Skocz do zawartości

Wymiana 2.0 na 2.5 w mojej coupe. Rady !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy rzeczywiście spalanie w 2.5 jest tylko odrobinę wyższe niż w 2.0?? Możecie mi też poradzić co trzeba by było wymienić oprócz silnika jakbym chciała zmienić 2.0 na 2.5.... POZDRAWIAM WSZYSTKICH !!! I PROSZ EO RADY I POMOC. :):):)

Opublikowano

Niektorzy mowi ze pali mniej, inni ze wiecej. Napewno pala bardzo podobnie bo 6scio garowki praktycznie pala identycznie, to zalezy od kogos jak jezdzi. :lol:

 

Wiec jest tak ze pali praktycznie tyle samo, jadac 2.5 przy predkosci 120 spali ci mniej niz 2.0,ale jadac 100 2.0 spali ci mniej niz jadac 100 w 2.5. Ale o kilka setek (ml) wiecej napewno pali 2.5 bo ma wieksza pojemnosc. :P

 

Ale w tym ze 2.5 w przyspieszeniu niszczy 2.0 wiec te kilka setek paliwa mozna sobie darowac i nawet tego nie liczyc. jeszcze roznica jest m50 i m52....

 

POZDRAWIAM!! A moze lepiej 2.8 ?? mi to tez bardzo chodzi po glowie ale niestety nie w tym roku. i chyba bedzie 2.8 :evil: :modlitwa:

B M W
Opublikowano
a mógłbyś mi powiedzieć co trzeba by było wymienić jakbym wsadzała 2,5 w miejsce 2.0?? no ja bym chciała m52 czyli z vanosem nie??

 

oczywiscie ze z vanosem i to podwojnym :)

nie jestem pewien ale most trza by wymienic bo moze nie dac rady

(w e30 jak przekladalismy silnik z 325i do 320i to byla taka sytuacja ze do 190km/h ciagneła jak wariatka a potem nie ... pojechalismy do mochanika i stwierdzil ze wina jest mostu )

Skrzynia powinna dac rade

Ale nie dam sobie głowy uciac

A co do spalania to naprawde tym sie nie martw bo roznice sa male

i to jak kolega pisał jak dajesz w piec 325i i 320i to 325i spali mniej a przy spokojnej jeździe 320i spali mniej ale róznice te są małe a w osiagach naprawde czuc to bardzo

Pozdrawiam

Opublikowano
i do tego chyba komputer...ale z tym to nie jestem pewny... :? i jeszcze sporo rzeczy sie znajdzie ktore trzeba wymienic i wyjda w trakcie :P
B M W
Opublikowano
A czy takie auto przejdzie przeglad tech.?W krajach unijnych nalezy dokonac homologacji zmiany silnika o innych parametrach a tego dokonuje oficialny BMW.Sprawdz wszystko zanim podejmiesz decyzje bo pierwsza kontrola tech. i kasacja papierow a auto na czesci ci zostanie.Przynajmiej tak jest w Hiszpanii.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano
A czy takie auto przejdzie przeglad tech.?W krajach unijnych nalezy dokonac homologacji zmiany silnika o innych parametrach a tego dokonuje oficialny BMW.Sprawdz wszystko zanim podejmiesz decyzje bo pierwsza kontrola tech. i kasacja papierow a auto na czesci ci zostanie.Przynajmiej tak jest w Hiszpanii.

 

 

Prawda to ?? wiele osob robila swapy ,ale nikt sie na taki temat nie wypowiadal... :roll:

B M W
Opublikowano

Z tego co ja wiem to teraz nawet w dowodzie nie wpisuja numerow silnika a jesli silnik spełnia wszystkie normy (spaliny itp.) to normalnie przejdzie przeglad. Jedynie co trzeba zglosic to w urzedzie zeby wprowadzili zmiane w dowodzie rejestracyjnym no i trzeba też przy okazji ubezpieczenia tym zdziercom powiedziec.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Najprawdziwsza prawda bo sam sie o tym przekonalem.Aby otrzymac certyfikat homologacji wymiany silnika na inny o inny parametrach powinien dokonac BMW.Moze jakis niebieski z drogowki sie nie kapnie o przemiankach ale na przegladzie tech. sprawa wychodzi.Nie wiem jak w Polsce ale nawet u Niemca takie auto ma wpis w brifie o zmianie parametrow silnika.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano
Nie wiem jak w Polsce ale nawet u Niemca takie auto ma wpis w brifie o zmianie parametrow silnika.

