Skocz do zawartości

[EXX] Wgnioty na karoserii-szybko, bez lakieru i szpachli


Z0RKI

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z tymi róznicami temperatur to fajna sprawa jest ,przedwczoraj wymieniałem u siebie ten ogranicznik(hamulec) drzwi i jest on fabrycznie zabity klinem tak ze myślałem już że predzej auto sobie zniszcze jak go wyjmę ale zdał sie gaz do zapalniczki - psik psik jedno lekkie uderzenie i sam wyskoczył a pomyślec ze wczesniej pół godziny nie chciał wyjść :dance:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

panowie i cos drgnelo w tym naprawianiu blachy ?? ostatnie upaly nagrzewaly blache chyba do 70 stopni ale niestety niemialem zadnego preparatu zeby sprawdzic ? komus sie juz udalo ?

 

mi raz mechanik mowil ze sa jakies takie przyssawki i nimi sie wyciaga wgnioty ale to wszystko zaslyszane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam takie płytkie wgniecenie na przednim błotniku (średnicy pięści). Dzisiaj grzałem i chłodziłem powietrzem sprężonym, wyszło tak z 6 razy.

 

Jakoś to nie bardzo wyszło, może przez to że wgniecenie łączy się z samym rogiem (górnym) błotnika. Niby się troche wygładziło po bokach, ale wiadomo czy sam sobie nie wmawiam że się wyrównało. W każdym razie jest, nie znikneło.

 

Przy dużych płaskich powierzchniach i cienkich blachach pewnie podziała, mi się nie udało

 

Pozdro

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam sie tutaj bo jakis wandal kur....walną mi piescia w maske z przodu pare razy, niema zalamania nlachy ani innych defektow a jest tylko taki "placki" o srednicy okolo 10-15cm troszke wgniecionej blachy, i widac je tylko z boku i to pod slonce, denerwoje mnie to bp wiadomo o auto dbasz i starasz sie aby zawsze wygladalo swietnie i bylo czyste a tu kurcze takie 3 placki kolo siebie, kupie ten zamrazacz i mam nadzieje ze odejdzie, jak nie to chyba tylko szpacha i lakiernik, łapy bym polamal za to dla tego co to zrobil,
www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat koledzy ciutke sie na chlodnictwie znam, wiec spray do wydmuchiwania kurzu to temperatura ok. -25*C, o dezodorancie nie wspominam. Takze zadne spraye, ani tez co2 w spray do akwariow ...to musi byc co2 w formie stalej, a nie gazowej.

 

Mozecie takze zamiast suchego lodu uzyc starej gasnicy sniegowej - to w praktyce czysty co2 (czyli dwutl;enek wegla - z tego sie robi suchy lod) - gasnice te maja taka konstrukcje zaworu butli ze umozliwia on wylot co2 z butli w formie stalej, a nie gazowej (czy wlasnie takiego sniegu, ktory ma temperature -78*C ) . Suchy lod to nic innego jak wlasnie ten sprasowany "snieg" co2.

 

(sam ten metody nie testowalem, wiem tylko co wytworzy niska temperature a co nie ;-) ).

 

pozdrawiam

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten zamrazacz elektroniczny podobno do -67 stopni to moze i by schlodzil ale nie blache samochodu, jest za slaby choc przyznam ze troszke te wgniotki sie poprawily, sa troszke mniejsze, kupie ten suchy lod wkoncu, zadne psikadla niedzialają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nawet szkoda kasy
www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
to jak Panowie......jest sens pakowac sie w suchy lod i inne dezodoranty czy nie ma sensu??Zadzialalo to komus?? :D .Moze jakis inny sposob ktory zadziala w 100%??Moje auto wymaga takiej regeneracji,a nie chce oddawac go do lakiernika,bo zaplace pokaznie.... :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Próbowałem dużej puchy sprężonego powietrza w sprayu i: małe, głębokie wgnioty typu 1/2 cm nie sposób tym usunąć. No chyba, że ktos powtórzy operacje powiedzmy 200 razy :P Za to duże wgniecenie na masce 30/20 cm, jakiś ch*j mi pewnie wskoczył wyskoczyło z charakterystycznym dzwiękiem. Po za tym na przedzie maski wgniecenia po o rozmiarach około 2/4 cm zrobiły sie wyraźnie mniejsze, a jedno zwyczajnie zeszło (prawie). Po tym miłym akcencie skończyło mi się powietrze w sprayu. Teraz uderzam w suchy lód. Dodam tylko, że karoserie nagrzewałem suszarką, tak że prawie parzyła jak się dotykało, na to szybko spray. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
(...) bedzie troszke dymilo ale bez obaw to tylko gaz ktory przede wszyskim jest obojetny, czyli nie jest trujący) (...)

