Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, prosze o informacje na temat najlepszej instalacji gazu do e36 320i 91r., chcialbym zalozyc w zwiazku ciagle drozejaca benzyna.Prosze o pomoc w wyborze instalacji,slyszalem ze sekwencja jest najlepsza ale niestety nie mam tyle kasy, prosze o opinie innych uzytkownikow wlasnie z tym silnikiem ktorzy jezdza na gazie, dzieki
Opublikowano
podałączam sie pod temat, tez zdecydowałe sie na zagazowanie mojej 320i rocznik 94, oczywiscie bedzie sekwencja, wybrałem wstepnie 3 firmy STAG, KME lub BRC, prosze o Wasze opinie i namiary na gazowników z którymi mieliście miłe doświadczenia, cena jest wazna ale najważniejsza jest jakość...

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

Jak masz kase na BRC to nawet nie myśl. Stag jest dobry ale BRC to wyższa półka.

 

Co do KM, nie wiem.

 

Ja mam VECTOR-a (to samo co Stag 300) i jest fajnie. Strata mocy mała (praktycznie nie odczuwalna) a za 90zł robie 600km i wcale nie oszczędnie. :mrgreen:

 

Pozdro

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
prosze ,chce kogos kto ma w swojej bmce e320i instalacje gazowa,jakas opinie bezstronna,jak mu sie jezdzi i wogole czy jest zadowolony wady i zalety
Opublikowano
ja w swojej BMW 320 i z 91 roku założyłem staga 300 tydzień temu i jest wszysko ok. Fajnie się jeździ nie mam narazie żadnych problemów. Spaliła ok. 12 litrów gazu na 100 km. Radość w portfelu jak się tankuje. Za 50 zł 250 km.
Opublikowano
jak to stag 300,co to dokladnie??ile koszt zalozenia???

 

 

Zapytaj gazownika on prawde Ci powie :lol:

Byłes juz gdzieś pytać sie o instalacje?

Opublikowano

Stag 300 to chyba najlepsze i najbardziej popularna instalacja sekwencyjna "uniwersalna".

 

Ale jest pare zamienników Staga, tak jak pisałem wcześniej ja mam Vactor-a, ale jest to to samo co Stag 300.

 

Koszt zależy głównie od ilości garów (w przypadku instalek tzw. uniwersalnych). U mnie Stag 300=2.600zł, Vector=2.600

 

+ przejściówka "holenderka" (żebyś miał wlew pod klapką wlewu paliwa)=50zł

 

Tankowanie do pełna w cenie

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Stag 300 to chyba najlepsze i najbardziej popularna instalacja sekwencyjna "uniwersalna".

 

Ale jest pare zamienników Staga, tak jak pisałem wcześniej ja mam Vactor-a, ale jest to to samo co Stag 300.

 

Koszt zależy głównie od ilości garów (w przypadku instalek tzw. uniwersalnych). U mnie Stag 300=2.600zł, Vector=2.600

 

+ przejściówka "holenderka" (żebyś miał wlew pod klapką wlewu paliwa)=50zł

 

Tankowanie do pełna w cenie

i to wszystko do 6-cui cylinderków

czy Ci sie pomyliło z jakimś 4 cylindrowcem :mrgreen:

Opublikowano

Witam, chciałem się dołączyć do tematu.

Mam 320 E36 i planuje założyć swkwencje, ale ceny są bardzo rozbieżnie. Od 2600 do 5500

 

:?

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano
To ladnie widze, ze co raz wiecej osob decyduje sie na gaz. Tak bardzo staralem sie tego uniknac, ale perspektywa placenia 5zl za litr zupy zmusza do zalozenia instalki. . . :cry2:

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.