Skocz do zawartości

XENONY - tylko które


xsilver

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja zainwestowałem kilka miesięcy temu w zestaw do przeróbki na H1 do e34. Początkowo miałem palniki 6000K ale zmieniłem na 4300K. Te pierwsze są dość "chłodne" i mocno zwracają uwagę, 4300 są "cieplejsze", nie różnią się znacznie od standardu, ale dają sporo więcej światła. Jest też różnica w sposobie rozpraszania światła przez lampy Helli i Boscha (w moim odczuciu na rzecz Boscha - ale może to być kwestia stanu konkretnych opraw), te drugie ładniej rozpraszają dając bardziej równomierne i szersze oświetlenie. Kolejna ważna sprawa to czystość soczewek - przy brudnych szkłach xenon bardziej oślepia niż oświetla, więc przed przeróbką koniecznie czyszczenie lamp (opisywane na tym forum).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zainwestowałem kilka miesięcy temu w zestaw do przeróbki na H1 do e34. Początkowo miałem palniki 6000K ale zmieniłem na 4300K. Te pierwsze są dość "chłodne" i mocno zwracają uwagę, 4300 są "cieplejsze", nie różnią się znacznie od standardu, ale dają sporo więcej światła. Jest też różnica w sposobie rozpraszania światła przez lampy Helli i Boscha (w moim odczuciu na rzecz Boscha - ale może to być kwestia stanu konkretnych opraw), te drugie ładniej rozpraszają dając bardziej równomierne i szersze oświetlenie. Kolejna ważna sprawa to czystość soczewek - przy brudnych szkłach xenon bardziej oślepia niż oświetla, więc przed przeróbką koniecznie czyszczenie lamp (opisywane na tym forum).

 

 

a jaki masz zestaw - i jak sie spisuje - zaklucenia fm , cb , odciecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB nie używam, zakłóceń w radio nie ma. Zestaw oczywiście nabyłem poprzez Allegro. Nie pamiętam niestety, jaki dokładnie symbol miał zestaw, musiałbym teraz zdemontować osłony reflektorów, żeby się dostać do przetwornic i z nich odczytać oznaczenia. Pudełka już nie posiadam. Co do sprawowania - jest ok, nic się nie psuje. Początkowo tylko mój check control wariował wskazując uszkodzenie żarówki od świateł mijania, ale po wymianie modułu LKM problem ustąpił. Jeśli jesteś zainteresowany, mogę podesłać jakieś fotki pokazujące różnicę w świeceniu żarówki H1 względem palnika xenonowego 6000K (takie zrobiłem). Po tych wszystkich operacjach dochodzę do wniosku, że najbardziej optymalna barwa to 5000K - chyba jest najbardziej biała.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricky napisał:

 

2. nie wierzę że jakiekolwiek auto wyjechało z fabryki z xenonem ale bez spryskiwaczy.

 

 

 

to uwierz - http://www.allegro.pl/item259159870_xenon_y_do_bmw_e32_cale_kompletne_lampy_.html

 

i na jakiej podstawie twierdzisz, że auto wyjechało z fabryki z xenonen a bez spryskiwaczy? Na podstawie jakiekoś ogłoszenia na allegro?

podaj jakieś wiarygodne źródło to uwierzę.

 

 

 

 

w 1995 roku moj ojciec kupil w salonie OPEL DOWBUSZ KOSZALIN

omege B 3,0mv6 pelna opcja.

byly ksenony,spryskow nie bylo.

i tyle.

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja osobiscie takze montowalem przetwornice z allegro w swojej E34 i E32, za zestaw dalem jakos 450zl i jestem bardzo zadowolony, mierzylismy z kumplem oczywiscie na "oko" z mercedesem z fabrycznymi ksenonami i swieca tak samo daleko, a moje nawet jasnej (barwa 10.000K), jak cos to masz link do filmiku mojego autorstwa:)

 

http://video.google.pl/videoplay?docid=4178891991558032176&q=bmw+e34+xenon&total=2&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

 

i drugi w nocy:

 

http://video.google.pl/videoplay?docid=7677918319359569897

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mierzylismy z kumplem oczywiscie na "oko" z mercedesem z fabrycznymi ksenonami i swieca tak samo daleko, a moje nawet jasnej (barwa 10.000K)

 

Szanowny kolego, jesli zakupil Pan lampy wyladowcze o barwie 10 tys K to zapewniam, ze w porownaniu do lamp "standardowych", powinny one dawac ZNACZNIE! mniej swiatla. Jedynym wytlumaczeniem moze byc koncowa faza zycia ksenonow w Mercedesie Kolegi. 10 tys K to znacznie mniej swiatla niz 4,3 czy 6 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
generalnie ciezko porownac tak na oko, ale np bardziej w oczy noca sie rzucaja znaki drogowe, wiadomo natezenie swiatla mierzymy w luksach, lecz aparatury do pomiaru nie posiadam

 

a jakie masz te xenony..chodzi m ifirme itp...

