Skocz do zawartości

Wolne obroty na biegu jalowym, w okolicy 500


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, troszke moja bunia 520i postala i jak ja teraz odpalilem zaniepokoily mnie niskie obroty gdy nie dotykam gazu, w okolicach 500, sam juz zglupialem czy tak powinno byc czy sa one za niskie. Jezeli sa za niskie to co moze byc tego przyczyna? Co najpierw sprawdzic?
Opublikowano

Witam,

500 to za mało. Niewiem jak jest u Ciebie, ale u mnie regulujesz śrubka, znajdującą się przy mocowaniu linki gazu, może poprostu sobie podkręć delikatnie i bedzie po sprawie.

Opublikowano
Witam,

500 to za mało. Niewiem jak jest u Ciebie, ale u mnie regulujesz śrubka, znajdującą się przy mocowaniu linki gazu, może poprostu sobie podkręć delikatnie i bedzie po sprawie.

 

Tak to nie bo będzie więcej paliwka ciągnął. Trzeba poszukac czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, wtedy najczęście obroty są ciut za niskie

Opublikowano

wczesniej zdazalo sie ze czasem obroty zaczynaly "falowac" wzrastaly do okolo 1000 i spadaly do okolo 700 z tego co sobie przypomnialem.

 

Po wczorajszej przejazdzce doszedl nastepujacy niepokajacy mnie sygnal, auto w pewnym momencie jakby stracilo moc i niereagowalo na pedal gazu, pomyslalem ze to moze wina paliwa ale teraz zaczynam zauwazac jakis zwiazek pomiedzy tymi dwoma zeczami.

 

Gdzie szukac nieszczelnosci?

Opublikowano
Problem rozwiazany, lapal lewe powietrze, skaczylo sie na wymianie 3 gumowych przewodow. Dziekuje wszystkim za fachowa pomoc.
Opublikowano
u mnie jest dosc podobnie, wlasnie mam z tym maly problem, bo w jakim polozeniu ma byc przepustnica ? niby moge podkrecic sobie na lince, ale czy to jest poprawne, bo jak spuszcze linke to na samym koncu zalacza sie dopiero jakis stycznik , ale obroty mam okolo 500-600 i chodzi tylko dobrze na ssaniu jak sie rozgrzeje to gasnie, krokowy od regulacji niby chodzi, pisze niby bo brzeczy sobie, ale czy chodzi to nie wiem, wiec jak to jest z tą przepustnicą , nie powinna czasami byc na samym dole tak zeby stycznik byl wlaczony ?
Opublikowano
u mnie jest dosc podobnie, wlasnie mam z tym maly problem, bo w jakim polozeniu ma byc przepustnica ? niby moge podkrecic sobie na lince, ale czy to jest poprawne, bo jak spuszcze linke to na samym koncu zalacza sie dopiero jakis stycznik , ale obroty mam okolo 500-600 i chodzi tylko dobrze na ssaniu jak sie rozgrzeje to gasnie, krokowy od regulacji niby chodzi, pisze niby bo brzeczy sobie, ale czy chodzi to nie wiem, wiec jak to jest z tą przepustnicą , nie powinna czasami byc na samym dole tak zeby stycznik byl wlaczony ?

 

Zamknięta przepustnica powinna być w takim położeniu aby się nie zawieszała przy próbie jej otwarcia. Podkręcanie jej bardziej spowoduje większe spalania, komputer poprzez sygnał z czujnika położenia przepustnicy potraktuje to jakbyś lekko naciskał na gaz. Poszukaj nieszczelności w dolocie.

Opublikowano
no ale ja nie przestawiam samej przepustnicy, tylko lekko moge napinać linke , tak jakbym dodawał gazu , czy dobrze zrozumialem ze powinien sie styk wlalczyc na samym dole i to powinny byc obroty jałowe ? nieszczelnosci oczywiscie poszukam, moze ktoś podpowie gdzie miał nieszczelnosci , moze i ja tam bede miał :) szkoda ze tam, nie ma cisnienia, bylo by latwiej , woda mydlana i jazda :)
Opublikowano
no ale ja nie przestawiam samej przepustnicy, tylko lekko moge napinać linke , tak jakbym dodawał gazu , czy dobrze zrozumialem ze powinien sie styk wlalczyc na samym dole i to powinny byc obroty jałowe ? nieszczelnosci oczywiscie poszukam, moze ktoś podpowie gdzie miał nieszczelnosci , moze i ja tam bede miał :) szkoda ze tam, nie ma cisnienia, bylo by latwiej , woda mydlana i jazda :)

 

Napięciem linki zniwelujesz ew luz na pedale gazu, to wszystko, dla obrotów na jałowym nie ma znaczenia czy jest luz na lince czy nie.

nieszczelności szukj od przepływomierza w gurę, niestety to doć żmudna robota, najlepiej pryskac czym po rurkach i słuchac co się dzieje z obrotami, posprawdzać wszystki połaczenia rurek

Opublikowano
a czy u Was jak sie odepnie regulator obrotów jałowych to jest różnica w obrotach ? bo u mnie zadnej :( "silniczek" buczy , jak go przy wlaczonej stacyjce ruszam śrubokrętem to reaguje i sie zamyka, ale wogole nie ma różnicy w malych obrotach z nim ( podłączonym ) jak bez niego, i nadal mam 500RPM , podciągam na lince , ze tez z tym OBD taki problem.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Problem rozwiazany, lapal lewe powietrze, skaczylo sie na wymianie 3 gumowych przewodow. Dziekuje wszystkim za fachowa pomoc.

 

A możesz napisać, które przewody wymieniłeś?

Opublikowano
Problem rozwiazany, lapal lewe powietrze, skaczylo sie na wymianie 3 gumowych przewodow. Dziekuje wszystkim za fachowa pomoc.

co za trzy gumowe przewody wymieniłeś?

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
popatrz ktore sa w zlym stanie (popekane zbutwiale itd) az tak duzo ich nie ma, bez przesady, zwroc uwage w miejsca w ktorych weze sa wygiete i przy mocowaniach
Opublikowano
wlasnie u mnie niby wszytsko wyglada oki ale po jednym kichnięciu moc wrociła i narazie jest oki, co by oznaczało ze pod wpływem nadcisnienia sie cos uszczelniło, ale co tego nie wiem, podejrzewam wejscie z krokowki do kolektora (oring), oraz uszczelnienie kolektora przy wejsciu przy zaworach przy głowicy tych 6 uszczelek eliptycznych.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.