Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Według mnie te wartości są nieco przesadzone. Chiptunning podonosi moc i moment wolnossącego do maksymalnie 8% (z reguły mniej), więc o ile z mocą bym się zgadzał ( 192KM--->206KM) to moment obrotowy według tych danych miał wzrosnąć aż o 14%.... Wolnossące silniki są ciężkie do tunningu i zaleca się modyfikacje elektroniczno-mechaniczne (chip+dolot, wydech i zmiany w samym stricte silniku). Wtedy ma to sens, ale niestety też kosztuje. Oczywiście pomijam uturbienie czy instalacje NOS, ponieważ to jest już "nieco" hardcorowe. :wink:
Opublikowano

Witam!

 

Mam u siebie chip'a i powiem, że auto jest szybsze, nie dużo ale trochę.

Na hamowni nie byłem, może w przyszłym tygodniu podjadę i porównam jak jest z i bez chip'a.

W ściganiu równoległym (325 z chipem i 325 bez) to wygląda tak, że auta idą łeb w łeb do momentu odcięcia w seryjnym aucie. W aucie z chipem (u mnie) odcinka jest przy 7000rpm w związku z czym dłużej mogę jechać na niższym biegu i tylko w tym momencie zyskuję przewagę. Na 4 biegu wydaję się jakby trochę mocniej ciągnął już od 3500rpm.

Takie są moje odczucia.

 

Mam sczytany program do kompa 402. Jak chcesz to Ci podeślę.

 

Pozdro!

Opublikowano
Wolnossące silniki są ciężkie do tunningu i zaleca się modyfikacje elektroniczno-mechaniczne (chip+dolot, wydech i zmiany w samym stricte silniku). :wink:
Właśnie tak trzeba to zrobić zacząć od modyfikacji mechanicznych i do nich zrobić chipa. I niestety trzeba rozstać się z większą ilością gotówki... Sam chip może zwiększyć moc o parę kucyków, ale tego nie odczujesz. Zgubią się pomiędzy silnikiem , a kołami.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
Całkiem interesujące bo +10Hp i 15niutonów,ale czy jest sens zakładania tego bez innych modyfikacji :?: Benzynka to nie diesel i ciężko wycisnąć coś bez tuningu mechanicznego,ale jakby do tego zrobić dolot,wydech udrożnić i ten chip to efekty mogły by być już zauważalne nie tylko na papierze :D
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.