Skocz do zawartości

czy warto wziąć tego E34 TDS-a


rafal888

Rekomendowane odpowiedzi

http://moto.allegro.pl/item157948297_bmw_525tds_stan_idealny_garazowany_.html

Mam możliwość zamiany swojej 520 E34 na nowszego E34 525 TDS.Co sądzicie o tym egzemplażu?Jak można szybko sprawdzić i na co zwrócić uwagę sprawdzając silnik diesla w takiej betce?[/code] :?:

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda tylko ze bialy :( słuchaj a moze bys tak sie jeszcze troszke wstrzymal albo dołozył z 7 tys i kupil jakas e39 ??

 

mysle ze to dobry pomysł . Miałbys nowsze no i o wiele ladniejszą bude.

 

Tylko nie kupuj bialej , to jakos nie pasi do BMW .

 

to moje skromne zdanie tylko .

 

ale mysle ze inni tez tak myslą .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wszystkiego to tak ale do koloru to i ja sie nie zgodze. Biale auta jezdza w Niemczech jako firmowe co może oznaczać ich duży przebieg. A poza tym biały ciężko sprzedać..

 

Polecam ten silnik, mam i zero problemów - tylko trza dobrze trafic i dobrze dbac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Felgi skrecil bo auto na glebie i to jak patrze bardziej niz moje

Bialy z 95 a wyglada na 91

moje jest z 95 a wygladana na 97 i nawet lepiej niz niejedna zmaslona e39

wiec lepiej sie dobrze zastanowic

napewno mial tuv bo wjechal na kolach wiec nie jest z nim tak zle.

ale teraz juz nawet polaczki zalatwiaja ze szwabami zeby tylko auto z kraju wyjechalo, choc normalnie by nie przeszlo

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze rzeczy jeśli chodzi o silnik:

1. Sprawdź czy pompa wtryskowa się nie poci, czy nie kapie nic z niej

2. Sprawdź turbinę: czy nie ma deszczu oleju z rury i czy nie słychać jakiegoś zgrzytania (może to oznaczać, iz np skończyły się uszczelnienia w turbinie i wirniki się zacierają)

3. Sprawdź czy nie zostawia białej smugi za sobą i czy nie słabnie jak się nagrzeje - może to być głowica

4. Wtryski - jeśli zostawiają mocną chmurę, to lepiej sobie odpuść, ew. naprawa może być bardzo kosztowna

5. Skrzynia, sprzęgło - zwróć uwagę czy biegi wchodzą bez oporu i zgrzytu i czy sprzęgło się nie ślizga

 

Mam nadzieję, iż nic nie przekręciłem i moje wskazówki do czegoś się przydadzą. Pozdro 600 i udanego zakupu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można przemalować :lol: nie no poważnie jak jest w idealnym stanie to nie ma co patrzeć na kolor. A ile za niego krzyczy?

 

A mnie się bardziej E34 niż E39 podoba - więc to kwestia gustu - poza tym nowszy model niekoniecznie musi być w lepszym stanie i mieć mniej na liczniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

etam czepiacie sie bialego nie jest zly :P

wsumie tez na poczatku niestety mnie to wkurzalo ale trzeba bylo wybrac ...

wkoncu nie jezdzi sie na lakierze.

a i ma swoje plusy w lecie sie tak bardzo nei nagrzewa.

ale ma i minusy brudzi sie bardziej:/:/

 

tak czy inaczej jak kupisz biala to sie przyzwyczaisz ;) po pewnym czasie zacznie ci sie podobac;)

a wazniejszy jest stan auta niz jego kolor. :lol:

 

P.S czemu chcesz zmienic akurat na TDS-a??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zrażaj sie białym kolorem...zresztą biały robi się modny :) i w sumie nie wygląda źle... jak dla mnie na dużym aucie wygląda ekstrawagancko i oryginalnie... :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że środek jest jakby od starszego rocznika ja mam 11.93 i mam inny a to jest taki jak ma mój kumpel z 92r. coś chyba jest nie tak. Chodzi mi o konsolę środkową, pokrętła ogrzewania itd. Raczej powinny być inne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy z tym starym modelem wyjeźdżacie ? Auto jest takie jak byc powinno. Ma odpowiednie lusterka szeroki gril, odpowiednią kierownicę. wert jak powinny być inne ? Chyba mylisz manualną klime, z elektronicznie sterowaną klimą (swoją drogą auto ma klime i jak dla mnie to duży +)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zrażaj sie białym kolorem...zresztą biały robi się modny :) i w sumie nie wygląda źle... jak dla mnie na dużym aucie wygląda ekstrawagancko i oryginalnie... :)

 

sie podpisze pod tym . biały kolor bardzo fajny i gdyby sie okazało że moja wymarzona byłaby własnie w kolorze białym to bez wachania bym kupił ... nie lubie czarnych bmw w shadowline :D

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item157948297_bmw_525tds_stan_idealny_garazowany_.html

Mam możliwość zamiany swojej 520 E34 na nowszego E34 525 TDS.Co sądzicie o tym egzemplażu?Jak można szybko sprawdzić i na co zwrócić uwagę sprawdzając silnik diesla w takiej betce?[/code] :?:

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i opinie.

 

Przede wszystkim poszukaj na forum, jest masa tematow jak kupowac samochod, a w szczegolnosci TDS-a.

Po drugie: samochod mozesz pobieznie sprawdzic sam, ale jezeli chcesz to zrobic dokladnie, podjedz do jakiegos zaprzyjaznionego warsztatu, ewentualnie do ASO BMW.

 

Samochod na zdjeciach i z opisu wyglada niezle, co do bialego koloru, to juz kwestia gustu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr_Ł wydaje mi się, że środek zmienili od któregoś roku i tak już klepali a nie robili raz taki środek a raz inny. Ja mam nawiewy i klime sterowaną elektronicznie i wydaje mi się, że auto z 95r. powinno mieć tak samo a nie jak w starszych modelach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr_Ł wydaje mi się, że środek zmienili od któregoś roku i tak już klepali a nie robili raz taki środek a raz inny. Ja mam nawiewy i klime sterowaną elektronicznie i wydaje mi się, że auto z 95r. powinno mieć tak samo a nie jak w starszych modelach.

 

Dobrze mowisz - wydaje Ci sie ;). Po 1993 roku mozna bylo zamowic klimatyzacje sterowana elektronicznie, ale mozna bylo miec tez normalne pokretla.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o środek, to chyba jest zależny od pakietu wyposażenia, a nie od rocznika. Model prezentowany na zdjeciach posiada zwykly zegarek wskazowkowy. Brak w nim rowniez wykończeń imitujących drewno. Lepiej wyposazone maja elektroniczny wyswietlacz, połaczony z termometrem, oraz okladziny imitujace drewno. były tez takie ktore mialy w tym miejscu namiastke komputera pokladowego jak na owe czasy..

Na niemieckich ogloszeniach mozna zauwazyc, ze te lepiej wyposazone wersje mialy oznaczenie "executive".

 

Cena wydaje sie tez podejrzanie niska. Na rynku niemieckim zadabne E-34 TDS z 95 roku w ofercie prywatnych ogłoszeń (nie od handlarzy).. stoją srednio 3000 EU...

m62, V8, 245 km
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.