Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Wiec mam drgania kierownicy powyzej 120km ale tylko jak wchodze w zakret na wprost nie moge jechac ile fabryka dala i nic.Ponizej 120km nic nie drgnie jedzie sie elegancko.Co to moze byc?

Pozdrawiam :wink:

Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
A ja bym stawial na drazek stabilizatora albo łaczniki drazka cos mi sie tak wydaje.opony calkowiecie odpoadaja bo mam nowki :mrgreen: co wy na to :?:
Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
A ja bym stawial na drazek stabilizatora albo łaczniki drazka cos mi sie tak wydaje.opony calkowiecie odpoadaja bo mam nowki :mrgreen: co wy na to :?:

Hmmm jest to prawdopodone...jakby bylo cos z kolami, albo felga to czul bys to tylko gdzies tak od 60-80 km\h powyzej to cos z zawiecha...oczywiscie nie zawsze, ale tak jest to rozpoznawane...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Najlepiej jedz na stacje kontroli pojazdów,niech ci sprawdza zawieszenie przednie na tzw szarpakach.U mnie też się tak działo i miałem do wymiany główki na wachaczach przednich,z regóły siadają te od środka,tzw długie.Jak zdemontujesz wachacz to zobaczysz,które mają luz.
Opublikowano
miałem to samo .wwymieniłem swożnie i po kłopocie. one sa zalane w gumie i to jest ich wada .dają komfort ale sie wybijają .
Kierowca BMW bez punktów karnych? Nie ma takiego... no chyba że uciekł...
Opublikowano
Witam wszystkich.Wiec mam drgania kierownicy powyzej 120km ale tylko jak wchodze w zakret na wprost nie moge jechac ile fabryka dala i nic.Ponizej 120km nic nie drgnie jedzie sie elegancko.Co to moze byc?

Pozdrawiam :wink:

 

Mogą być:

- OPONY

- DRĄŻKI REAKCYJNE

- SWORZNIE

- ŁACZNIKI STABILIZATORA

- GUMY STABILIZATORA

- MAGLOWNICA

itd itd itd.......

 

Nie radze jechać na szarpawkę bo Ci nic nie powiedzą - byłem pare razy i NIKT nie wspomniał o mocno wyrobionych łącznikach stabilizatora, za to powiedzieli mi że tuleje wewn. wahacza są źle zamontowane (2 razy mi to powtórzono). A okazało się że były OK :-)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moim zdaniem powinienieś sprawdzić luzy na sworzniach środkowych wachaczy przednich...

Miałem luz na jednym kiedyś i miałem podobne objawy ale po wymianie problem zniknął..

POzdro..

Opublikowano
PIOTRBM3 !! ..... mialem dokladnie to samo przy skrecaniu przy wyzszych predkociach samochod nie reagowal i trzepotalo keirownica ... wymienilem sworznie i tuleje w wahaczach przod i samochod jak nowy ... a za sciagnie przy wyzszych predkosciach odpowiedzialne są same tuleje, ale ja wymienilem wszystko bo nie bylo w dobrym stanie .. pzdr
Opublikowano
Mialem to samo Poczatkowo od predkosci 120 przy skrecie w lewo a po pewnym czasie juz o 60 U wielu specow bylem i kazdy chcial polowe zawieszenia wymienic ba nawet na stacji diagnostycznej bylem i mowi ze to geometria i zbieznosc jednym slowem ile warsztatow tyle wersji Okazalo sie ze to swozen prawy krotki Wymienilem i autko prowadzi sie jak ta lala :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.