Skocz do zawartości

świst i twardy pedał hamulca...?


berbeto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem nowy i na forum i jako kierowca BMW...mam e36 a problem pojawił sie kilka dni temu. W pewnym momencie zaczął dochodzić z silnika dziwny świst a hamulec zrobił się twardy (nie mówiąc ze wogóle prawie nie hamuje) wiem że to coś z serwem ale pytanie brzmi, czy to padło całe serwo ? Ile kosztuje wymiana całego serwa i czy ewentualnie może być to jakaś drobniejsza usterka ? Szukałem na forum ale nie znalazłem pełnej odpowiedzi na to pytanie...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy oborty silnika sie nie zmienily? bo to dziala na zasadzie podcisnienia wiec jesli jest jakas nieszczelnsoc to silnik zmieni swoja prace
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedzi, wysunięty był przewód do podciśnienia serwa zalozyłem i wszystko gra(ło) !!!

Generalnie powiem wam tak, che kupic Bemke od kumpla, w nie najlepszym stanie ale cena jest dobra wiec sie zastanawiam. W piątek jade na przegląd silnika i mechaniki w celu zanalizowania bilansu...obecnie głównym problemem jest to że po odpaleniu, silnik (po przełączeniu na gaz) nie trzyma obrotów na luzie i gaśnie, na benzynie sytuackja wygląda tak ze obroty "próbkują" - spadaja do 300 po czym podbija je do 1000. Przedwczoraj okazalo się ze nie był podłączony czujniok biegu jałowego (czymkolwiek on jest) i dlatego silnik nie trzymal obrotów na gazie, po podłączeniu silnik nie chodził równo ale nie gasł wiec sie ucieszyłem ze nie jest źle i ze trzeba wyregulowac po prostru instalacje gazową...dzisiaj sytuacja sie powtarza, silnik na luzie gaśnie. Macie może jakies pomysły co to może być. Jak za bardzo nagmatwałem to dajcie znać...pzdr !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Też mam swoje BMW na gazie. I mam podobny problem ale z tego co wiem (zależy jaki masz gaz) na zimnym silniku tak powinno być. Gdyż na gaz przechodzisz w czasie gdy silnik lapie temp. Inaczej gaz w parowniku przy rozprężaniu zamarza. Potrafią być nawet przypadki ze parownik robi się jak bryła lodu i stoisz :( Ale jak mówiłem wszystko w zależności jakiego rodzaju jest gaz. Najlepszy jest automat w zależności od temp. a nie od obrotów. Pozdrawiam P.S. Jakie BMW ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.