 

xsilver ja sie przymierzam do tych

 

http://moto.allegro.pl/item266499621_xenony_xenon_h1_h4_h7_itd_100_legalne_gwar_fvat.html

 

tylko że nie bede przeginał i wezme sobie 6000 a max 8000

 

znajomy miał tej firmy i było ok... wiec chyba zaryzykuje...

 

narazie mam auto do sprzedania.. ale jak nei sprzedam do grudnia to cyab poprostu je sobie zostawie... i wtedy założe

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość oferowanych chińskich xenonów jest oparta na konstrukcji przetwornicy HELLA i różnią się tylko naklejką , a w niektórych przypadkach troche obudową. W E38 i E39 nie powodują zapalenia komunikatu o spalonej żarówie. W reflektorach z żarówkami H7 nawet wtyczka pasuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie ciezko porownac tak na oko, ale np bardziej w oczy noca sie rzucaja znaki drogowe, wiadomo natezenie swiatla mierzymy w luksach, lecz aparatury do pomiaru nie posiadam

 

a jakie masz te xenony..chodzi m ifirme itp...

 

xsilver ja sie przymierzam do tych

 

http://moto.allegro.pl/item266499621_xenony_xenon_h1_h4_h7_itd_100_legalne_gwar_fvat.html

 

tylko że nie bede przeginał i wezme sobie 6000 a max 8000

 

znajomy miał tej firmy i było ok... wiec chyba zaryzykuje...

 

narazie mam auto do sprzedania.. ale jak nei sprzedam do grudnia to cyab poprostu je sobie zostawie... i wtedy założe

 

 

ja polecam 4300k...

 

 

tu masz te same xenony ( ta sama firma - vertex - podroba hell ) - taniej - http://www.allegro.pl/item269424360_xenony_najlepsza_jakosc_niska_cena_389zl_szok.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie ciezko porownac tak na oko, ale np bardziej w oczy noca sie rzucaja znaki drogowe, wiadomo natezenie swiatla mierzymy w luksach, lecz aparatury do pomiaru nie posiadam

 

a jakie masz te xenony..chodzi m ifirme itp...

 

xsilver ja sie przymierzam do tych

 

http://moto.allegro.pl/item266499621_xenony_xenon_h1_h4_h7_itd_100_legalne_gwar_fvat.html

 

tylko że nie bede przeginał i wezme sobie 6000 a max 8000

 

znajomy miał tej firmy i było ok... wiec chyba zaryzykuje...

 

narazie mam auto do sprzedania.. ale jak nei sprzedam do grudnia to cyab poprostu je sobie zostawie... i wtedy założe

 

 

ja polecam 4300k...

 

 

tu masz te same xenony ( ta sama firma - vertex - podroba hell ) - taniej - http://www.allegro.pl/item269424360_xenony_najlepsza_jakosc_niska_cena_389zl_szok.html

 

te co podałes to nie są vertex.. tylk owygladaja podobnie... przynajmniej nie sa przetwornice ... z takimi nalepami..

 

polecasz 4300 tzn . że zakupiłeś już jakieś?

 

no ja gdy juz wezme to min 6000.

 

w takiej cenie... to może je wezme sobie teraz...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gadalem z gosciem i twierdzi ze to vertex ... ale to by trzeba zdjecia zobaczyc dokladne...

 

widzialem jak swieca 6000 i 4300 i moim zdaniem 4300 swieca lepiej - jasnie , i lepiej droge oswietlaja... kolega ma 6000 towygladaja jak zarowki zenon z marketu

 

dużo też zalezy od tego ile za to zapłacił... bo może kupił cos poprostu kiepskiej jakości...

 

nie wiem jak inne widziałem te vertex 6000 i naprawdę bardzo dobrze świecą...

