszczone przez max 232 żeby było bezpecznie dla kmpa a i soft widział co potrzeba . zwykły vag tez lata ale jak . interfejs musimiec zabezpieczenie przed strzalem napięcia . a powiem że w starszych Bmw często K ma zwarcie do +12v , i mozna narobic bigosu .
Opublikowano
TRzeba miec jeden konkretny soft a nie mase pozbieranych śmieci . i kombinowac co do czego . soft powinien : sam tworzyc serwer . insalowac sam wszystkie potrzebne składniki a nie kombinowac w zmiennym środowisku .powinien mieć ediabas konfigurator do płynnego przechodzenia z jednego interfejsu na drugi . Jka tak nie jest to o kant go . potem problemy z tym się nie łaczy itd . wiekszośc i tak jest okrojonych . ful to panowie szczeże to kosztuje 12 tyś . Zroszta ci co na tym pracują znają mozliwości Inpa to jest kosmos . warunek interfejs żeby potrafił wybrac co trzeba sam .sam wymusił L line kiedy trzeba . soft wbrew pozorom musi widziec Inginition i to nie żadne oszukańcze Inginition tylko poszczone przez max 232 żeby było bezpecznie dla kmpa a i soft widział co potrzeba . zwykły vag tez lata ale jak . interfejs musimiec zabezpieczenie przed strzalem napięcia . a powiem że w starszych Bmw często K ma zwarcie do +12v , i mozna narobic bigosu .

 

Wszystko to pięknie brzmi ale nie wnosi konkretów do tematu. Jak masz to, o czym piszesz, to się podziel. Z tego co obserwuję, większość uczestników tego forum to pasjonaci, którzy chcą wreszcie zrozumieć, co mówi do nich ich ulubione auto, nie zarabiają na tym, mają satysfakcję z tego, że udało im się przekroczyć drzwi otwarte do tej pory wyłącznie dla ASO. O tym, co potrafi INPA, każdy może się przekonać instalując starszy pakiet (linki do stosownych pojawiały się w tym i innych wątkach). Przytoczone ostatnio przez Roberta odnośniki wyglądały obiecująco, ale poza NCS-em trudno jest je jakoś sensowniej wykorzystać, stąd pytania.

 

Na koniec mała prośba: stosujmy w wypowiedziach interpunkcję i ogólnie przyjęte zasady ortografii, łatwiej się czyta i od razu wiadomo, o co autorowi chodziło. Co do ortografii sprawa jest prosta - Firefox w wersji 2.0 wzwyż podkreśla na czerwono to, co uważa za błędne, wystarczy to później poprawić.

Opublikowano

Może poradzicie, co robię źle - Mam EasyDIS, Inpę/Ediabasa z płytki INPAv502_EDIABASv647.iso, odpalony IFHSrv32, ale diagnostic mi nie działa :mad2: Próbowałem z vm on i off, z obydwoma translatorami i nie rozpoznaje mi samochodu. Na razie nie mam podciągniętego ignition detection - czy to może być to??? Interfejs autodiag, ale z przejściówką na 20 pin (właśnie bez ignition), podłączony przez FTDI USB<->RS. Ręce mi już opadają, bo inpa generalnie chodzi... A kodowanie samochodu w DISie mówi, żeby włożyć CD :) O co mu może chodzić?

pzdr

M

Opublikowano
TRzeba miec jeden konkretny soft a nie mase pozbieranych śmieci . i kombinowac co do czego ..

 

@ piwek

 

mam wersje FULL a nie zadne smieci... niestety troche starsza. Chcial bym doinstalowac nowsze wersje:

W 2.4 jest NCS 3.1.0

W 2.5 jest WINKFP 5.1.5

tylko nie wiem jak?

 

Z tego co slysze to posiadasz takowa wersje... zamiast pisac nie wnoszac nic do tematu, podzielil bys sie twoim konkretnym softem...

 

@sylwekk

nie kazdy ma polska klawiature, wiec Firefox bedzie wszystko podkreslal...:)

Opublikowano
Może poradzicie, co robię źle - Mam EasyDIS, Inpę/Ediabasa z płytki INPAv502_EDIABASv647.iso, odpalony IFHSrv32, ale diagnostic mi nie działa :mad2: Próbowałem z vm on i off, z obydwoma translatorami i nie rozpoznaje mi samochodu. Na razie nie mam podciągniętego ignition detection - czy to może być to??? Interfejs autodiag, ale z przejściówką na 20 pin (właśnie bez ignition), podłączony przez FTDI USB<->RS. Ręce mi już opadają, bo inpa generalnie chodzi... A kodowanie samochodu w DISie mówi, żeby włożyć CD :) O co mu może chodzić?

pzdr

M

 

piszesz ze masz Easy Dis zainstalowane.. Czy zapomniales moze o GT1_v44_programs ??? Trzeba doinstalowac to i skonfigurowac glowice...

