Skocz do zawartości

Automatyczna skrzynia...warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dudi a co dokładnie CI sie dzieje ze skrzynią ? I jaki ma ( domniemany ) przebieg ?

glownie to szarpanie na 1 biegu tak jak by zalaczal 1 i 2 .wsteczny szarpie . na neutralu lekko toczy sie do tylu ;/ przebieg to bankowe 130 000 mil czyli jakies 208 tys km :)

Opublikowano
Z własnego doświadczenia wiem i klientów ASO bo pracuję w serwisie bmw, że jeśli się coś dzieje ze skrzynia automatyczna od razu nalezy ja naprawiać a nie dopiero wtedy kiedy się rozsypie całkiem, to prawda że większość warsztatów które się tym zajmują, albo się na tym nie znają albo próbują naciągnąć klienta, co do kupowania używanej skrzyni to często kończy się na tym że ma się dwie do naprawy, ponieważ trudno jest kupić skrzynie sprawną a jeśli już znajdziemy taką to nie wiemy jaki ma przebieg i jakie ma tym samym zużycie tarczek ciernych, po naprawie w dobrym warsztacie wiemy co mamy w skrzyni, znam warsztat który się tym trudni i robi to dobrze za dobre pieniądze, czesto wysyłam tam naszych klientów i nie spotkałem się jeszcze z negatywną opinią.
Opublikowano

Witam,

u mnie skrzynia sie podała przy 300 tys km.Oleju nie wymieniali w Niemczech bo się nie wymienia.Nawet tak jest napisane w książce "sam naprawiam". Skrznię naprawiałem w Długołęce/k Wrocławia. Jak będziesz chciał dokładne namiary to je podam.

Opublikowano
taka skrzynie moge kupic za 350£ z przebiegiem 60 000km z gwarancja bo aktualnie mieszkam w UK ale z czystej ciekawosci chce wymienic olej i zobaczyc jaki bedzie tego efekt :roll:
Opublikowano
Witajcie. Podłącze się na chwilkę Panów z Długołęki z ulicy Spacerowej też wam mogę polecić z całą odpowiedzialnością naprawiałem u nich swoja Bertę dali gwarancję i pech chciał że tydzień przed końcem gwarancji skrzynia zdechła :( Pojechałem do nich i już byłem gotów na gatkę typu " za ostra jazda " "że nie przypilnowałem stanu oleju " że to wogóle moja wina itd... A tu autko zrobione i na pytanie ile się nalezy odpowiedż 0 złoty jakby coś się działo zapraszamy ponownie :jawdrop: Czułem się jakbym w papę dostał zero naciągactwa to naprawdę bardzo żadko się zdaża w dzisiejszych czasach i takiej konkurencji.
Opublikowano

Jedyny słuszny , tani i sprawdzony przeze mnie warsztat masz w Lublińcu , robiłem tam skrzynkę w poprzednim E32 gdzie ASO krzyknęło 5000 zł a Sosnowski w lublińcu zrobił za 2000 zł gdzie musiał wymienić wszystkie kosze sprzegłowe. Od tamtej pory tylko u niego serwisuje swoje automaty ( a lekko ze mną nie mają ) i jestem w pełni zadowolony i z czystym sumieniem polecam tego gościa.

Tu masz nr. kom do niego Pan Sosnowskiego 505 141 515 ,

w razie jakiś pytań albo jak będziesz może odstawiał do niego betkę zadzwoń do mnie 609 508 876 a podjadę i Cię do niego zawiozę , mam do Lublińca 5 km.a przy okazji oprzemy sprawę o browar :twisted2:

Pozdrawiam Kanap.

Opublikowano
Witajcie. Podłącze się na chwilkę Panów z Długołęki z ulicy Spacerowej też wam mogę polecić z całą odpowiedzialnością naprawiałem u nich swoja Bertę dali gwarancję i pech chciał że tydzień przed końcem gwarancji skrzynia zdechła :( Pojechałem do nich i już byłem gotów na gatkę typu " za ostra jazda " "że nie przypilnowałem stanu oleju " że to wogóle moja wina itd... A tu autko zrobione i na pytanie ile się nalezy odpowiedż 0 złoty jakby coś się działo zapraszamy ponownie :jawdrop: Czułem się jakbym w papę dostał zero naciągactwa to naprawdę bardzo żadko się zdaża w dzisiejszych czasach i takiej konkurencji.

 

to mimo wszystko nie swiadczy dobrze o warsztacie, a moze w ogole o serwisie automatow

 

bo co z tego ze ci naprawili to za darmo, jak mialo to miejsce zaraz w okresie gdy konczyla sie gwarancja, to powinno sie stac za 300tys km..

