Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie wiem czy dobrze myslę ale mam w planach zmianę silnika z 2.0 na 2.8 w tym czeka mnie zmiana hydrauliki a jest to dosyć kosztowne,wiec moż warto zainwestować i zmienić na 2.8. Co mnie czeka i co nalezy zmienić oprócz silnika i osprzętu. :wink:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
:8) No i silniczek przełożony,efekt jest niesamowity, przełożenia od 320 i silnik z nisko położonym momentem obrotowym to jest to tylko prędkość max jak w 320.postaram się coś więcej wkleić na ten temat.ze stoperem od 0-100 ok.6,2-6,5 sekundy.nie ma różnicy na każdych biegach ciągnie jak szalony. :dance:
Opublikowano
:) zmiana okazała się bajecznie prosta.oczywiście z m-52 na m-52 ,jest to możliwe w przypadku m-50 ale trzeba się pobawić z wiązkami i czujnikami.silnik wyjęty komputer z wiązką silnika wyjęty,wkładamy 2.8 podpinamy i zmieniamy Ews II wraz z kluczykiem z tamtego autka,jest możliwość jazdy na komputerze z 2.0 na 2.8 ale mapa sterownia silnikem jest inna, wtedy ews nie zmieniamy.Ja zmieniłem Ews II Bo były też w tych latach EWS I , ale w miom przypadku Mój ,jak i tamten silnik miał EWS II, więc odbyło się wszystko bez kłopotów.Mały proble z osprzętem silnika ,pompa wspomagania miała troszeczkę inny uchwyt, ale dotoczone i działa.Najważniejsze!!! skrzynia bięgów pasuję ale docisk od 2.8 jest niższy jak w 2.0 więc należało go zmienić bo w innym przypadku sprzęgła brak.wszystko działa jakby stąd było ,fakt że dyferencjał chyba nie wytrzyma!Służę radą jakby ktoś potrzebował!! :wink:
Opublikowano
ze stoperem od 0-100 ok.6,2-6,5 sekundy

 

No to magik jesteś. Zrobiłeś to lepiej niż fabryka bo BMW udało się osiągnąć 7.2 sek do setki z tym silnikiem a Tobie całą sekundę mniej.

Może zrobisz mi przekładę z 318is na 318is który będzie miał do setki jakieś 8 sek :duh:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Ok sorki. Widać przeczytałem tylko pierwszy Twój post. Ale z tym dyfrem to kolega Tomek chyba ma rację.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Well, ciezko zmierzyc dokladnie stoperem przyspieszenie 0-100 km/h.

Ale przy krotkiej skrzyni, mysle, ze to mozliwe - w miare precyzyjnie mozna to zmierzyc akcelerometrem, np. G-techem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Well, ciezko zmierzyc dokladnie stoperem przyspieszenie 0-100 km/h.

Ale przy krotkiej skrzyni, mysle, ze to mozliwe - w miare precyzyjnie mozna to zmierzyc akcelerometrem, np. G-techem.

No jakbys byl w Lodzi, i chcial sparwdzic to uzycze swojego G-techa ;)

Choc u Ciebie na miejscu tez pewnie pare osob ma G-techa ;)

Przede mna tez podobna przekladka :D

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Opublikowano
Żeby nowego wątku nie zaczynać.

Jak jest z przekładką 2,5 na 2,8, też taka prościzna?

 

 

U ciebie sprawa wygląda troszeczkę inaczej.masz silnik m-50 a tam jest różniąca się instalacja elektryczna silnika,więc wejdz na WWW.RealOEM.com i porównaj oba silniki :wink:

Opublikowano
Jakies konkretne powody dlaczego nie przekladales razem z calym ukladem napedowym? Mialbys odrazu pasujace sprzeglo;) No i dyfer o ktorym wiadomo ze wytrzyma bo chyba nikt nie ma watpliwosci ze maly dyfer z 4 cylindrowek dlugo nie pociagnie z 2.8;)
Opublikowano (edytowane)
Jakies konkretne powody dlaczego nie przekladales razem z calym ukladem napedowym? Mialbys odrazu pasujace sprzeglo;) No i dyfer o ktorym wiadomo ze wytrzyma bo chyba nikt nie ma watpliwosci ze maly dyfer z 4 cylindrowek dlugo nie pociagnie z 2.8;)

