Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam 1.Czy wie ktoś co może być przyczyną że strzela mi w przepływomierz sklejałem go kilka razy ale zawsze go rozwali czy zakup nowego coś zmieni ?? (oczywiście kiedy jade na gazie)

2. a z koleji na bezunie wogólne nie zaskakuje czy to może być wina też przepływomierza bo na innym temacie tak pisali z góry dziękuje za odp.

Opublikowano

po 1, jedz na regulację gazu-wymień od razu świece na jakies dobre,

po 2, wymień przepływomierz, całkiem mozliwe, że gaz uszkodił Ci coś jeszcze-po tych "strzałach"

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano

Prawdopodobnie przyczyna sa problemy z ukladem zaplonowym, chociaz akurat w 750i bardzo ciezko doprowadzic instalacje gazowa II generacji do takiego stanu, zeby strzaly nie zdarzaly sie w ogole.

Wymien przeplywomierz i jedz do gazownika, ale takiego, ktory naprawde ogarnia temat.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
i nie kręć silniczka jak autko tak zagazowane :dance:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

slyszalem ze im krotsza droga miedzy parownikiem a przeplywomierzem tym mniejsze prawdopodobienstwo wybuchu, u mnie jest niestety parownik jest po drugiej stronie silnika (czyli droga miedzy nimi jest dluga)

ktos slyszal o tym cos?

bo moze by to mialo sens przelozyc parownik na druga strone silnika

u mnie wystrzalow prawie wogole nie ma pod warunkiem ze butla jest napelniona gazem zawsze nie mniej niz do polowy!

Opublikowano
tak jak kolega wspomnial wyzej.moze to byc przyczyną układ zapłonowy.zmien tez przewody,kopułke no i przedewszystkim swiece.ja tak mialem co prwda nie w V12 ale w e-30 325 i to wlasnie byla tego przyczyna

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Wywal gaz!!

Nie katuj tak wspaniałego silnika jakim jest V12!!

Albo jeśli chcesz koniecznie jeździć na gazie to założ sekwencję inne drogi nie ma!!

Ewentualnie możesz zainstalować dwa blosy zamiast tych prywmitywnych mikserów.

A czy ty masz jeden parownik do tego silnika?

Jeśli tak to to jest przyczyna nr 1, parownik się nie wyrabia, jak depniesz mieszanka momentalnie robi się uboga i nastepuje samo zapłon w kolektorze.

Koniecznie sprawdz wydajność parownika powinno być min 230KW jeśi jest jeden i po 140KW każdy jeśli są dwa, z tym że jeśli są dwa będzie o wiele lepiej.

Po drugie musisz mieć b. dobre kable, często wymieniać świece, kopułki.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
zapomkniałem dodać że moje bmw to 750 ale z inym silnikiem 3,5 litra dziś wyłączyłem gaz ale na benzynie mi gaśnie albo nie wchodzi na obroty a czsami wciskam do dech a tu tylko 1000 obrotów odpale jeszcze raz i jest ok zawory ustawiłem przepływomierz raczej działa ok gdyż gdy podnisłem blache to widać że reguluje sobie może pedał gazu ma winne niewiem już sam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przepraszam Cię, może to źle zabrzmieć ale po co do 750 wstawiać gaz!? Kup sobie coś mniejszego... Poza tym BMW i gaz to nie jest dobra para...Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.