Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. zastanawiam sie nad kupnem bmw e36 coupe i pytanie mam do znawcow, ktory silnik najmniej pali? prawo jazdy mam od nie dawno wiec nawet 100 konikow z 1.6 mi wystarczy ale chce moc poprostu wydolic z kasa na benzyne.prosze o odp.
Opublikowano
najmniej to chyba diesel w compactie :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
ale dla mnie liczy sie jedno bmw - coupe kocham za wyglad i tylny naped i przede wszystkim brak slupkow w drzwiach, poza tym bardzo ladne wnetrze i jak dla mnie w tej kategori cenowej to najmniej zwyczajne auto
Opublikowano
Osobiście radze ci 318is 136 koników miałem kiedys taką była moim pierwszym bmw jak szukasz 316 to nie zrobisz nic leprzego jak kupno 318is spalanie jest porównywalne
Opublikowano

napisz jeszcze jakie pieniądze chcesz przeznaczyć na samochód i na jakiego rzędu spalanie liczysz

 

jednak niezależnie od Twoich preferencji BMW się nie zmieni, dlatego podobnie jak owca z uwagi na spalanie/osiągi polecałbym ISa

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Podobnie jak moji przedmowcy polecam 318is

Spalanie faktycznie nie wiele wieksze niz 316 czyli w granicach 8l a osiagi juz duzo wieksze

pozdrawiam

Opublikowano
hmm pieniadze musze zsumowac i sie zastanowic. 8 po miescie?to nie az tak duzo bo ziom na allegro napisal ze 320 po miescie przy spokojnej jezdzie pali 12 i sie przestraszylem bo tyle to bratu pali 530D.a co sadzicie o zagazowanych bmw?poki co jezdze malutkim dieselkiem i zawsze bylem przeciwny lpg ale moze przy takim aucie to nie zle rozwiazanie i oczywiscie gazu uzywalbym tylko po miescie na trasie lubie dynamiczniejsza jazde
Opublikowano (edytowane)
hmm pieniadze musze zsumowac i sie zastanowic. 8 po miescie?to nie az tak duzo bo ziom na allegro napisal ze 320 po miescie przy spokojnej jezdzie pali 12 i sie przestraszylem bo tyle to bratu pali 530D.a co sadzicie o zagazowanych bmw?poki co jezdze malutkim dieselkiem i zawsze bylem przeciwny lpg ale moze przy takim aucie to nie zle rozwiazanie i oczywiscie gazu uzywalbym tylko po miescie na trasie lubie dynamiczniejsza
Is-a podobno nie lubia gazu, zreszta bmw nie lubi gazu ;] odradzam albo bedziesz jednym z setek tu na forum co najpierw magluja tematy spalania i instalacji a pozniej codzinnie nowe tematy typu ''nie pali na beznynie'' ''dlawi sie na gazie'' zamula mi na niskich obrotach.. '' jedzie tylko do 150 i koniec :mad2: Po co Ci to... Edytowane przez szwedu

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
8l to zdecydowanie nie po mieście - chyba, że 1.8 w dieslu. Spalanie porównywalne, to mają 1.6 i 1.8 - z tego względu bardziej się opłaca 1.8. IS pali już trochę więcej - nie jakoś znacznie, ale zawsze - w każdym razie jeśli chodzi o kompromis pomiędzy spalaniem a osiągami to iS jest najlepszy - tylko czasem trzeba wziąść to co się znajdzie w lepszym stanie :lol:
Opublikowano
hmm pieniadze musze zsumowac i sie zastanowic. 8 po miescie?to nie az tak duzo bo ziom na allegro napisal ze 320 po miescie przy spokojnej jezdzie pali 12 i sie przestraszylem bo tyle to bratu pali 530D.a co sadzicie o zagazowanych bmw?poki co jezdze malutkim dieselkiem i zawsze bylem przeciwny lpg ale moze przy takim aucie to nie zle rozwiazanie i oczywiscie gazu uzywalbym tylko po miescie na trasie lubie dynamiczniejsza jaIs-a podobno nie lubia gazu, zreszta bmw nie lubi gazu ;] odradzam albo bedziesz jednym z setek tu na forum co najpierw magluja tematy spalania i instalacji a pozniej codzinnie nowe tematy typu ''nie pali na beznynie'' ''dlawi sie na gazie'' zamula mi na niskich obrotach.. '' jedzie tylko do 150 i koniec :mad2: Po co Ci to...

 

No chyba że dobrze założy sekwencję to wtedy nie będzie takich problemów - tylko że jak się głównie jeździ po mieście to przy obecnych cenach benzyny i gazu i uwzględniając fakt ze mamy zime chyba niebardoz ma to sens.Bo zanim auto mu sie nagrzeje ,juz je zgasi.