 

Tu nie Niemcy ani Hiszpania. Tu jest Polska :twisted:

Opublikowano
Nie wiem jak w Polsce ale nawet u Niemca takie auto ma wpis w brifie o zmianie parametrow silnika.

 

Tu nie Niemcy ani Hiszpania. Tu jest Polska

CZYLI CO????DZIKI KRAJ??

Chyba ze tylko cie interesuje jazda po polskich drogach,i obys na rowerze nie wracal od sasiada z zachodu,nie wspomne o wyciagnieciu kasy od twojej ubezpieczalni w razie kraksy .

te gusta conducir? BMW
Opublikowano
.Moze jakis niebieski z drogowki sie nie kapnie o przemiankach ale na przegladzie tech. sprawa wychodzi.

Nie wiem czy tak łatwo z zewnątrz rozróżnić 2.0 od 2.5 moim zdaniem nawet diagnosta tego nie zauważy

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
.Moze jakis niebieski z drogowki sie nie kapnie o przemiankach ale na przegladzie tech. sprawa wychodzi.

Nie wiem czy tak łatwo z zewnątrz rozróżnić 2.0 od 2.5 moim zdaniem nawet diagnosta tego nie zauważy

zalezy na kodo trafisz a jak szczescia nie masz?

te gusta conducir? BMW
Opublikowano
tak szczerze to mi sie to bardzo przydalo , Hiszpania , Niemcy a ja Norwegia :P bede musial podskoczyc do mechanika i zzapytac jak to tutaj moze byc... A moze wiecie kto oprocz niego mi moze na to odpowiedziec ?
B M W
Opublikowano
tak szczerze to mi sie to bardzo przydalo , Hiszpania , Niemcy a ja Norwegia :P bede musial podskoczyc do mechanika i zzapytac jak to tutaj moze byc... A moze wiecie kto oprocz niego mi moze na to odpowiedziec ?

podjedz na przeglad i zapytaj

te gusta conducir? BMW
Opublikowano

To moze w koncu sie ktos wypowie na temat takiego swapa????

 

Tez chcialbym to zrobic.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Jedyny problem to moze byc ubezpieczenie. Najlepiej zapytac sie jakiegos agenta zeby potem nie bylo wtopy jak trzeba bedzie wyplacac.
Opublikowano
To moze w koncu sie ktos wypowie na temat takiego swapa????

 

Tez chcialbym to zrobic.

 

pozdrawiam

 

Szukajcie a znajdziecie!

Było już napisane, że to jest najłatwiejszy swap jakiego można dokonać!

Wszystko podejdzie od 2.0, na biedę nawet komp, ale lepiej kupic od 2.5,

most zdecydowanie da radę, a e30 to inna bajka, waga silnika jest podobna, więc zawieszenie zostaje, tak samo jest ze skrzynią, walem i osprzętem silnika, oczywiście coś drobnego może nie pasować, ale generalnie, powinno być ok.

 

Jeśli ktoś sie zabiera do takiego swapa to najlepiej zacząc od poszukania mechanika, który się na tym zna i się tego podejmie, a wtedy on juz powiniem powiedzieć dokładnie co i jak.

 

A co do numerów, to rzeczywiście nie ma numerów w dowodzie i chyba powinno się zgłosić do ubezpieczalni zmiane pojemności, ale myślę że w aucie powinna pozostać oryginalna tabliczka znamionowa, wtedy nikt sie nie przyczepi :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.