Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj coś mnie tknęło na wymianę żarówki w bocznym kierunku (od pasażera) na błotniku. Odkręciłem 'klosz' wymieniłem żarówkę i dalej nie działał. Przeczyściłem styki założyłm żarówkę wszystko zaczęło murgać jak trzeba po przykręceniu migacza włączyłem awaryjne, żeby sprawdzić i okazało się, że nic nie mruga nie buczy. kierunkowskazy w obie strony też nie działają nic nie tyka. Za to włączanie i wyłączanie alarmu (domontowanego do auta) działa bezproblemowo i wszystkie lampki mrugają jak należy. Bezpieczniki w komorze silnika sprawdziłem i są ok.

Który z przekaźników odpowiada za mruganie?? Może on się spalił? A czy jest możliwość zwarcia w gnieździe tego przekaźnika, żeby sprawdzić czy to on, Może znacie numery tego przekaźnika, żeby kupić taki nowy??

Co zrobić macie jakieś pomysły??

Gdzie szukać??

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img166.imageshack.us/img166/2910/85844002go8.jpg

Byłem przy aucie i stwierdziłem, że ten czarny drugi od prawej u dołu jako jedyny tyka dziwnie po ruszeniu manetki kierunków, lub tyknie i cisza lb nie tyknie wcale, ale jako jedyny z całej paczki się odzywa. WIęc pozostaje mi go wymienić i zobaczyć co dalej.

[/img]

Dzisiaj w sklepie podmieniłem przekaźnik i dalej nic, chociaż w czasie jazdy na jakiś czas powróciły kierunki, ale po wciskaniu awaryjnych dalej zniknęły.

Jak się moża dostać do przycisku od awaryjnych? Czy jest jeszcze jakiś moduł, który mogę posprawdzać???

Dajcie jakieś pomysły.

Pozdrawiam

Darek

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja jak miałem problem z migaczami to była wyłacznie wina przekaźnika :/ Po wymianie przekaźnika było ok. Ewentualnie można wziąć i po rozebraniu przekaźnika spróbować przeczyścić styki, ale skoro sprawdzałeś nowy przekaźnik w sklepie i nic to na prawdę nie mam pomysłu :/

 

Jeżeli chodzi który to przekaźnikto jest to czarny i wysoki przekaźnik. Podejrzewam, ze to ten obok brązowego w drugim rzędzie od dołu.

 

Powodzenia :D

Opublikowano
Też obstawiam przekaźnik. Czarny, i ma na górze jakby rynienkę za którą możesz złapać kombinerkami. Sam dwa razy zmieniałem przekaźnik bo nie działał prawy chyba kierunek, albo drugi raz działały za szybko. Nie wiem czy kupisz nowy, ja kupiłem używany i też dobry.
Opublikowano
Używany kosztuje 30PLN, a nowy oryginalny 139PLN :/ Wybór nalezy do Ciebie. Ja na razie jak i kolega wyżej jeździmy na używkach, ale oryginalnych. Jak wiadomo jest to część elektroniczna i wcześniej cz później się zepsuje :P
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
sprawdz wlacznik awaryjnych

 

nie wiem kolego jak jest w E34 ale w E39 kierunek jest przed awaryjnymi, chociaż może mieć to jakiś związek

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
sprawdz wlacznik awaryjnych

 

nie wiem kolego jak jest w E34 ale w E39 kierunek jest przed awaryjnymi, chociaż może mieć to jakiś związek

 

Ja też obstawiam włącznik. W e39 sterowanie światłami odbywa się poprzez odpowiednie wysterowanie modułu świateł. W e34 włączanie odbywa się po staremu (odpowiednie zwieranie obwodów). Zatem proponuję zacząć od klawisza na tunelu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.