oj troche denerwujacej zabawy jest na pewno. Musisz zdjac, srodkowy tunel, zeby zdjac ta pionowa czesc deski rozdzielczej. Zeby zdjac tunel srodkowy, wyjmij wklady zapalniczek, odkrec ich obudowy i tam bedziesz widzial sruby od tunelu, potem wyjmij przycisk od awaryjnych i pod nim masz jeszcze jedna srubke, potem juz mozesz wyjac tunel. Dalej, po zdjeciu tunelu, masz juz widoczna jedna srube od tej czesci w ktorej masz dzwignie zmiany biegow, powyciagaj radio, OBC ,zegarek- zalezy co masz, panel ktory jest przy zapalniczce. po zdjeciu tyhc elementów powinienes zajrzec w glab i bedziesz mial pare srubek. Nie wiem czy nie bedziesz musial zdjac metalowej poprzeczki zeby wyjac/wlozyc nagrzewnica i wentylator. Musisz tez wyjac, panel od nawiewu- poodlaczac linki kabelki itp. Ogolnie zarezerwuje sobie cale przedpoludnie. to tyle z tego co zapamietalem, bo sam dzisiaj rozbieralem deske.