 

Tak naprawdę to CO2, nie jest obojętny, a trujący i śmiertelny.

O tym również można przeczytać na wikipedi.

Ogólnie to dzięki za poradnik ;)

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) bedzie troszke dymilo ale bez obaw to tylko gaz ktory przede wszyskim jest obojetny, czyli nie jest trujący) (...)

 

Tak naprawdę to CO2, nie jest obojętny, a trujący i śmiertelny.

O tym również można przeczytać na wikipedi.

Ogólnie to dzięki za poradnik ;)

Ogolnie to wikipedia jest sciema bo rownie dobrze ja tam cos napisze i napisze to ZLE a reszta bedzie sie powolywac na wiki ;/ na zadnych studiach jaka bibliografie nie przyjma ci wiki bo to nie jest zrodlo informacji.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok więc po prostu przyjmijcie jako fakt co powiedziałem.

CO2 jest smiertelnie trującym gazem.

 

Wikipedia to żadna ściema - jeśli wpiszesz coś źle to Twój artykuł będzie miał żywotność najwyżej 15 minut, po których zostaną załadowane archiwa.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje niewiedzy - CO2 nie jest gazem obojętnym, jest gazem kwaśnym - dlatego w bitej smietanie, stosuje się N2O (gaz rozweselający, bądź znieczulający - u dentysty - w zależności od przyjmowanego stężenia, wymieszanego z tlenem) aby nie zkwasić smietany.

Nadmiar tego gazu - bo w tym sensie jest smiertelnie trujący - prowadzi do kwasicy oddechowej.

Więc nie trzeba sie niemiło unosić Panie PawleH, tylko po to aby na siłe komuś coś udowodnić.

Mógłbym być niemiły i udowodnić iż od nadmiaru tlenu też można się udusić - oddychamy powietrzem, nie tlenem, czyli mieszanką gazów.

I wyprzedze riposte - w powietrzu nie ma najwięcej tlenu, to azot jest dominującym pierwiastkiem.

 

Tak czy siak dobry DIY!

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje niewiedzy - CO2 nie jest gazem obojętnym, jest gazem kwaśnym - dlatego w bitej smietanie, stosuje się N2O (gaz rozweselający, bądź znieczulający - u dentysty - w zależności od przyjmowanego stężenia, wymieszanego z tlenem) aby nie zkwasić smietany.

Nadmiar tego gazu - bo w tym sensie jest smiertelnie trujący - prowadzi do kwasicy oddechowej.

Więc nie trzeba sie niemiło unosić Panie PawleH, tylko po to aby na siłe komuś coś udowodnić.

Mógłbym być niemiły i udowodnić iż od nadmiaru tlenu też można się udusić - oddychamy powietrzem, nie tlenem, czyli mieszanką gazów.

I wyprzedze riposte - w powietrzu nie ma najwięcej tlenu, to azot jest dominującym pierwiastkiem.

 

Tak czy siak dobry DIY!

Powiedz czy dobry jak sprobojesz :twisted2:

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
śmiertelnie trujący, bo prowadzi do kwasicy oddechowej? To rzeczywiście argument. Raczej trudno trafić na miejsce, gdzie stężenie CO2 mogłoby zaszkodzić - chyba prędzej spadnie tam stężenie tlenu lub wzrośnie stężenie CO lub innego świństwa. No, ale jak się wymyśli nierealną sytuację dla udowodnienia swojej tezy...
PawełH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiertelnie trujący, bo prowadzi do kwasicy oddechowej? To rzeczywiście argument. Raczej trudno trafić na miejsce, gdzie stężenie CO2 mogłoby zaszkodzić - chyba prędzej spadnie tam stężenie tlenu lub wzrośnie stężenie CO lub innego świństwa. No, ale jak się wymyśli nierealną sytuację dla udowodnienia swojej tezy...

O boze i co z tego. nie mogles mu tego napisac w PW!

ale piekny OT sie robi !

Dokladnie

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam odwiedzić sklep elektroniczny można tam dostać zmrażacz -67 stopni do diagnozy uszkodzeń elementów elektronicznych metodą termiczną. próbowałęm na większych wgnieceniach powierzchniach działa na mniejszych też ale nie na takich z załamaniami.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.