 

slyszalem juz wiele razy ze serwis automatow jest tylko dorazny, zwykle na sprzedaz

bo zawsze bedzie skrzynia szybko padac

 

ja bym chyba wydal te 15 czy 17 kola na nowa skrzynie i spal spokojnie gdybym mial zamiar jezdzic autem przez najblizsze pare lat

a nie 7tys i za rok znow ten sam problem

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Teoretycznie Marcinie masz rację. Tylko kto wiąże się z autem z zeszłego stulecia na tyyyyyyyyyyyle lat żeby ta naprawa się zwróciła, chyba tylko koneser z taaaaaaakim portfelem :roll2:
Opublikowano

Niestety nie mogę się zgodzić z Marcinem - pozdro dla imiennika - ale moja poprzednia betka o której pisałem śmiga do dziś już od 5 lat bez problemów , spotykam czasami gościa który ją kupił ode mnie i wymieniamy poglądy. Faktem jest że zdarzają się serwisy które tylko teoretycznie znają się na automatach albo robią je tak by po gwarancji mieć znowu robotę.

A sprawa przypadku Kempesso - uważam że zachowali się fer , każdemu może zdarzyć się jakaś gafa ale nie każdy potrafi się do niej przyznać i zwala winę na użytkownika w tym przypadku skrzyni automatycznej..

Pozdrawiam Kanap

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

Odgrzewam temat ale chciałem prosić o opinię: kupiłem Tds'a z '96 roku /nowy motor po 90tys./ z automatem, olej był wymieniony 10 tys.km temu; zrobiłem 2 tys. i pojawiły się takie objawy: jak turlam się bez gazu do świateł i później dodaje gaz to najpierw silnik wchodzi na obroty a po ok.1-2 s włącza się bieg z szarpnięciem w taki sposób jak w manualu puści się gwałtownie sprzęgło. Mam również wrażenie że trochę za dużo sie ślizga szczególnie na zimnym po nocy.

Czy tylko należy dolać oleju, czy to coś jeszcze.

Jak auto kupiłem to tego nie było /chyba :roll: / a na pewno im więcej jeżdżę tym częściej się to pojawia.

Czy ktoś może coś podpowiedzieć?

Z góry dzięki za pomoc :modlitwa:

Opublikowano
Aha, auto u Niemców miało wgrane inne mapy mocy na 160 KM i 310 Nm - info jest w systemie.
Opublikowano

Ja się podłączę pod temat z krótkim filmem (Przepraszam za jakość).Konkretnie chodzi mi o dzwięk,który się pojawia od 6 do 8 sekundy filmu (skrzypiacy zgrzyt) który się pojawia po wrzuceniu na D.Ma ktoś pojęcie co to może być?Dodam ze skrzynia zachowuje sie w 100% poprawnie.

Link do filmu http://pl.youtube.com/watch?v=UCU3eVQyWU4

http://gratyzchaty.pl -Giełda Darmowych Przedmiotów
Opublikowano
Witam,

Odgrzewam temat ale chciałem prosić o opinię: kupiłem Tds'a z '96 roku /nowy motor po 90tys./ z automatem, olej był wymieniony 10 tys.km temu; zrobiłem 2 tys. i pojawiły się takie objawy: jak turlam się bez gazu do świateł i później dodaje gaz to najpierw silnik wchodzi na obroty a po ok.1-2 s włącza się bieg z szarpnięciem w taki sposób jak w manualu puści się gwałtownie sprzęgło. Mam również wrażenie że trochę za dużo sie ślizga szczególnie na zimnym po nocy.

Czy tylko należy dolać oleju, czy to coś jeszcze.

Jak auto kupiłem to tego nie było /chyba :roll: / a na pewno im więcej jeżdżę tym częściej się to pojawia.

Czy ktoś może coś podpowiedzieć?

Z góry dzięki za pomoc :modlitwa:

 

Czy ktoś może pomóc?

Opublikowano
zgadza sie zgadza sie

to tak jak w tym pliczku co wysylalem

A4S310R ?

no to kto robi skrzynie R

bo ze czterobiegowy automat z nadbiegiem i do 310 Nm to rozumiem

tak czy siak to nie jest skrzynia 5HPxxxx to napewno.

 

Ja mam TDS z listopada 93 (sedan) i mam 5HP18 wlasnie najwiecej szlo tych 5hp18tek do TDSow. (ja mam 5biegowy z nadbiegiem).

 

A do autora. Za 4000 to JA Ci naprawie ta skrzynie - w zasadzie naprawi Ci ja kazdy bo kwota 4000 pozwala na zakup porzadnego zestawy tarczek i innych elementow "zestawu naprawczego"). Za 4000 dalbym sobie spokoj.

Poszukalbym jednak uzywanej skrzyni z jakas gwarancja chociaz rozruchowa.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.