Skocz do zawartości

MortiPL

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318tds compact '95/e34 525tds touring '94/e39 525tds touring '97
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    informaty/mechanik

Osiągnięcia MortiPL

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Potrzebuje pilnie schemat kabli w okraglej wtyczce od interfejsu ADS nerwus'a, bo jakies kabelki mi luzem w tej wtyczce lataja jakby byly odlutowane. Ewentualnie zdjecie wtyczki rozebranej, moze po tym dojde co do czego.
  2. jesli tak to masz go najprawdopodobniej uwalonego, bo w wersji z przeplywka wlasnie w przeplywce jest czujnik temperatury powietrza, ten ktory pokazuje ci -40 stopni :] pozatym widze ze laczysz sie w inpie przez protokol dde 2.1 a sterownik z przeplywka to jak dobrze pamietam powienien byc dde 2.2 :|
  3. co do dawki to najlepiej pod DIS'em sprawdzic, bo pod nim pokazuje ze dawka powinna byc miedzy 5 a 7, pozatym za male obroty biegu jalowego, i dlatego chcialbym prawa strone wykresow bo tam bedzie kat wyprzedzenia wtrysku "realny", tak jak kolega napisal to wskazanie temperatury swiadczy albo o odpietym albo uszkodzonym czujniku,
  4. Pentium M 1,86ghz, 2gb ram, daje rade, a nawet w miare plynnie chodzi, czasem mu sie zdarzy ze przyswiruje pawiana i zmuli ale rzadko ... Dis ma przydzielone 1gb ramu
  5. wklej cale wykresy a nie tylko lewa czesc, chyba ze tylko mi sie tak wyswietla :] to Ci cos przetlumacze ;)
  6. napewno masz do wymiany swiece zarowe na 1,2,3,4 cylindrze, czyli wszystkie (uprzedzajac pytanie odpowiem: tak jest to realne ostatnio mialem e46 w ktorym tez wszystkie swiece byly juz martwe) "swirl flap acutator" - to jesli sie nie myle podcisnieniowe sterowanie slynnych klapek w dolnej czesci kolektora ssacego, mozliwe ze wlasnie na drugim cylindrze sie oberwala klapka i podeszla pod zawory, przez co sie nie domyka i stad moga byc takie odczyty z drugiego cylindra no i czujnik doladowania uszkodzony albo odpiety, obstawialbym drugi wariant bo one tak czesto sie nie psuja,
  7. Mam taki problem, ze gdy chce przeprogramowac sterownik silnika DDE 5.04 w DIS wywala mi blad ze nie ma napiecia lub jest wylaczony zaplon itd. Robie to po koleji tak: 1. Coding > Programing > DDE Programing > Determine Module 2. Coding > Programing > DDE Programing > Program Module Przy drugiej operacji dokladnie wyglada to tak ze jest pasek postepu i on przechodzi 1 raz do konca (trwa to okolo 8-9 minut), jest tez pozycja w ktrej wyswietla napiecie na terminalu 30 i u mnie jest to 00,000V (przy czym zmierzone podczas programowania napiecie miernikiem jest 13,3 V. Gdy pasek przejdzie do konca pierwszy raz, zaczyna isc drugi raz i po okolo 2 miutach wywala "data transmision disturbed" i koniec :/ Auta nie da sie odpalic, a immobilizer jest w porzadku. Ktos pomoze ? Interfejs mam od Nerwusa, pisalem do niego w tej sprawie ale teraz chyba jest na urlopie.
  8. kolego ale tak jak wczesniej pisalem : i podejrzewam ze w tym tkwi problem :/
  9. u mnie tez ten sam blad, ale ja nie mialem w windowsach tego portu "Redirected port", mam windowsa XP +SP3 :/ ktos cos poradzi ? Mam tylko takie porty : - CutePDF Writer Monitor - Local Port - Standart TCP/IP Port - Winlpd Pomoze ktos ? Tutaj screen : http://img15.imageshack.us/img15/7585/bladdrukarki.jpg
  10. Sprawdz jaki masz immobiliser, jak EWS3 to moze byc jego wina :]
  11. Mam to samo :] juz czyscilem krancowke w zamku, pomoglo na pare miesiecy a w zeszlym tygodniu znowu przestalo :/ trzeba bedzie jakas inna krancowke zalozyc :]
  12. MortiPL

