Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich serdecznie...jak na razie nie jestem jeszcze posiadaczem bmw ale mysle o zakupie w przyszlym tygodniu...interesuja mnie tylko i wylacznie dwa modele - 320 coupe rocznik 2000/2001 oraz 330d rowniez z tego roku...i wlasnie z tym jest zwiazane moje pytanie....co sadzicie o tych dwoch modelach lub po prostu ktory wybrac...z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje...pozdrawiam
Opublikowano

Który wybrać???oto jes pytanie,,,

jest takie mądre powiedzenie,,SŁUCHAJ GŁOSU SERCA"..a serce ci powie :D

tak powarznie zalerzy ile masz kasy i co ci się podoba

pozdro

Opublikowano
co do pieniedzy to max chce przeznaczyc 45 tys. natomiast ktory sie podoba??...obydwa i to jest problem...coupe - autko z charakterem natomiast to drugie - fajny silniczek no i diesel jakby nie bylo...boje sie troche spalania w coupe...
Opublikowano
Kolego, ale 330d może być także w nadwoziu coupe :) Ja osobiscie bral bym benzyne. Mniejsza pojemnosc - mniejsze oplaty, tańszy w eksploatacji, dzwiek poprostu miodzio i jakos mnie przerazaja turbina i pompa wtryskowa, traf na szrota i niech Ci padnie jedno albo drugie... ale to w zasadzie nie podlega dyskusji, bo kazdy uwaza inaczej :)
Opublikowano
link przeczytam a co do m3 to dzieki ale wole pozostac przy moim wyborze...:)330d coupe - w sumie interesujaca opcja...ale ciagle zastanawia mnie "jednak"320 coupe...
Opublikowano
heh....masz 45 tys? kup m3 e36 :)

skoro kolega zastanawia się nad kwestią spalania to samo za siebie mowi ze ///M3 odpada

Co do spalania hm... zalezy to od tego czy auto zajechane czy nie ale moge powiedziec tak :

trasa : 8-9l

miasto: 11-14l

cykl mieszany: 10-12l

oczywiscie wszystko zalezy od tego jak mocno lubisz sobie depnąc

:twisted:

Opublikowano

Witam

piszesz o wzgledach ekonomicznych, ale ...

 

330d to drozsze ubezpiecznie.W ruchu miejskim moze tez spalić 12 i wiecej litrów ropy, a mieszkasz w Krakowie. Diesel jest drozszy w zakupie, w serwisowaniu i naprawach silnika. Na paliwie wiele nie zaoszczedzisz bo to rewelacyjny silnik i pokusa jest zeby przydusic :D

 

320i nizsze ubezpiecznie, tansze naprawy, a zuzycie benzyny na poziomie 10-12 litrow ( zblizone do szybszego i elastyczniejszego 323i-2.5/170KM/245 Nm)

 

Złotym srodkiem jest wybor 320d :cool2:

 

Co do aut z linkow, sedan ma dziwny moim zdaniem spojler na klapie.

Oba maja male przebiegi jak na te roczniki - co wcale nie wyklucza ze są w zlym stanie, gdyby przebieg byl zanizony. Najlepiej sprawdzic je w serwisie przed zakupem.

 

Obejrzyj równiez dokladnie ksiazke serwisowa. Widzialem kiedys auto, z malym przebiegiem , ktore mialo ksiazke serwisowa ze wszystkimi wpisami od nowosci. Po dokladnych ogledzinach okazalo sie ze ksiazka owszem wygladala jak oryginal, ale byla made in china wydana w 2004r, a auto bylo z 1999r :roll2:

Opublikowano
no ja mam 330d i jestem bardzo happy :) a pali mi max do 10 po mieście tyle że jest w manual no a radość z jazdy jest fajna o trasie nie wspominam bo tam jadąc ostrym tempem spalanie deklasuje benzyny no i różnica litra pojemności między 320d ma znaczenie jednak :8) a jak dbasz o auto to nie sprawia trudności większych a i silnik 330d to chyba jakieś nagrody roku zdobył a co do benzyny to moim zdaniem są ludzie którzy diesla nigdy nie zaakceptują :)Ja tam się przesiadłem z benzyny i już chyba nie chcę mieć benzynki w aucie . a co do ubezpieczenia to powiem ci że przy pełnych zniżkach w pzu koszt oc to 620 zł za rok więc czy znowu jakaś oszczędność na ubezpieczeniu to ni wiem
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano
co do drugiego linku i 105 tys przebiegu to jest to bardzo wątpliwe...bo kto przez 7 lat z silnikiem 3.0d bedzie tyle jeździł...ja mam 3 letnie auto i mam 104tys a jak ktos kupuje bmw 3.0d to nie zeby mu stalo....takze wg mnie odpusc sobie
Opublikowano

Tylko diesel!!!I nie prawdą jest, że spali 12 l/100km. Max.10l/100km.A przy normalnej jezdzie jakieś 7,5l.Ja mam 330 d touring i na autostradzie w Niemczech przy deptaniu na maxa komputer pokazał 11.3l a cudem by było po polskich drogach jezdzić 180-230 km/h nawet sporadycznie.Także ja mam i polecam diesla

A co do częsci orginały drogie do jakiej kolwiek BMW.

Opublikowano

Bierz 330d sedan/kombi .

 

330cd jest kozackie ale za 45 tys. zl to nawet 320cd bedzie mega ciezko Ci kupic :? (diesle w coupe byly produkowane bodajrze od 2002r.) .

 

185 KM w serii juz da napewno poszalec, a jak Ci sie znudzi to jedziesz np. do mastersa i za 1500zl robi sie 215KM :). Cos wiecej do szczescia potrzeba ? :twisted: Benzyna raczej takiej mozliwosci Ci nie da i spali napewno z min. 9 litrow pb95 .

 

A co do OC ...dowiadywalem sie i miedzy 2.0 a 3.0 jest roznica okolo 80-100 zl/na rok :twisted2: . AC nie ma znaczenia. Wiec mysle ze pic ze ubezpieczenie jest drozsze to zacheta ktora wymyslili sprzedawcy dychawicznie slabych aut :lol: .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Bierz 330d sedan/kombi .

 

330cd jest kozackie ale za 45 tys. zl to nawet 320cd bedzie mega ciezko Ci kupic :? (diesle w coupe byly produkowane bodajrze od 2002r.) .

 

To samo chciałem zaznaczyć.

 

Za 45 koła bardzo ciężko będzie dostać 330cd. Jesli ma być to kwota dodatkowo z wszystkimi opłatami to nawet dostanie dobrego 330d z 2002 roku może być kłopotliwe.

Opublikowano

Autor tematu chce auto z 2000 lub 2001 roku a za 45 tys. zl powinien kupic w takim przypadku ladne 330d :) .

 

Tylko jesli rozmawiamy o coupe w dieslu to roczniki musza automatycznie stac sie mlodsze :mrgreen: .

 

Choc mozna liczyc na cud i szukac okazji pol roku, np. kilka miesiecy temu widzialem 320cd z 2002r. w pelnym mpakiecie i b.lekko uszkodzone za 40 tys. zl (bylo na otomoto chyba nie caly dzien) , lecz potem juz nic podobnego w cenie ponizej 50 tys. zl nie widzialem :oops: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

330d/330cd. Mile wrazenia podczas jazdy jak i na stacji paliwowej. Ciut wiecej bierze ropy od 320d ale za to mniej awaryjny.

Tylko diesel :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.