Skocz do zawartości

O instalacjach gazowych


Rekomendowane odpowiedzi

Jakiej firmy polecacie instalacje II generacji do E36 silnika M43 ( 1,8 ) i gdzie montować w Bielsku-Białej lub okolicach? :clap:

Mamy takie same silniki.

Sporo ostatnio o gazie czytałem (to FORUM 29 STRON :duh: ) i z tego co sie dowiedziałem mamy kolektor metalowy ale z przegrodami (w kolektorze) platikowymi. Przy strzale gdy przegroda pęknie wpada do silnika. Co wiadomo powoduje poważne konsekwencje. Dzieję się tak w przypadku II generacji. Są instalatorzy, którzy proponuja wyjęcie tych przegródek (spadek mocy ok. 3-4km) i wtedy ponoć jest okey. Ale tak naprawdę większość instalatorów proponuje sekwencję.

 

 

W związku z tym, że przymierzam się do instalacji LPG IV mam kilka pytań:

 

1. Co myślicie o instalacjach BRC

2. Mówicie o instalacjach IV generacji za 4000 - 5000 tyś a mi zaproponowano za 2600 (BRC). Czemu taka różnica?

3. Z jakich elementów składa się instalacja sekwencyjna? Boję się, że nie założy mi komputera lub czegoś ważnego i na tym zaoszczędzi.

4. Gdzie macie umieszczony wlew gazu? Chciałbym go delikatnie jakoś ukryć. (może pod listwą w tylnym zderzaku)

Mam nadzieję, że odpowiecie mi na te pytanka. A jak nie to napewno będę się upominał. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 3 tygodnie później...
WItam panowie powiedzcie mi łąskawie co to jest na przewodzie zamiast śruby regulacyjnej? jakieś takei urżadzonko... jak to działą i czym sie różni nie jest to sekwencja ale z czymś takim sie nei spotkałem ...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam panowie powiedzcie mi łąskawie co to jest na przewodzie zamiast śruby regulacyjnej? jakieś takei urżadzonko... jak to działą i czym sie różni nie jest to sekwencja ale z czymś takim sie nei spotkałem ...

 

Silnik krokowy w instalacji II gen. steruje dawka gazu obrotow min i max otwiera sie i zamyka przepuszczajac gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
wracając do tego zaworka zamiast śrubki dobże rozumiem ,żę jak mam noge sciągniętą z gazu to on odcina dopływ gazu do cylindra? czy to tylko wskaźnik na desce spada do 0 a gaz tłoczy dalej?
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tego zaworka zamiast śrubki dobże rozumiem ,żę jak mam noge sciągniętą z gazu to on odcina dopływ gazu do cylindra? czy to tylko wskaźnik na desce spada do 0 a gaz tłoczy dalej?

 

Nie odcina gazu caly czas gaz jest podawany ale w mneijszym stopniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moze mi ktos w skrocie powiedziec, dlaczego instalki 3 gen nie sa polecane? Mam silnik M50 w 320 Coupe. Wiem, ze pewnie juz o tym bylo, ale dokladne przejrzenie 30 stron tego tematu zajmie pare godzin... Jesli ktos moze mi pomoc, to niech napisze, jaka instalka do tego silnika jest polecana i dlaczego.

Z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

mam nastepujacy problem-mam nadzieje, ze mi cos podpowiecie. mam zalozony gaz II generacji do e32 3,5 r6. zakladany byl jakies 3 lata temu. ostatnio doszlo do wystrzalu i juz nie odpalil. wczesniej pare razy mialem wybuchy ale zawsze ta gumka bezpieczenstwa spadala a nawet obudowa filtra powietrza sie otwierala(bo mam malo zaczepow) i po poprawieniu tego samochod znowu jezdzil. tym razem ta gumka sie nie ruszyla (ani filtr). tak sobie mysle, ze to moze jednak ten wybuch mial miejsce gdzies dalej od przeplywomierza skoro tej gumki nie ruszylo. dodam ze ani swiece ani przewody nie byly niestety wymieniane (a troche kilometrow przez te trzy lata robilem). jak myslicie, co to moze byc? moze gdzies cos sie odlaczylo? moze pomoze wymiana swiec i kabli? nie bardzo sie znam, ale moze to jakies glupstwo a nie przeplywka? z gory dzieki za opowiedzi.