Opublikowano
318 IS to najlepszy strzał , bo pali praktycznie to samo co zwykłe 1,6 i 1,8. Problem jedynie zebys sobie poszukał niezarznietego. No i nie oszukujmy sie - spali 8 ale w trasie. Jeszcze nie słyszałem zeby jakis z tych silników palił w miescie ponizej 10.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
318 IS to najlepszy strzał , bo pali praktycznie to samo co zwykłe 1,6 i 1,8. Problem jedynie zebys sobie poszukał niezarznietego. No i nie oszukujmy sie - spali 8 ale w trasie. Jeszcze nie słyszałem zeby jakis z tych silników palił w miescie ponizej 10.

 

1.8 i 1.6 da się zejść poniżej 10l po mieście - oczywiście mówimy tu o normalnej jeździe, a nie np. o 2 w nocy.

Opublikowano
318 IS to najlepszy strzał , bo pali praktycznie to samo co zwykłe 1,6 i 1,8. Problem jedynie zebys sobie poszukał niezarznietego. No i nie oszukujmy sie - spali 8 ale w trasie. Jeszcze nie słyszałem zeby jakis z tych silników palił w miescie ponizej 10.

 

Znowu sie zaczynaja slynne opowiesci dziwnej tresci co do spalania, powiem to tak:

1.6 pali identycznie co 1.8 a miedzy 1.8 a is-em nie ma roznicy, 1.8is pali prawie tyle co 2.0. jesli kupowac juz r6 to po co 2.0 skoro pali tle co 2.5\ 2.8

:mad2: :duh: :mad2: :duh: :mad2: :duh: :mad2:

Oczywiscie joke

Kazdy wie iz im mniejszy silnik tym mniej pali i chyba kazdy wie ze, '' Prawie robi roznice'' :cool2:

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
Przedewszystkim jak bedziesz kupowal nie patrz na wyposazenie lub silnik, przedewszystkim zwroc uwage na stan techniczny auta czy niema rdzy itp. Bo poco ci taka 320 jak zaraz cos padnie, sam stanelem przed takim wyborem i kupilem zadbana 316 i nie zaluje. Co do spalania mi 1.6 PB pali 11,5litrow w miescie przy ciezkiej nodze, LPG juz kolo 14. kolega mial 1.8 normalne nie IS i PB w miescie palil 13.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
jesli chesz jezdzic na benzynie to 1.8is jesli na lpg 2,5-2,8

A co z silnikiem 320?

 

1.6 pali identycznie co 1.8 a miedzy 1.8 a is-em nie ma roznicy, 1.8is pali prawie tyle co 2.0. jesli kupowac juz r6 to po co 2.0 skoro pali tle co 2.5\ 2.8

Dobrze to ująłeś :clap:

Opublikowano

A co z silnikiem 320?

 

320 to nawet katalogowo pali prawie tyle samo co 325/323 - dlatego się nie opłaca - tylko, ze jak się trafi ładny to jak najbardziej można brać - zresztą chyba łatwiej trafić 2.0 niż 2.5 zadbanego w rozsądnych pieniądzach.

 

1.6 pali identycznie co 1.8 a miedzy 1.8 a is-em nie ma roznicy, 1.8is pali prawie tyle co 2.0. jesli kupowac juz r6 to po co 2.0 skoro pali tle co 2.5\ 2.8

 

Jak kupowałem swojego, to z rad innych użytkowników doszedłem do identycznego wniosku :lol: na tej samej zasadzie 1 = 1 000 000, no bo 1 to prawie 2, 2 to prawie 3 itd...

Opublikowano

uwielbiam stwierdzenia typu - bmw nie lubi gazu

zaden samochod "nie lubi" ZLE zalozonej i ZLE obslugiwanej instalacji gazowej, tak samo jak "nie lubi" benzyny - jezeli sie nie dba o jej prawidlowe podanie i wlasciwy stan techniczny np. silnika i ukladu zaplonowego

takie jest moje zdanie

Opublikowano
To prawda, ale nowsze silniki BMW sa na tym punkcie wyjatkowo czule - tzn. utrata mocy, problemy ze 'strzalami' w kolektor i klopoty z wyregulowaniem instalacji podcisnieniowej sa duzo wieksze, niz w silnikach np. Opla, Forda czy VW. Szczerze mowiac, to nie widzialem np. silnika M50 pracujacego akceptowalnie na instalacji II gen. Po prostu albo instalacja sekwencyjna, albo zamordowanie samochodu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
To prawda, ale nowsze silniki BMW sa na tym punkcie wyjatkowo czule - tzn. utrata mocy, problemy ze 'strzalami' w kolektor i klopoty z wyregulowaniem instalacji podcisnieniowej sa duzo wieksze, niz w silnikach np. Opla, Forda czy VW. Szczerze mowiac, to nie widzialem np. silnika M50 pracujacego akceptowalnie na instalacji II gen. Po prostu albo instalacja sekwencyjna, albo zamordowanie samochodu.

 

i tu masz racje ze m50 z II gen to niezbyt dobre polaczenie

poza tym - Opel, Ford czy VW i silnik ?

toz oni robia tylko urzadzenia napedowe i silnikopodobne :twisted2: :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.