Skocz do zawartości

rafal888

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    lubelskie

Osiągnięcia rafal888

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. http://moto.allegro.pl/item157948297_bmw_525tds_stan_idealny_garazowany_.html Mam możliwość zamiany swojej 520 E34 na nowszego E34 525 TDS.Co sądzicie o tym egzemplażu?Jak można szybko sprawdzić i na co zwrócić uwagę sprawdzając silnik diesla w takiej betce?[/code] :?: Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i opinie.
  2. rafal888

    brak mikrofiltra klimy

    O to mi wlasnie chodzi ETK podaje ze jest filtr ale od 06.90.Czy to oznacza ze wczesniej go nie bylo i próżno go tam szukać? :?: Co wtedy z parujacymi szybami?
  3. rafal888

    brak mikrofiltra klimy

    mam E34 2.0 M20 z 1989 z klimą,czy to mozliwe zeby nie bylo filtra przeciwpylkowego .Szukali mi w jednym warsztacie ,pół konsoli środkowej rozebrali i nic; nie ma śladu filtra ani miejsca zeby go wlozyc .W innym warsztacie powiedzieli ze mieli juz taki przypadek.Czy to mozliwe?Nie martwilbym sie tym ale szyba mi paruje i to od kierowcy.Jest na to jakis sposób?
  4. jak rozumiem caly osprzęt tj.rorusznik,alternator,przeplywomierz itp.jest w obydwu silnikach taki sam,skrzynia biegow tez,wystarczy wymienic tylko komputer.Prosze o potwierdzenie gdyz mam mozliwosc nabycia atrakcyjnego 2,5l.Licze na pomoc forumowiczow
  5. Dzięki ale M20 to motor 12V i o ile sie orientuje to zmiana na 24V jest dość klopotliwa.
  6. Interesuje mnie możliwość zamiany silnika jak w temacie.Czy można to zrobić bez większych kosztownych przeróbek.Co trzeba jeszcze zmienić?Mam klimę jeśli to ma jakieś znaczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.