Skocz do zawartości

vising

Zarejestrowani
  • Postów

    219
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Mrozy k. Mińska Mazowieckiego

Osiągnięcia vising

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Ja również miałem podobną przyczynę w moim pierwszym BMW :) W moim przypadku był to uszkodzony przewód wysokiego napięcia.. Miał przebicie na tym cylindrze.. Jak bedzie ciemno, zapal go i zobacz czy nigdzie nie widać uszkodzenia kabla (czyli iskra byle gdzie :P )
  2. Może ja się wypowiem... Miałem w młodości wiele motorów chodź mam teraz 21 lat :P Taka choroba dzieciństwa (od 12lat:P) Zaczynajac od smiesznych w stylu Simson, Mz.. POtem już szły lepsze.. CBR 400RR, Ninja, a na końcu Fireblade 929... W sumie z tego co piszesz, nie wiem czy jeździłeś wczesniej jakim kolwiek motorem, jezeli tak (chodźby jakimś śmiesznym) to chwała bogu.. Spokojnie poradzisz sobie na 600-tce, o ile od razu nie dostaniesz fantazji, która wyrzuci cię na drzewo.. Nie mysl sobie że motor jest tańszy w utrzymaniu niż samochód.. Chcesz kupić nowy motor więc ceny zakupu, juz ci nie piszę.. Dalej masz wymianę oleju (52zł za litr), klocki które są droższe niż w samochodzie itd.. Oczywiście kombinezon to równiez duży wydatek (niezbyt wygodny na ulicy:P) Ale za to wybierzesz swój ulubiony kolor :P Mi akurat był potrzebny środek lokomocji dlatego przeżuciłem się na samochód.. Chodź jak skończę studia, i zacznę pracować napewno kupię sobie ponownie motor (chodź juz bedzie stał obok BMW :P) W sumie sam musisz się zastanowić do czego potrzebny ci środek transportu? Czy wytrzymasz poruszać się lokomocją rodziców i "kolegów" przez 6m-c, czy niee.. Jak nie to wybierz samochód :) Co do kosztów, to są one porównywalne.. Wiadomo samochodem więcej jeździć (dużo więcej) dlatego wymieniasz częsciej olej filtry itd.. Jak bedziesz go użytkował tak jak motor, mogę CI zagwarantować że bedzie tańszy w utrzymaniu...
  3. Nie śmiej się kolego ale u mnie też są takie dystrybutory z ON.. Przedtem była sama stacja LPG, teraz stoi dystrybutor także z ON. W sumie z tego co widzę po trasie (SIEDLCE--> Warszawa) jest coraz więcej tego typu stacji. m W mojej miejscowości akurat znam szefa takiej stacji, i ropę ma naprawdę bardzo dobrej jakości, więc nie ma co osądzać małych stacji z góry... Nie każdego stać na postawienie dużej stacji :P
  4. PO analizie, wszystkich cytatów też juz nie tankuje BIOESTRA... W sumie macie racje 20gr na litrze, a ryzykować i osłabiać silnik nie ma sensu.. Teraz mój TDSik NIGDY więcej nie odczuje rzepaku, chodź lepiej na nim chodził :P
  5. Kolego możesz dokładnie napisać co było przyczyną twojej usterki? Bo ja mam akurat taką samą wadę i chciałbym to rozwiązać :) A z Twojej wypowiedziedzi nie bardzo rozumiem :roll: I mam jeszcze jedno pytanie: Pompa paliwowa w Compact identycznie usytuowana jak w sedanie? Czy po wyjęciu pompy trzeba odpowietrzać układ paliwowy? W koncu to Diesel, to raczej bedzie trzeba...?
  6. Ja mogę z powrotem się wypowiedzieć... Dostałem e-mail zwrotny, z BMW POLSKA w sprawie TDS'a i BIOESTRA.. Odpowiedz jest oczywista :) Paliwo, ma nieznane parametry, wiec nie mogą się wypowiedzieć na podany temat :) Teraz następny e-mail piszę do Orlenu :D Trochę ich pomęczę... I zobaczymy co z tego wyniknie.. Co do dalszych moich obserwacji, zauważyłem że nie istnieje w moim przypadku zapach "placków :P"
  7. vising

    Compact, Tuleja od wahacza

    A do jakiego sprzedawcy napisałeś? To moze i ja u niego skorzystam :)
  8. vising