 

 

po pierwsze zobaczymy jak długo wytrzyma :wink: chciałem zobaczyć jak to jest,wiedząc że wszystko pasuje oprócz sprzęgła jak się okazało :cool2: a ponadto mam kumpla który sprzedaję części tylko od e-36 więc mi załatwi wszystko, nawet silnik M-Power 3.2 litra który ostatnio sprzedał z angielskiej M-ki.Polecam chłopaka na allegro jako newmike.

Edytowane przez morgan-BMW Klub Polska
Opublikowano
Żeby nowego wątku nie zaczynać.

Jak jest z przekładką 2,5 na 2,8, też taka prościzna?

 

 

U ciebie sprawa wygląda troszeczkę inaczej.masz silnik m-50 a tam jest różniąca się instalacja elektryczna silnika,więc wejdz na WWW.RealOEM.com i porównaj oba silniki :wink:

 

Niestety ja mam inny problem, tak to się płaci frycowe jak się forum nie czyta i kupuje samochody.

Według fabryki powinienem mieć Vanosa, w końcu to 94 r. czyż nie?

Dlatego myślałem nad zmianą silnika, no i jak już to na M52B28.

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano
Żeby nowego wątku nie zaczynać.

Jak jest z przekładką 2,5 na 2,8, też taka prościzna?

 

 

U ciebie sprawa wygląda troszeczkę inaczej.masz silnik m-50 a tam jest różniąca się instalacja elektryczna silnika,więc wejdz na WWW.RealOEM.com i porównaj oba silniki :wink:

 

Niestety ja mam inny problem, tak to się płaci frycowe jak się forum nie czyta i kupuje samochody.

Według fabryki powinienem mieć Vanosa, w końcu to 94 r. czyż nie?

Dlatego myślałem nad zmianą silnika, no i jak już to na M52B28.

 

 

to w takim razie jak cię dobrze zrozumiałem to nie masz Vanosa? :doh:

Opublikowano
Niestety ja mam inny problem, tak to się płaci frycowe jak się forum nie czyta i kupuje samochody.

Według fabryki powinienem mieć Vanosa, w końcu to 94 r. czyż nie?

Dlatego myślałem nad zmianą silnika, no i jak już to na M52B28.

 

M50 tez mialo Vanosa bo ty chyba utozsamiasz Vanosa z M52? Zajrzyj pod maske i sprawdz;)

 

On robił przekładke z 2.0 na 2.8 czyli caly czas obracamy sie w sród 6 cylindrowek

 

Jeden kij, maly dyfer.

Opublikowano
Żeby nowego wątku nie zaczynać.

Jak jest z przekładką 2,5 na 2,8, też taka prościzna?

 

 

U ciebie sprawa wygląda troszeczkę inaczej.masz silnik m-50 a tam jest różniąca się instalacja elektryczna silnika,więc wejdz na WWW.RealOEM.com i porównaj oba silniki :wink:

 

Niestety ja mam inny problem, tak to się płaci frycowe jak się forum nie czyta i kupuje samochody.

Według fabryki powinienem mieć Vanosa, w końcu to 94 r. czyż nie?

Dlatego myślałem nad zmianą silnika, no i jak już to na M52B28.

 

 

to w takim razie jak cię dobrze zrozumiałem to nie masz Vanosa? :doh:

 

Dokładnie, chyba ktoś silnik wsadził starszy. :( Vanosa niet!

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano

Generalnie jak się doczytałem na forum, od 92 r szły m50 z Vanosem.

Ja na pewno nie mam vanosa.

Żeby nie mieć problemów z późniejszą odsprzedażą, myślę nad zmianą silnika. M50 vanos powinien podejść bez problemu.

Ale czy nie można by od razu wsadzić 2.8 vanos?

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.