Skocz do zawartości

Jak skrócić gałke zmiany biegów?


mates26

Rekomendowane odpowiedzi

no..........ty jestes fachowiec w tych sprawach..........podpowiedz koledze -bo ja nie wiem jak to zrobi :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no..........ty jestes fachowiec w tych sprawach..........podpowiedz koledze -bo ja nie wiem jak to zrobi :oops:
Chyba rozumiem czemu masz 3 ostrzeżenia na koncie. Czego to nie rozumiesz, w linku jest wszystko opisane, a angielskiego to ja cię uczył nie będę.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty mnie angielskiego ja ciebie niemieckiego............umowa stoji?

oczywiscie to zarty.....nie mialem celu cie urazic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś już przeprowadzał operacje skrócenia gałki zmiany biegów w E36. Jak sie za to zabrać?

 

Ale po co tyle zachodu ?

...firma B&M produkuje short-shifty do E36 i nie są to wielkie koszta...

 

no i można je kupić w polsce !

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne jest to z regulacją, bo czasem by się przydało krócej, a czasem dłużej - zależy jak i gdzie się jedzie. Ale co wy chcecie od E36 - w Unie to miałem dźwignię, która nawet mogła przyprawiać o kompleksy :wink: - jak w autobusie - jak wrzucałem piątkę, to musiałem wstać z siedzenia i przejść dwa kroki :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy skracaniu galki ciezej wchodza biegi i trudniej jest szybko trafic. Kuzyn tak mial w Alfie i zalowal tego... Osobiscie mi sie zle jezdzilo na tym.

 

Ale moze jak kupisz calego shorta czy jak to sie pisze, lepiej bedzie chodzic.

 

POZDRO :cool2:

B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy skracaniu galki ciezej wchodza biegi i trudniej jest szybko trafic. Kuzyn tak mial w Alfie i zalowal tego... Osobiscie mi sie zle jezdzilo na tym.

 

Ale moze jak kupisz calego shorta czy jak to sie pisze, lepiej bedzie chodzic.

 

POZDRO :cool2:

Gadaj gadaj na zdrowie. Wiesz co to "short-shifter"-skrócenie trzpenia to jego protoplasta, wbija sie może deliktnie ciężej niż zwykły ale za to 2xszybciej.Zauważ,że alfa na drąga jak drzewo a nie jak bmw.

Wszytsko zależy od prferencji, ja nie czuje różnicy...

Jak się zabrać :?: :?: 100 tyś sposób.

Np.

1)ucinasz i gwintujesz końcowke

2)ucinasz przy górze i np. w środku - spawasz końcówke z gwinten do skróconego trzpenia (nie popieram)

3)poprostu dobierasz krótszy podobny trzpień od "czegoś" o podobnej średnicy

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nie mam pojecia co to jest ,ale on zrobil to domowym sposobem i jakos nie bylo to ciekawie, tylko ze ladnie wygladalo. Powiedzialem tylko to co wiedzialem :oops:

 

Reczna robota a cos kupionego do tego stworzonego to napewno jest roznica. Kolega pytal jak skrucic galke wiec mu powiedzialem ze domowym sposobem to nie jest tak ciekawie. POZDRO :cool2:

B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.