    Compact, Tuleja od wahacza

    Wiem, ze temat był dużo wałkowany.. Ale nie mogłem tego znaleść,a zalezy mi na czasie :) Chodzi mi o tą tuleję przy progu auta (tylnia tuleja), tą co mozna bez problemu zobaczyć bez podnoszenia auta do góry.. Juz wiem ze ona jest moją przyczyną znoszenia auta, na boki.. Tylko mam teraz pytanie która to jest? LEMFÖRDER tylko nie wiem który numer: 13208 ? Czy: 30713 Dla uproszczenia daje link do Fota Katalog: http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(h3ylmcidtdz4zf45r03qiwbb))/Samochod3.aspx?GenArtNr=251
  9. vising

    Rzuca tyłem

    O ile dobrze pamiętam to trzepaki są tylko przodu :P Ale na przeglądzie raczej to nie wychodzi... Ja mam podobny problem, ale juz oblukałem sprawę i moje tylnie tuleje od wahacza są w opłakanym stanie :D Dlatego jestem dobrej mysli że bedzie to tylko TO :D
  10. Niestety kolego ja ci nie pomogę.. Ale mam do ciebie pytanie: ile zapłaciłeś za zczytanie błędów w ASO? Bo przymierzam się też do tego, ale nie wiem czy jechać do ASO czy do "pana czesia" :)
  11. vising

    Wielkie prośby

    A więc po pierwsze witamy, nową koleżankę poruszającą się BMW :) Co do pytań na wszystkie ci nie odpowiem ale... spróbuje pomóc :) 1. Co do naprawy blacharskiej, myśle ze musisz wrzucić jakąś fotkę inaczej ci nie pomożemy bo nie wiadomo jak to wyglada 2. Z ułożeniem tylnich kół to normalne, i nie musisz się tym przejmować o ile nie tnie ci opon :D 3. Czasem za maksimum? To akurat normalnie jak wrzucisz na luz na postoju, a na minimum? hmm... Moze jak zjeżdzasz z górki :D 4. Co do szybek ci nie pomogę bo w swojej '91 nie miałem szybek elektrycznych :P
  12. Mozliwe ze masz kolego coś z elektryką, ale wtryski też bym sprawdził :D Mi akurat zaświecała się kontrolka pompy wtryskowej, ale moją przyczyną było jej rozszczelnienie :)
  13. vising

    Olej silnikowy

    Ja akurat miałem inaczej... Zawsze jeździłem na półsyntetyku Mobila (uniwersalny-do każdego typu), teraz zmieniłem na Elfa Turbo DIesla ale mineralny, i auto ma lepszą kulturę pracy :)
  14. A więc tak.. Napisałem maila do BMW Polska, w sprawie TDS'a i Bioestra.. Oczywiście czekam cały czas na odpowiedz ale oczywiście jej brak.... Dziś szczerze mówiąc złamałem się...i zatankowałem BioEster... (oczywiście po długiej lekturze w internecie :P) Samochód zachowuje się troszeczkę inaczej niz na ON, tzn. silnik ma lepszą kulturę pracy :O Nie ma praktycznie żadnego kopcenia z rury :O Następnym plusem którym wyczytałem w internecie (a przestudiowałem już tego duużo) jest chyba największy plus dla posiadaczy TDS'a tzn. na Bioestrze jest dużo lepsze smarowanie czyli pompa napewno będzie nam wdzięczna, nie wiem tylko jak bedzie z silnikem :P Co do dynamiki to nie mogę się niestety wypowiedzieć, bo jestem w fazie oddawania samochodu do warszatu na wymianę sprzęgła bo niestety ciągnie.. :/ Minusem jakim zauważyłem jest wolniejsze schodzenie z obrotów :/ Ale to chyba nie jest jakaś wielka wada.. Jestem ciekaw jak jest natomiast ze spalaniem :) Bo cena BioEstra na mojej stacji wynosi 3,95 :) Co o tym sądzicie? Bo chyba na odpowiedz BMW nie ma co oczekiwać :) Zwłaszcza że tu chodzi jeszcze o TDS'a :)
  15. Jak narazie, to i ja boję się zalać ten mega wynalazek.. Tylko jestem ciekaw co BMW mówi na ten temat.. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.