EDIT:chcialem jeszcze dodac, ze nie moge sprawdzic czy dziala na benzynie bo pompka paliwa ta w zbiorniku spalona:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzwoniłem tu http://www.eko-car.com/ i do mojego bmw e-36 320i 24v turing z 1995r. koszt Prinsa to 6400zł może ma ktoś namiary na troche tańszy sprawdzony warsztat instalatorski jestem ze strzelec opolskich może gdzieś w moim rejonie do 100 km znajdzie się coś za rozsądniejsze pieniądze. Chyba, że polecacie jakiąś inną dobra instalacje i warsztat

 

 

Pozdrawiam

Sajgoon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
może ma ktoś namiary na troche tańszy sprawdzony warsztat instalatorski jestem ze strzelec opolskich może gdzieś w moim rejonie do 100 km znajdzie się coś za rozsądniejsze pieniądze. Chyba, że polecacie jakiąś inną dobra instalacje i warsztat

 

Jak ty siedze teraz w kropce. Jednak zdecydowałem sie na Prinsa za 6000 (6200 ze zbiornikiem w kole). Firma jest w Opolu na Oleskiej 125a. Nazywa sie ABART. Chyba jest to filia wrocławskiej firmy.

 

I tu pytanie do ogółu. Może ktoś zakładał w tej firmie gaz i może podzielić się wrażeniami.

 

Jest jeszcze jedna firma też na oleskiej. Sprawdzona bo kumpel w niej zakładał i założyli nieźle. Ale zaśpiewała 300zł więcej i nie wiem czy gazowali już jakaś bumke.

 

pozdrawiam Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam pytanie,moze dziwne, ale jezdze po serwisach i w kazdym mowia co innego.

Chce zalozyc instalacje gazowa do BMW 520i

1992

2.0l

24v

6 cyl.

plastikowy colektor.

Jedni mowia, ze tylko sekwent, bo nic innego sie nie nadaje, ktory jest strasznie drogi, a inni ze mozna zalozyc standardowa instalacje gazu, bo ewentualne strzaly nie uszkodza kolektora.

I ze ilosc z uzycia gazu jest taka sama w obydwoch instalacjiach?

Hmm... :mad2:

Tyle sie juz nasluchalem o tym wszystkim, ze pojecia nie mam co warto, czy nie warto instalowac? Koszt jest nieporownywalny od 2500 za inst.3 gen do 6000 za sekwent. :!:

A czytajac wasze posty, dowiedzialem sie ze 2 gen.in.gaz. jest leprza itd. itd.

Moze zanudzam, ale prosze o pomoc!!!

Co najlepiej zalozyc do takiego auta i ile to bedzie palic? :(

(bo podobno nawet 18l gazu!)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 tygodnie później...

Ha, juz wiem po co montowac zwykly gaz do 750 ;-)

Jak szwagrowi walnelo przy przystanku, to jedna babka sie przewrocila i patrzyla na nas z przerazeniem w oczach, a ja tez musialem jechac zrobic sobie EKG. A szwagier jakby nigdy nic wysiadl otworzyl mache, zalozyl gumke i pojechalismy dalej. ;-)

 

Galen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Chce zalozyc instalacje gazowa do BMW 520i

1992

2.0l

24v

6 cyl.

plastikowy colektor.

 

moja siostra ma 520 z '90 (w automacie) i ma gaz za 2000pln (wtedy kosztowal cos 1800) od ponad pol roku jezdzi bez zadnych problemow (zadnych wystrzalow itp - wazne aby dbac o filtr kable swiece) a pali po miescie na automacie ok 15-16 l / 100km...

 

ja sam jutro wkladam kuchenke gazowa do mojego :mad2: ale inaczej nie dam rady. 1,6 m43 z '94, gaz w kole - 1700zl (Niepolomice niedaleko Krakowa) a w Krakowie to samo za 2000zl...

Szybkich samochodów i pięknych kobiet, albo odwrotnie...

http://img169.imageshack.us/img169/8725/k1c6qd.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam wszystkich.

Mam pytanie,moze dziwne, ale jezdze po serwisach i w kazdym mowia co innego.

Chce zalozyc instalacje gazowa do BMW 520i

1992

2.0l

24v

6 cyl.

plastikowy colektor.

 

Witam, mam taki sam model BMW jak ty. Mam w nim zalozona instalacje 2 generacji Landirenzo z komputerem i wszystko spisuje sie super, odpukac!. Nie mialem po prostu hajsu(skromny studencki budżet :( ) na instalacje z sekwencyjnym wtryskiem. Jak masz pieniadze to nie zastanawiaj sie tylko zakladaj sekwencje, jak nie masz gotowki, to mozesz spokojnie tez zalozyc instalacje 2 generacji na sonde z kompem, tylko musisz to zrobic w warsztacie, ktory jest sprawdzony i masz pewnosc ze tego ci nie zepsują. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja melduje sie juz ponad 1000km po zalozeniu gazu :mad2:

 

poki co wszystko ok, spalanie przy spokojnej jezdzie ok 11l lpg, trasa 8 z kawalkiem, korki i mielenie w sniegu (najgorsze dni) do 14...