    problem z abs

    Dokładnie, powiem jeszcze, ze jak potrzebuje sobie stope wymasowac to znam przyjemniejsze patenty niz ABS :] A kolega ktory pisal wyzej o poslizgu bocznym, widac ze bez ABS nie umie jezdzic :] Przykre bo zadnemu systemowi tzw. bezpieczenstwa w aucie nie wolno ufac w 100% :] Nawet poduszka moze Cie zabic :] Koniec OT :) A w zwiazku z pytaniem, w e36 jak juz leci czujnik ABS to jest to zazwyczaj lewa strona przod, ale i tak trzeba na kompa sie wpiac i sprawdzic :) wiem że połowa tutaj kierowców to specjaliści,którym Kuzaj eee tam Gronholm może buty czyścić.Przeżyli wszystko na drodze i nic nie jest ich w stanie zaskoczyć,nic tylko pozazdrościć umiejętności i zimnej krwi.A tak na marginesie jeżdżę od 20 lat osobowymi i kiedyś ciężarowymi a E36 jest pierwszym który ma abs,nawet foka którą mam o wiele młodsza go nie ma.Nie bardzo rozumiem stwierdzenie: dziwię ci się że do auta w ogóle wsiadasz,przynajmniej pewnie 50km/h nie przekraczasz bo w każdej chwili może braknąć hamulca. Podsumowując,gratuluję wam umiejętności bo ja pewnie będę musiał zrobić następny milion żeby czegoś sie nauczyć. Najwyrazniej nie rozumiesz ... jesli ktos ufa wszystkim systemom bezpieczenstwa i wierzy ze ABS go wyciagnie z kazdej nieciekawej sytuacji na drodze to zazwyczaj albo konczy u kogos w tylku albo w rowie, i nie chodzi o to zeby sie czegos na drodze bac, chodzi o to zeby czuc samochod i przewidywac sytuacje na drodze bo systemy bezpieczenstwa maja pomagac w naprawde trudnych sytuacjach a nie uczyc kierowcow jezdzic bezmyslnie, "bo ABS,ASC itd itp mnie uratuje z kazdej opresji" :] O to mi chodzilo w mojej wypowiedzi wczesniejszej, i nie zamierzalem tu nikomu ublizac itp tylko zwrocic uwage ze kazdy ma swoje racje, Ci co twierdza ze ABS jest super i Ci co uwazaja ze bez ABS lepiej i skuteczniej mozna hamowac :] Uwierz mi nawet Kuzaj, Gronholm czy Loeb nie poradzi sobie bezwzglednie w kazdych warunkach i z kazda sytuacja :] I jeszcze jedno, ja Ci tu nie wymyslam ile ty km/h jezdzisz, pewnie z Twoim stazem za kolkiem 20 lat WOW to juz w rutyne wpadles i wogole nie ma lepszych kierowcow od Ciebie :lol:
  13. MortiPL

    problem z abs

    Dokładnie, powiem jeszcze, ze jak potrzebuje sobie stope wymasowac to znam przyjemniejsze patenty niz ABS :] A kolega ktory pisal wyzej o poslizgu bocznym, widac ze bez ABS nie umie jezdzic :] Przykre bo zadnemu systemowi tzw. bezpieczenstwa w aucie nie wolno ufac w 100% :] Nawet poduszka moze Cie zabic :] Koniec OT :) A w zwiazku z pytaniem, w e36 jak juz leci czujnik ABS to jest to zazwyczaj lewa strona przod, ale i tak trzeba na kompa sie wpiac i sprawdzic :)
  14. MortiPL

    Regulacja konta świateł

    no nawet jesli jeden silniczek Ci zostal to powinien dzialac :/ tak ze cos jest nie tak :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.