Skocz do zawartości

jak sprawdzić przebieg w 318tds


andryu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie mam prośbe czy ktoś wie jak można sprawdzić oryginalny przebieg bmw e36 318tds na miejscu przy zakupie samochodu jeżeli nie ma możliwości sprawdzić w ASO.Może jakieś wskazówki gdzie był zapisany fizycznie z datą stan licznika przy wymianie jakiś rzeczy-części
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a podobno gdzieś przy filtrze kabinowym jest ostatni przebieg, gdzie jest ten filtr jak jest klima

Gdzie ci to powiedzieli???

Przebieg w e 36 zapisany jest tylko w chipie w zegarach.Po jego wykasowaniu i wpisaniu nowego przebiegu nie ma mozliwosci sprawdzenia .Moze uda ci sie znalezc jakas wklejke -kartonik z ostatniej wizyty w serwisie z data i km.

te gusta conducir? BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a podobno gdzieś przy filtrze kabinowym jest ostatni przebieg, gdzie jest ten filtr jak jest klima

ale tam nie ma żadnego wyświetlanego przebiegu. Chodzi o to że jeśli auto miało wymieniany filtr kabinowy w serwisie to przy nim wpisują stan jaki licznika jaki miał przy wymianie. Tak samo jak przy wymianie oleju doczepiają karteczki. Tylko że te od oleju są widoczne i ci co kręcą ściągają je natomiast nie wiedzą że jest jeszcze info przy filtrze kabinowym. Ale zaznaczam że jeśli serwis był robiony w ASO, inni nie bawią się w to.

Filtr kabinowy masz za schowkiem od strony pasażera.

W e36 nie ma możliwości sprawdzenia faktycznego przebiegu, tak jak pisali koledzy wyżej. Możesz ocenić ewentualnie stan siedzeń, kierownicy, lewarka zmiany biegów, wykładziny w okolicach pedałów. Jeśli auto ma do 200tys elementy te nie będą "zborchane" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a podobno gdzieś przy filtrze kabinowym jest ostatni przebieg, gdzie jest ten filtr jak jest klima

Gdzie ci to powiedzieli???

Przebieg w e 36 zapisany jest tylko w chipie w zegarach.Po jego wykasowaniu i wpisaniu nowego przebiegu nie ma mozliwosci sprawdzenia .Moze uda ci sie znalezc jakas wklejke -kartonik z ostatniej wizyty w serwisie z data i km.

Kazdy moze sobie taka naklejke/karteczke przyczepic, zachlapac lekko olejem i wytrzec by wygladala na starą i cacy.. Prawda?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a słuchajcie co z tą diodą która jest w zegarach na końcu prędkościomierza bo słyszałem że jak ktoś grzebał przy stanie km to sie to zaświeca,to przwda?

A i czy bmw e36 318tds prosto z noemiec może mieć przejechane 180tyś z 1995r

Mylisz diody. Ta na końcu prędkościomierza nie jest od tego. Na wyświetlaczu przejechanych km jest ta dioda zaraz za nimi. Jeśłi kręcił jakiś partacz jest szansa że będzie się ona świeciła.

co do przebiegu 180 tyś z '95 to jest to mozliwe (dziadek mojej żony ma dużego fiata :) z '78 r z przebiegiem ori ... 73 tys) ale to naprawdę rzadkość. Auta z tego rocznika mają średnio ok 220-260 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ma z '97 210tyś...

Niby wszystko jest w idealnym stanie.. Ale i tak pewnie był kręcony :)

 

W sumie mozesz zauważyć po pompie paliwowej, jezeli zaczynają ci falować obroty itd... Wtedy masz napewno grubo ponad 300tyś, no chyba że ktoś jeździ na czerwonej zupie :)

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

nie ma nic prostrzego niż sprawdzenie faktycznego przebiegu w BMW.

- wciskasz i trzymasz guzik do kasowania dziennego licznika i w tym momencie przeręcasz stacyjke i na kilka sekund wyskoczy ci faktyczny przebieg. Nie ma takiej mozliwosci zeby ktos tak cofnoł zegar zeby nie dało sie sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wciskasz i trzymasz guzik do kasowania dziennego licznika i w tym momencie przeręcasz stacyjke i na kilka sekund wyskoczy ci faktyczny przebieg. Nie ma takiej mozliwosci zeby ktos tak cofnoł zegar zeby nie dało sie sprawdzic

:duh:

Pierwsza pozycja to nie jest faktyczny przebieg. Poszukajcie na forum, każda pozycja w teście zegarów była opisana co oznacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bugi co ty piszesz za bzdury :duh:

przy tescie zegarow pierwsza pozycja to nie faktyczny przebieg tylko wew,numer BMW

A oto pozyje:

 

Pozycje w teście zegarów

1.Wew.numer BMW

2.Nr.wtyczki kodującej

3.liczba K wew.dane BMW

4.Nr.podwozia

5.Wersja oprogramowania

6.Wew.indeks przeprowadzonych zmian

Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a słuchajcie co z tą diodą która jest w zegarach na końcu prędkościomierza bo słyszałem że jak ktoś grzebał przy stanie km to sie to zaświeca,to przwda?

A i czy bmw e36 318tds prosto z noemiec może mieć przejechane 180tyś z 1995r

moj z tego samego roku mial 190tys i to napewno byl realny przebieg, bo to widac po silniku, zawieszeniu, wnetrzu.

Choc teraz to nie poroblem cale wnetrze wymienic jak jest wytyrane po nieduzych kosztach, obejrzec mozna elementy zawieszenia (maja bita date produkcji, jesli auto jest ponizej 200tys i jezdzilo po gladkich drogach w niemczech powinny byc raczej orginalne z fabryki),

no a potem to juz po silniku mozna sie zorientowac (przede wszystkim czy pompa wtryskowa nie leje), pozatym sprawdz czy masz wszystkie oslony od spodu pod silnikiem (przy tds to dosc wazne bo jak nie ma to bedzie glosno klepal bez wytlumienia, paski beda szybciej parcialy itp.) jesli nie ma to wysoce prawdopodobne ze auto mialo powaznego dzwona z przodu :]

e36 318tds compact '95/e34 525tds touring '94/e39 525tds touring '97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tsda z 95 na liczniku 234 tyś ale ja mu dodaje 100 tyś ja w 2 lata po naszych drogach zrobiłem 70 tyś czyli przez 13 lat mógłbym zrobić 455 tyś to i tak wychodzi dużo dużo ponad wszystko a u niemca jak jężdził po autostradach to mógł naklepać dużo wiecej km nie patrz na licznik tylko na ogólny stan jak pali na ciepłym zimnym wycieki z dyfra silnika sprawność elektroniki o przebieg to tylko cyferki można z tym wszystko zrobić :mrgreen:
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.