 

lekkie falowanie na wolnych obrotach ale nie zawsze, podczas jazdy wszystko ok, oby tak dalej (tfutfu odpukac)

Szybkich samochodów i pięknych kobiet, albo odwrotnie...

http://img169.imageshack.us/img169/8725/k1c6qd.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WSTEP: witam jestem tu nowy, przeczytalem prawie wszystkie posty i widze ze mozna liczyc na wasza pomoc, mam problemy z moja instalacja w BMW, juz sporo z nia przeszedlem wiec tez bebe mogl w miare mojej wiedzy sluzyc pomoca!

 

HISTORIA: mam bmw 520i 6cyl 12v i roczna instalacje II generacji. na poczatku spalanie =w miescie do 14l= =w trasie do 12l= wiec ok! po 8 miesiacach nastapil pierwszy i ostatni strzal bo zaraz po tym wymienilem swiece. tyle ze ten strzal byl tak mocny ze przeplywomierz w srodku sie pokrzywil (tyle ze naprwilem go dop.po 2 m-cach i przez ten czas odpalem na pb i strasznie mi auto kopcilo, normalnie benzyna unosila sie w powietrzu. no i spalanie gazu wzroslo do 22l w miescie a w trasie 20!!!!!!!)

teraz mam przeplywomierz ok( w sumie to na 10 mechanikow 5 mowi ze przeplywomierz ma wplyw na spalanie gazu a 5 ze nie! sic!!) ale ja wymienilem! kable i swiece nowe! w ciagu miesiaca instalacja byla regulowana 3 razy! a BMW jak palilo tak pali sobie 22 w miescie i 20 w trasie.

 

PYTANIE: gdzie lezy przyczyna tak wysokiego spalania skoro wszystko jest tak jak bylo na poczatku?

czy mozliwe ze podczas uzytkowania auta gdy przeplywomierz byl popsuty silnik byl zalewany pb i to uszkodzil sonde L na ktorej opiera sie ta generacja instalacji?? czy to wina parownika(membranki sie juz zuzyly?) ah jescze jedno, czy dziurawy tlumik koncowy(dos mocno) ma wplyw na spalanie? bo na osiagi bez watpienia- wiem po sobie.

 

Bede niezmiernie wdzieczny za jakiekolwiek sugestie! pozdro!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manciarz ja mam wlasnie taki problem mam silnik m50 2,0 i gaz II generacji i pali mi ponad 21, 22 litry gazu..czy to jest kwestia tylko regulacji czy co to moze byc??

 

hey Marcin! i jak tam spalanie twojej Beemki? udalo ci sie wyregulowac? czy przyczyna lezala gdzie indziej? jesli tak to napisz cos bo mam ten sam problem! dzieks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czytam te wszystkie posty no i mam dość dziwny problem...

 

Mam jakąś prostą instalacje LPG na parowniku z jakims tam komputerkiem który reguluje dopływ gazu do silnika .... czyli jeden schodek wyżej niż na srubkę...

 

Ostatnio autko stało pona miesiąc u blacharza.... przez jednego inteligentnego który myslal ze mój bagażnik to garaz:(((

 

I teraz odnośnie LPG mam dość często wystrzały gazu... doradzcie czy można to jakoś poprawić zeby mi nie strzelała.... co dalej za tym idzie po którym z wystrzałow auto przestało mi poprawnie jeżdzić na benzynce :((( na jałowym biegu faluje po czym gaśnie... (na gazie pomijając wystrzałów nie mam takich problemów z pracą silnika)

 

Co sie dzieje ?? Czy powinienem wymienić instalacje gazową czy da sie to jakoś poprawić... a jak sie da to czy znacie jakiegoś dobrego "magika LPG" w okolicach Żyrardowa tak do 50km

 

Ratujcie podaje swojego maila pazurevi@wp.pl

 

Z góry dziekuje za w miare szybką odpowiedz bo juz nie daje rady z grzebaniem pod maską w różnych dziwnych miejscach o róznych dziwnych porach :)))

 

(Odnośnie tego posta na temat wystrzałów w tej 750i szwagra,,,,,,mam podobnie:)))

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kable wysokiego napięcia, świece, cewki pewnie podczas tak długiego postoju zawilgotniały to są najczęstrze przyczny wystrzałów jeśli to nie pomoże trzeba wyregulować sterownik lpg. Nierówna praca na Pb może być spowodowana uszkodzeniem przepływomierza w wyniku strzałów. Zanim zaczniesz regulować lpg najpierw samochód musi poprawnie pracować na Pb.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.