Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie wyjmowalem w E36 zegarow, ale robilem to w E30, E34 i E32. W tych dwoch ostatnich robi sie to banalnie - odkreca sie dwie sruby w gornej czesci licznika i wyciaga sie zegary. W E30 jest troche wiecej roboty, trzeba zdjac odkrecic i zdjac dolna czesc deski, a potem odkrecic 4 sruby, na ktorych siedza zegary. Jak patrzylem, jak to jest zrobione w E36, to wydaje mi sie, ze trzeba postapic identycznie. W kazdym razie na pewno nie trzeba odkrecac kierownicy.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Najlepiej jest po uprzednim odłączeniu akumulatora wykręcić poduszkę jeśli jest ( 2 śrubeczki z tyłu poduszki), po czym kierownicę( kluczem 16 albo 17). Dalej juz prosta sprawa, dwie śrubeczki u góry licznika i powolutku po podważeniu górnej części licznika wysówamy go.Odpinami 3 wtyczny znajdujące się z tyłu zegarów i mamy go jak na dłoni możemy przystapić do wymiany żarówek.Składanie analogicznie w odwrotnej kolejności. Mnie cała ta operacja zajęła ok. 15 minut!!! Wcześniej próbowałem bez zdejmowania kierownicy, efekt był taki że zajęło mi to dużo więcej czasu, nerwów a na koniec przy wyjmowaniu pękła mi szybka z licznika więc nie polecam...ale wybór należy do Ciebie!! Pozdrawiam :D
Opublikowano
Hmmm ja to zrobilem jeszcze szybciej.Odkrecilem 2 wkrety mocujace licznik,wysunalem go do kierownicy a nastepnie przekrecilem go do gory (tarczami zegarow do podsufitki).Pozniej juz tylko dlugie szczypce ktorymi wykrecilem spalona zarowke z gniazda.Nie trzeba zdejmowac kierownicy ani odlanczac kabli.....sekund 5 i po sprawie :D
Opublikowano
nic nie kombinuj z kierą. odkręć obudowę na kolumie kierownicy, tą zaraz za kierownicą. wtedy 2 śrubki (ogrinalnie niby torx) z liczników (są u góry) wtedy podważ go od górnej jego krawędzi. wypnij wtyczki i licznik już jest twój. teraz tylko szybka uczieczka :lol: y tzn wymiana żarówek. w zależności od twojej cierpliwości zajmie ci to od 10 do 30 minut.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

NIc nie trzeba odkręcać żadnej obudowy ani kierownicy :mad2:

odkręcasz dwie śróbki u góry i delikatnie wyciągasz zegary,wszystko ładnie wychodzi bez rozkręcania fajery,wcześniej odłącz aku

pozdro

Opublikowano
panowie przepraszam ze sie nie ładnie podłącze pod temat ( uważam ze nie ma sensu zakładać nowego z tak błachej przyczyny). Od kilku dni jestem właścicielem e30 2.5 która jest w stanie opłakanym, pytanie odnośnie tych pseudo bajeranckich białych tarcz tuningowych, które niestey moja e30 posiada, jak już wyciągne zegary, następnie musze je rozkleić? ( tą szybkę) czy jest ona w jakis sposob przymocowna na klipsach? i pytanie czy te tuningowe tarcze są klejone czy poprostu na tych dwóch małych śrubkach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.