Skocz do zawartości

m_snikers

Zarejestrowani
  • Postów

    360
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było 330dt e46 2001 :) manual z virusem
    jest 330dt e46 2002 automat :) narazie bez virusa
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia m_snikers

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Prawy :) w poniedziałek najszybciej będę w stanie sprawdzić czy został lewy :) wszystko wskazuje że na 90% powinienem mieć lewy :) jak ktoś nie zakosił :) jak będziesz to wymieniał będziesz musiał odgiąć podsufitkę delikatnie żeby jej nie złamać i przykręcone jest to na torxy w dodatku oba są różne mniejszy i większy :) tak by było łatwiej :) najgorsze jest ustawianie tej szyby :(
  2. My wymienialiśmy obie części, bo zanim się ułamało to metalowe mocowanie to je wyprostowaliśmy :( ale za 2 dni wróciło do stanu poprzedniego i zaczęło się wyginać aż pękło :( wymień obie części . Ja miałem ze swojej rozbitej starej więc dałem koledze :) przesmarowanie sprężyny nic nie pomogło chyba już za późno bo się przytarła . teraz wszystko gra . U siebie też od razu przesmarowałem sprężyny zapobiegliwie :)
  3. koledze wygiął się ten metalowy zawias który jest przy daszku i okazało się że wina leży po stronie tej dziwnej sprężyny zamontowanej do tego zawiasu :( zatarła się i ciężko chodziła po czym powoli zaczęła się systematycznie powiększać ta szczelina i daszek podchodził do góry a w końcu metalowe mocowanie pękło :( wymienialiśmy to chyba ze 3 godziny oczywiście łącznie z ustawianiem tej mądrej szyby. zatarta sprężyna to część nr 9 z tego schematu: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/330d-M57/LHD/N/2002/browse/bodywork/trunk_lid_rear_window/ a pękła część nr 6 z tego schematu : http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/330d-M57/LHD/N/2002/browse/bodywork/single_components_for_trunk_lid/
  4. no tudm widzę że odpuściłeś oklejanie :) Myślę że słuszna decyzja i efekt lepszy :) p.s dziś widziałem e46 w czarnym macie we wro i powiem że nie wygląda jakoś super fajnie ....może jestem staroświecki i nie znam się na modzie :)
  5. Ciekawe bo we wrocku też nie ma lakierni w ASO :) czyli zlecają - jak oni dostają autoryzację :duh: nie mają kontroli nad tym co robią tylko kasują jakieś kosmiczne pieniądze za element :( a naprawę zlecają partaczą za drobne po czym dobijają swoje - ładnie świadczy to o marce..
  6. Też noszę się z zamiarem ulepszenia czegoś w moim nowym bmw :) zrobiłem wywiad i wynika z niego że to dobre rozwiązanie : http://audio-system.net.pl/?radion-165-e46,80 dedykowane w oryginalne miejsce koło 700 zł może ktoś to ma u siebie ?? pytam bo firmy od CA mówią że to dobre rozwiązanie i daje widoczną poprawę ?
  7. No wiesz w ASO bym tego nie robił:) znajdź schemat z forum jest dokładnie opisany :) jest to prosta robota i myślę że zakłady np. montażu car audio dadzą sobie z tym schematem spokojnie radę - zresztą sam tez załapiesz co do czego podpiąć :)
  8. skazy jak skazy :) ale by tam żaden śmieć się nie zaplątał :) ale projekt fajny i fajnie że bez łączeń ;) myślę że dach jak dach przynajmniej płaski ale boki i wszystkie przetłoczenia, zderzaki w niektórych autach ... ehh to sie trza na rozbierać i narobić :) ja dostałem jakieś próbki 3M™ DI-NOC™ Carbon. - nie wygląda źle :) ale też nie tanie ...
  9. he he ale auto nie jest oklejone całe :) tak jak pisałem, oklejanie części jest ok ale akurat drzwi okolice nadkoli czy przodu i maski są narażone na mocniejsze uszczerbki :) lecz masz szczęście widocznie, firmy które zajmują się takim oklejaniem dają ci gwarancję na rok !!!! to chyba już coś mówi. Jak ktoś ma ochotę wydać 3-4 tysie na rok ?? oczywiście możesz mieć szczęście i jak ty 5 lat jeździć. większość reklam na autach tak ma lecz dużo też zależ od miejsc po których się porusza autko i warunków ... oczywiście jak ktoś mówi ci że za 1500 zł ci zrobi całe auto to możesz być pewny że to będzie lipa bo za tyle to ledwie na materiał starczy a może i nie ( oczywiście dobry materiał ) co do srebrnej bmw kolegi to fajny projekt :) zdjęcia nie oddają tego co jest lecz np. nie dało się nie widzieć łączenia na tylny słupku - chyba że to cień no i przednie słupki nie są do końca oklejone dołem świeci srebrny ( przy zmianie koloru nie dopuszczalne ) ?? ogólnie fajnie zrobione ale nie bardzo trudne w wykonaniu :)no a wyklejanie całych drzwi błotników i zderzaków to już inna bajka :( a jak kiedyś wpadnie ci ochota to zerwać to jeśli nie uszkodzisz lakieru i masz fart to na pewno różnica w odcieniu cię zaskoczy....Np. Firmy robiące to profesjonalnie nie dotykają aut po lakierowaniu - ryzyko straty w lakierze wzrasta mocno :) TUDM fajnie by było zrobić takie autko jak twoje ale ja ci tego nie polecam szczerze ( zresztą jaki mam mieć interes w obrzydzaniu ci tego zabiegu ) polakieruj i będziesz miał spokój takie moje zdanie - decyzja twoja :)
  10. no wiesz ja zawodowo zajmuje się reklamami i powiem że oklejanie aut to dla mnie lipa :( może będę mało oryginalny w swoim poglądzie ale różne rzeczy oklejałem już folia i wiem jak to wygląda :) koszt takiej operacji to jakieś 3-4 tyś :D i jak możesz to zobacz zdjęcia elementów rogi i ostre krawędzie :) a poza tym folia to nie lakier i UV deszcz i takie tam dają się jej we znaki a jak zacznie odłazić to wygląda paskudnie :) no profesjonalne firmy użyją folii zabezpieczonej przed UV ale to i tak max 3 lata ci wytrzyma w jakości jaka jest akceptowalna a jak trafisz na słabego w te klocki gościa to dopiero auto zacznie fajnie wyglądać :)a i powiem wam jeszcze że widziałem autka w których po próbie odklejania folii dobrze zwulkanizowanej z lakier łatami odszedł on od auta :(pewnie firmy które tylko tym sie zajmują mnie zjedzą wiadomo piszę na ich niekorzyść :)dobre to jest na firmowym aucie w małej ilości i z gustem. a ostatnim krzykiem mody jest oklejanie aut folią bezbarwną :) matt lub błysk w zależności od preferencji :) ma to zabezpieczać :) życzę tylko tym którzy tak myślą by zobaczyli swoje auto jak podejdzie wilgoć pod folię :) ja u siebie takich usług nie chcę robić - za bardzo lubię auta i motoryzację :) choć oklejałem w swoim aucie nerki na czarny mat przy użyciu folii banerowej i wyszło spoko to jednak tylko nerki :)
  11. Hej, można oglądać filmy na dvd pod warunkiem że je dokupisz i podłączysz , trzeba w odpowiednie piny w tunerze tv wpiąć kable (kable na allegro kupisz bez problemu ) instrukcja jest na forum i schemat też. a do iphona ipoda są fejsy Av które można podpiąć do tunera tv. Tylko trzeba pamietać że głos będzie mono :( bo tak nadaje nasz tuner tv
  12. Wydaje mi się że jest, ja u siebie w poprzedniej e46 z navi 4:3 i bm24 PODŁĄCZAŁEM taki zestaw. Był to wzmacniacz i skrzynka, tylko w bm24 i wydaje mi się w bm 54 też nie ma wyjścia na wzmak więc musisz szukać tak jak ja wzmak który możesz podpiąć pod kable od tylnych głośników wysoki poziom ( ja podpinałem pod tylne, odłączyłem tylne głośniki bo psuły efekt). Zestaw jaki fajnie grał w mojej e46 kombi to wzmak hetz i głośnik hertz który grał rewelacyjnie jak dla mnie z ta kasę : http://www.allegro.pl/item1007479802_hertz_esx200_supermini_sub_20cm_mdf_800w_wroclaw.html#gallery mogę powiedzieć że jak koś jest z wrocka to koleś w tej firmie jest pasjonatem i gadałem z nim o nagłośnieniu w bmw przez 2 godziny :)
  13. no i nie zapominaj że w 3 3.0d ma lżejsze życie niż 2.0d - duży silnik w małej budzie się mniej męczy, może dla tego żywotność w 3 jest większa niż np. tego samego silnika w 5 ???ale to takie gdybanie :) miałem 184KM z virusem i nie narzekałem teraz mam 184KM po FL bez virusa i w automacie i też nie jest źle, choć już chodzi mi po głowie troszkę mocy :)a i 184KM jest wyraźnie mocniejsze niż 2.0d 150KM - mam porównanie na co dzień :) zdarza mi się polatać 2.0d :)myślę że do wad dorzucić trzeba tuleje wahaczy przednich - które mam wrażenie że dostają mocniej niż w 2.0d a sa takie same( nawet wahacze są takie same ) a motor cięższy z przodu leży .
  14. m_snikers

