Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy silnik V12 montowany w E32 750i to dobry motor do tej Beemy? Czy

400.000km to dla niego dużo? Jak jest zbudowany ten motor? Ile zaworów na

cylinder? Czy ma podwieszane zawory? Pasek czy łańcuch rozrządu? Czym różni

się od silika z 750il E38?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
2 zawory na cylinder. 400,000 km :?: To zależy, czy realny, czy nie czy był już remontowany, czy nie. Zależy także od zadbania i na to powinieneś zwrócić uwagę. Podobno lepsze są jednostki V8, ale moim zdaniem co V12 to V12. Użyj także funkcji szukaj, tam znajdziesz pare ciekawych wątków o tym aucie.
Opublikowano
Wg wszystkich mechaników (przede wszystkim) z którymi rozmawiałem na ten temat (zastanawiałem się nad V12 w E38) powiedzieli mi, że dużo lepsze są silniki V8 (pod względem dopracowania i mniejszej awaryjności, oraz kosztów) - przede wszystkim ineteresowało mnie porównanie z V8 i R6 M52, ale w przyp. starszych R6 też jest to samo. Jedynie w przypadku jeżeli naprawdę był silnik V12 regularnie (bardzo regularnie) sewisowany i dbany to dopiero wtedy można się w ogóle (!) zastanowić ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
A co generalnie sądzicie o sprowadzeniu za jakieś 1500EURO takiej E32 z niemiec? 750 i 730 to najtańsze modele, a 730 może miec zajechany silnik z uwagi na małą moc, dobre kombinję?
Opublikowano

Moim skromnym zdaniem jest na odwrót - jak samochód ma "mały" silnik, to kupujący nie ma skłonności do ostrej jazdy i właśnie dlatego na takiego się zdecydował - szczególnie jeżeli to był jedyny właściciel, jeżeli było więcej właścicieli to już różnie to mogło być ...). Oczywiście od reguły są odstępstwa, może go np. nie było stać (przy serii "7" ?!) na większy silnik itd.

Bardzo dobry byłby V8 (3.0 lub 4.0) i takiego bym Ci proponował, ale to chyba nie w tej cenie ... :-( - już napewno nie 4.0 ... ich było niewiele i są "w cenie".

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Co generalnie sądzicie na temat tego cacka: http://tinyurl.com/3lzt9. Czy to możliwe, że takie auto w takiej cenie po naprawieniu paru pierdułek będzie jeździć jak należy? Potem tylko dokupić mu porządne ALU, wypucować wnętrze i cieszyć się z samochodu wyglądającego jak nowy?
Opublikowano
Co generalnie sądzicie na temat tego cacka: http://tinyurl.com/3lzt9

 

hmm... przebieg: 299tys.km. W starszych siódemkach maksymalny przebieg przebieg wynosił właśnie 299tys. km . Później licznik nie zwiększał swojego stanu (da się to ograniczenie usunąć chyba wymieniając jakiś scalak). Oznacza to że ten samochód ma niewiadomo jaki przebieg.

Opublikowano
hmm... przebieg: 299tys.km. W starszych siódemkach maksymalny przebieg przebieg wynosił właśnie 299tys. km . Później licznik nie zwiększał swojego stanu (da się to ograniczenie usunąć chyba wymieniając jakiś scalak). Oznacza to że ten samochód ma niewiadomo jaki przebieg.

 

Tylko generalnie jaka to różnica... jakby bylo mniej mógłby być cofnięty. Zresztą czy to takie ważne czy ma na liczynik 300.000 czy 400.000? I tak trzeba go dokładnie sprawdzić przed zakupem...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Co generalnie sądzicie na temat tego cacka: http://tinyurl.com/3lzt9. Czy to możliwe, że takie auto w takiej cenie po naprawieniu paru pierdułek będzie jeździć jak należy? Potem tylko dokupić mu porządne ALU, wypucować wnętrze i cieszyć się z samochodu wyglądającego jak nowy?

Ten egzeplarz wbrew pozorom może być trupem. Za tę cenę od handlarza z mało niemieckim nazwiskiem :? . No nie wiem...

Co przyoszczędzisz na cenie szukając taniego egzemplarza, zazwyczaj musisz dołożyć po kupnie...

Pozdrawiam

- Sim One -

Opublikowano

czoc to juz stary temat , to wlacze sie do rozmowy.

 

Jezdze V12 z 91 roku i ma 390 tys. udokumentowane, serwisowane. Kupilem w Autohaus BMW Niemcy.

 

Silnik chodzi jak zegarek. Jezeli byl serwisowany , to takim silnikiem mozna zrobic nawet 1.000.000 km ! ! !

 

Teraz powrot do polskich realiow.

 

Auta BMW 750 byly bardzo drogie ( kiedys za swoich mlodych lat ) i stac na nie bylo tylko Geschaftsmanner. Moj kosztowal ponad 170 tys. marek. Samochod ten byl przeznaczony na dlugie trasy Autobahn i wygodna podróz.

Teraz musicie sobie uswiadomic , ze z jednej strony Niemiec na druga jest ponad 1000 km. No i zakladajac ,ze byl uzywany ze swoim przeznaczeniem i taki gosc smigal pare razy np. z polnocy na poludnie Niemiec w miesiacu , to robil nim rocznie cos kolo 120 tys. km. Niektorzy troche mniej ale tez intensywnie uzywali.