Opublikowano
Może poradzicie, co robię źle - Mam EasyDIS, Inpę/Ediabasa z płytki INPAv502_EDIABASv647.iso, odpalony IFHSrv32, ale diagnostic mi nie działa :mad2: Próbowałem z vm on i off, z obydwoma translatorami i nie rozpoznaje mi samochodu. Na razie nie mam podciągniętego ignition detection - czy to może być to??? Interfejs autodiag, ale z przejściówką na 20 pin (właśnie bez ignition), podłączony przez FTDI USB<->RS. Ręce mi już opadają, bo inpa generalnie chodzi... A kodowanie samochodu w DISie mówi, żeby włożyć CD :) O co mu może chodzić?

pzdr

M

 

piszesz ze masz Easy Dis zainstalowane.. Czy zapomniales moze o GT1_v44_programs ??? Trzeba doinstalowac to i skonfigurowac glowice...

Oczywiście programs mam zainstalowane ;) Głowicy nie da się skonfigurować. Używałem magicznego narzędzia które pojawia się po wybraniu kalibracji ekranu - tam test api działa bez problemu.

Opublikowano
Witam wszystkich,

Wlasnie zlozylem interfejs mam pytanka odnosnie easy DIS i prosze o pomoc jezeli to mozliwe

 

1 IFH jest uruchomiony I EDIABAS, easy dis 1.0

2 Po zainstalowaniu programu nie mam zapalonych zadnych lampek

3 [/b]Po uruchomieniu Emulatora glowicy pojawiaja sie lampki pod glowica,

4 Po wejsciu do zakladki Admionistration - System mam gt1ap; 192.168.68.30; 255.255.255.0

5 Po wejsciu do zakladki Diag Head Configuration po najechaniu na

glowice 192.168.68.1 i zaznaczeniu jej zapala sie tez lamka od glowicy czyli pala sie obydwie, po wyjsciu z tej zakladki gasnie diag head,

6 Nastepnie wchodze w Admin - Connection Setup i znowu obydwie

lampki sie swieca, po wcisnieciu Connecting pozostaje tylko Diaghead, i już tylko ona się pali

7 Ustawienia sa Softing I VM – ON

8 Api test chodzi

9 Interfejs ADS ustawiony na ADS, ediabas ini skonfigurowany

10 Po podlaczeniu do interfejsu I samochodu w ifh pojawia sie adress IP, zaznaczam Diagnostyke I prubuje sie polaczyc ale czekam dlugo I nic ( please wait ) , na interfejsie nie widac zeby diody migaly K czy L ( na inpie chodzi ), swieci sie tylko Ignition.

 

Czy robie cos żle?

Czy wogole dziala diagnostyka z tym autkiem E34 520 1995 rok MS40.1 ?

Czy jest normalne ze nie pala się lampki pod glowica?

 

Opis super !

Spróbuj ustawić na FISTER i VM=OFF

Zobacz APITEST i zrestartuj

 

P.S.

Ale dziwna jest sprawa z siecią ?

Ile masz kart sieciowych 1 czy 3

Możesz spróbować usunąć w DIS'ie kartę(y) i zainstalować jeszcze raz

w SCOAdminNetwork

Po wielu trudach poszło, wywalilem karty dodalem jeszcze raz, restart i ustawilem na fister Vm off, odnosnie tej lampki http://images25.fotosik.pl/222/c2ec52409812fff3.gif

wydaje mi sie ze ona sie nie pali jezeli ustawienia sieciowe sa jak w http://www.bmwecu.org/article001/ czyli host only, natomiast gdy jest bridged to sie pali.

Odnosnie Gt1 to rewelka, czy moze ktos wie jak wyswietlic schemat elektryczny w Disie, poniewaz pokazal mi tylko numer schematu, czy cos jeszcze trzeba doinstalowac?

Jeszcze jedno pytanko, czy ta wersia ediabas -ex ( ediabas 7), ktora jest na FTP to jest pelna instalka z Inpą i czy ewntualnie macie instrukcje jak ja zainstalowac

 

pozdro

Opublikowano

Panie i Panowie!

Czy ktoś z Was posiada doświadczenia w programowaniu VMWare- SSS-em takich samochodów jak E60 , E65 ,E90 ???

Ciekaw jestem czy przeszło kompletne przefleszowanie całości samochodu tego typu? W E39 działa, miałem już okazję robić Car&Key Memory oraz programować sterownik silnika DDE 4.0. Ciekaw jestem natomiast jak jest np. z E60 bo u mnie w SSS-ie w górnym prawym rogu gdzie są napięcia bat i ignition jest cały czas 14V bez względu na to czy zapłon mam włączony czy nie. a np. cas potrzebuje wyłączonego zapłonu podczas programowania, poza tym w tych modelach teoretycznie obowiązkowe jest programowanie niektórych sterowników systemu MOST poprzez światłowód. Czy SSS na kabelku bez rzeczywistego OPPS-a czy OPS-a podłączonego w linię MOST sobie z tym poradzi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.