    320i short shifer-czy warto

    Jak nie zależy ci na szybszej zmianie biegów to odpuść sobie bo to rzeźba - nie pasuje zbyt dobrze i trzeba troszkę porzeźbić - to taki chiński wyrób :) co do wymiany lewarka to jak to rozbierzesz to zobaczysz że wymienić trzeba taki plastik w który zaklinowana jest ta kluka od drążka: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/330d-M57/LHD/N/2002/browse/gearshift/gear_shifting_mech_transm_diesel/#07 konkretnie część nr 7 jakieś 30- 35 zł wydaje mi się że można wymienić jeszcze część nr 5 lecz nie koniecznie koszt tez koło 40 zł ale ktoś może to potwierdzić : w manualu dochodzi jeszcze problem nie powracajacego na luz lewarka z 5 biegu : viewtopic.php?f=15&t=114951 kolega Premier zrobił ładny DIY i wszystko opisał
  15. m_snikers

    320i short shifer-czy warto

    miałem w swojej poprzedniej buni ten short od tego sprzedawcy :) biegi wchodzą ciężej a najgorzej z wstecznym, troszkę go przerabiałem z kumplem, a i wydaje mi się że kolega tudm ma opisaną tą modyfikację w swoim wątku i też z tym samym shifterem i tez nie pasował jak trzeba :( no a jeśli do tego skrzynia nie jest za zdrowa to zaraz to usłyszysz :) Podobno dobry short jest B&M Racing & performance ale cena sporo wyższa :) Jak założysz szorta to luzy znikną :) a biegi będą sztywno wchodzić mi się podobało ale jakościowo nie jest to super towar :) mam teraz automat więc nie ma co skracać :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.