 

hmm... może bardziej opłaca sie kupić inne ptzetwornice... np.hella a tylko żarniki na H1...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie xenony do E32 to mój znajomy handlarz częściami do E32 ma takie na sprzedaż.... oferował mi ostatnio... w sumie nawet się zastanawiałem. Jeśli mnie pamięć nie myli chciał tylko 450 pln tylko że palniki mogą być już np do wymiany i wtedy lekka kapa :(

 

Co do komunikatów to chyba nie ma szans na ich pojawienie. Xenon ma z 35 W a przecież jeszcze strata przetwórnicy? Wychodzi na to że wcale nie bierze on dużo mniej prądu...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,

czy po zamątowaniu xenonów nie meliście problemów z komunikatem w check control? o braku świateł.

Byłem w warsztacie, gzie sprzedają zestawy xenonów wraz z montarzem, zestaw kosztuje ok. 750zł Xtec w tym montaż, ale mówił coś że w BMW trzeba coś założyć dodatkowo za ok. 200zł, żeby nie wyświetlał komunikatu o przepalonych żarówkach.

 

ktoś wie jak to jest?

Co do temp. światła to jeździłem samochodami z 4300K i 6000K, na oko nie widziałem, które lepiej doświetlaja droge (sprawdzałem w różnych warunkach). 6000K bardziej mi się podobają patrząc na kolor.

Więc mój głos za 6000K

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie ... nie bedzie komunikatu... znajomy miał vertexy i nie było komunikatu... ( nieszczesny wmontował ringi diodowe ... i od pozycji miał komunikat ... ) ..ale pozbycie sie jego to wlutka ... i koszt kilku złotych a nie 200...
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie ... nie bedzie komunikatu... znajomy miał vertexy i nie było komunikatu... ( nieszczesny wmontował ringi diodowe ... i od pozycji miał komunikat ... ) ..ale pozbycie sie jego to wlutka ... i koszt kilku złotych a nie 200...

 

Coś mi się właśnie wydawało, że koleś coś kręcił, bo strasznie się motał jak go pytałem o szczegóły i nie umiał logicznie mi tego wyjaśnić.

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Odświeżam temat.

kupiliście już xenony?

Co myślicie o tych? niby vertex i bez zakłuceń, no i ten gratisss :wink:

http://www.allegro.pl/item278945493_xenony_swiateczna_promocja_409zl_od_mikolaja.html

 

chce kupić H7 6000K

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat.

kupiliście już xenony?

Co myślicie o tych? niby vertex i bez zakłuceń, no i ten gratisss :wink:

http://www.allegro.pl/item278945493_xenony_swiateczna_promocja_409zl_od_mikolaja.html

 

chce kupić H7 6000K

 

ja własnei maielm kupowac te... wydaje mi się że to dobry wybór... ale 100% bedzie wiadomo po kupnie... w tej chwili nie mam e38... jestem w trakcie kupna e46 ... wiec xenonów nie kupuje..bo mzoe sie uda kupic juz z oryginalnymi ;)

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam:)

Ja posiadam ksenony na sprzedaż które nie powodują zakłuceń na 100 procent z roczną gwarancją za 249zł ,bezpośrednio importuje z chin wysyłka 25 zł!!! ,towar naprawde pierwsza klasa!!! posiadają ISO 9001 , spełniają normy ECE/SAE oraz DIN !!!

 

POLECAM!!!

TEL 663-819-150

GG: 510 15 15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w e38, ale w e32 bedzie wyświetlał komunikat o błędzie, nie dlatego, że pobór mocy jest mniejszy, tylko dlatego, że przy wyłączonych światłach przetwornica stanowi przerwę w obwodzie i sterownik świateł wykrywa przerwę(kontroler sprawdza żarówki po włączeniu zapłonu, jeszcze zanim włączy się światła), można to zlikwidować stosując prosty układ z przekaźnikiem i rezystorem, przy włączonych światłach przekaźnik puszcza prąd przez rezystor imitujący żarówkę, po włączeniu podaje zasilanie na przetwornicę(odłączając jednocześnie rezystor). Aha, oryginalne ksenony z e32 mają zupełnie inny sposób zasilania, sterowania i kontroli(idą do każdej lampy 4 przewody i specjalny kontroler świateł), dlatego łatwiej jest zastosować któryś z zestawów adaptacyjnych plus układzik z przekaźnikiem niż montować oryginały.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.