BMW 7 to BUSINESSWAGEN i nikt mi nie powie ,ze w Polsce sa samochody ( jak czytam w gazetach ) z rocznika 88-92 z przebiegiem np. 160 - 199 tys. km. To BZDURA ! Stal w garażu i czekal az go polak kupi ?

 

Teraz nalezy przyjąć , ze samochod przy np 300 - 400 tys mial odkrecony licznik na np. 150 tys.

 

Teraz ktos robi na nim np 200 tys. i ma w pamieci jeszcze 200 lub 300 tys. km. itd.....

 

To jest jakas psychoza w Polsce z tymi kilometrami. Nikt nie mysli realnie. A moze ma w podswiadomosci , ze tam cos nie tak z kilometrami , tylko ,ze to lepiej wyglada na liczniku.

 

 

podsumowujac :

 

nie ma BMW 7 E32 w Polsce z takimi malymi przebiegami. Chyba ,ze z pierwszej reki i udokumentowane.

 

Jezeli ta BM-ka ma faktycznie 400 tys. km przejechane to jest to pikuś dla niej. To jest ,,czołg ,, nie do zajezdzenia. Wylaczajac imbecyli , ktorzy moga kazdy zajezdzic ;-)

 

Takie jest moje zdanie na temat BMW 7

 

Jezeli ktos ma inne to niech mnie poprawi.

Opublikowano

taaaaaaaa.......

W Polsce przeciętny zjadacz chleba robi autem 30 tys rocznie.

A wszystkie auta z Niemic powyżej 10 lat nawet takie 90- 92 rok, nie mają przkeroczonych 200 tys. - w kraju gdzie autem się jeździ, a nie trzyma w garażu i patrzy jak na ołtarz...

To rzeczywiście jakaś psychoza....

Opublikowano

Wracając do dużych przebiegów... czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy np taki duży dwunastocylindrowiec już się nie kończy, nie bierze oleju itp.? Czy sprawdzenie ciśnienia sprężąnia wystarczy? Czy to droga usługa dla silnika V12?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

jak mi wymieniali swiece , to pozniej prosili zebym sie przez najbizszy miesiac nie pokazywal. Maja alergie na V12 ;)

 

Dostep jest bardzo trudny.

 

Sprawa jest prosta. Dobry silnik nie bedzie dymil na niebiesko , bedzie chodzil rowno i cicho.

 

Jak tak jest to wszystko OK

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Co do brania oleju to książkowo, jeżeli się nie mylę, jest do 150ml na 100km. :) Teraz trzeba skonfrontować praktyke z wiedzą książkową i będzie wszystko jasne.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

NIe chciałem otwierac nowego wątku, dlatego pozwalam sobie tutaj zapytać o e32.

 

Znalazłem wyspecyfikowane 730 i 735, ale jak pisze, bez katalizatora.

Moc wieksza o ok. 10KM.

Czy jak kupie wersje normalna i wytne katalizator, to będzie podobnie, czy jednak kwestia elektroniki jest kluczowa ... lambda etc.

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem nie sadze a nawet jestem PEWNIEN ze przez wyciecie samego kata i załozmy wstawienie strumienicy (ale to tak na marginesie) z silnika 3,0 albo 3,5 mozna wyciagnac az 10 km-to jakas sciema.Caly kompletny wydech daje przyrost 3-5% max. a w sklad tego wiadomo wchodzi:kolektor wylotowy i 3 tlumiki.

Niech ci nawet NIE przychodzi na mysl wyciecie kata.To BZDURA-"pic na wode,fotomontaż".Moze dostaniesz 1 km (!!!!) a przy tym niewiadomo ile bedziesz mial klopotu:przeglady tech,kontrola "zielonych" itp

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
a tak wracajac do tematu przebigu to rozumiem ze jesli znalazlem sobie beemke z 93 roku i ma na liczniku 150tys. to nie mam co marzyc, zeby to byl faktyczny przebieg...??
Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
a tak wracajac do tematu przebigu to rozumiem ze jesli znalazlem sobie beemke z 93 roku i ma na liczniku 150tys. to nie mam co marzyc, zeby to byl faktyczny przebieg...??

 

To różnie bywa...

Moja BMW na ten przykład przejechała przez 10 lat ok 60 kkm :) Jak była w rękach mojej rodziny...

A przez ostatnie 2 lata jak trafiła tylko w moje ręce to przejechałem nią już 80 kkm ...

 

Tak więc zawsze może byc tak, że samochód był u kogoś kto (tak jak u mnie w rodzinie) używał go na niedzielne wyjazdy za miasto (100-200 km).

 

Ale ma to i złe strony !!! :shock: :twisted:

Nie wymieniany był olej w skrzyni - bo nigdy nie przyszedł termin km na tą wymianę... i skrzynia sie zepsuła :( Jednak 10 letni olej nie nie nadaje - zmętniał i zatarło sie wszystko... :twisted: - naprawa 2500 PLN.

Wymiana oleju w silniku była także co 1,5-2 lata o świecach nie wspomne.. auto chodziło z 7 lat na 1 świecach..:) - to co prawda niewiele wpłynęło na zurzycie silnika bo olej full syntetyk, ale trzeba było wszystko przepłukać i wymienić...

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano

Witam

 

W pliku o danych technicznych BMW jest taka opcja dla e32 730 i 735.

Tak jakby były produkowane bez katalizatorów.

Sam osobiscie jestem daleki od jakichs strumienic i wycinania katalizatorów.....

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.