Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdyby ten samochod z pierwszego ogloszenia mial udokumentowany przebieg ponizej 100 tys km, to moze znalazlby amatora. Na zdjeciach nie wyglada, zeby byl w lepszym stanie, niz moja byla 750i, wiec z ta cena, to 'lekka' przesada. Natomiast te z mobile.de (pomijajac pierwsze ogloszenie, bo tego w ogole nie mozna porownywac) sa moim zdaniem jak najbardziej warte swojej ceny, o ile wszystko, co jest o nich napisane, jest prawda.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

E32 to piekny samochod. a 750i najlepiej L to kultowy pojazd. pierwsze v12. samochod zbudowany jeszcze innymi metodami, prawdziwy krazownik ktorym mozna pojechac do piekla i z powrotem ;)

 

nie ma juz takich samochodow, takiej jakosci.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Tak naprawde każdy samochód jest tyle wart za ile uda się go sprzedac ;)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Tak w tej z przebiegiem niby 82.000 km wystarczy popatrzeć na zjechną kierownicę.

chyba jakiś turek w 15 sygnetach musiałnią jeżdzić :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Patrzenie na kierownice to nie dobry pomysł bo zalezy jak kto trzyma, zalezy od sposobu JAzdy :cool2:

tak ale wtedy przeważnie kierownica jest przetarta całkowicie tylko w 1 miejscu, ta jest objechana równo dookoła , koleś chyba w KJS startował tą siedemsetpiećdziesiątka :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Chcieć za taki samochód to można i 50 tyś. tylko co z tego. Za rok mu rura zmięknie i sprzeda za 8 tyś.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
no fakt..warta tych pieniedzy... :D

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano

Odbiegając od tematu wydaje mi się że ceny e32 na rynku się ustabilizowały i mimo tego, że są egzemplarze za 4-5 tys PLN to ladny egzemplarz zawsze bedzie mozna sprzedac za naprawde przyzwoite pieniadze tylko ze z drugiej strony u nas w kraju niestety nie ma zbyt wielu amatorów na takie auto.

Ogólnie to żal serce ściska, że takie auta chodzą za tak śmieszne pieniądze.E32 w cenie E30.

Opublikowano (edytowane)
A mnie nie dziwią takie niskie ceny tych samochodów. Seria 7 zawsze najwięcej traciła na wartości. Zresztą kto jest w stanie zapłacić za taki samochód więcej :?: Jeżeli nie ma na niego większego popytu. Giełdą rządzą prawa ekonomii i to chyba jest rozsądne. Większość z tych 7 jest już zajeżdżona, a ich utrzymanie sporo kosztuje. To co skonstuowano 20 lat temu nie ma prawa spełniać najnowszych wymogów. Zresztą sam samochód też się starzeje. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :? Edytowane przez Majowy
Opublikowano

Ciekawe czy na forum Mercedesa tez wysmieli tego 560 SEC za 60tys zl :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1967258

 

Nawet badziewny Fiat Panda ktory po 5 latach rozpdnie sie kosztuje wiecej niz to 750 z linku w pierwszym poscie :doh:

Opublikowano
A mnie nie dziwią takie niskie ceny tych samochodów. Seria 7 zawsze najwięcej traciła na wartości. Zresztą kto jest w stanie zapłacić za taki samochód więcej :?: Jeżeli nie ma na niego większego popytu. Giełdą rządza prawa ekonomii i to chyba jest rozsądne. Większość z tych 7 jest już zajeżdżona, a ich utrzymanie sporo kosztuje. To co skonstuowano 20 lat temu nie ma prawa spełniać najnowszych wymogów. Zresztą sam samochód też się starzeje. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :?

 

a ja zbytnio nie jestem przekonany do postepu techniki...i powiem szczerze ,ze e32 tak jak inne "starsze" bmw -mam do nich wieksze zaufanie sentyment..

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
A mnie nie dziwią takie niskie ceny tych samochodów. Seria 7 zawsze najwięcej traciła na wartości. Zresztą kto jest w stanie zapłacić za taki samochód więcej :?: Jeżeli nie ma na niego większego popytu. Giełdą rządza prawa ekonomii i to chyba jest rozsądne. Większość z tych 7 jest już zajeżdżona, a ich utrzymanie sporo kosztuje. To co skonstuowano 20 lat temu nie ma prawa spełniać najnowszych wymogów. Zresztą sam samochód też się starzeje. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :?

 

Masz troche racji bo faktycznie utrzymanie tego auta trochę kosztuje i ktoś kogo stać na utrzymanie auta z takim silnikiem raczej nie kupi starej siodemki - do tego musi byc ktoś kto szuka konkretnie 7 a nie jakiegoś tam samochodu.Porównywanie Pandy i siódemki nie ma najmneijszego sensu.

Śmieszne jest w tym wszystkim to, że coś co 15 lat temu kosztowało tyle co dom dzisiaj można kupić w cenie roweru

 

Dzisiaj jest podobnie - ktos kto kupił 3 lata temu nową E65 za ponad 300 tys dziś sprzedaje ją za 120 tys.

Opublikowano

a ja zbytnio nie jestem przekonany do postepu techniki...i powiem szczerze ,ze e32 tak jak inne "starsze" bmw -mam do nich wieksze zaufanie sentyment..

Zgadzam się z tobą, że to co dzieje się obecnie w samochodach z najwyższej półki niekażdemu może się podobać. Też wolałbym auto mniej elektroniczne, a za to solidniej wykonane. Jednak gdy porównamy osiągi silników (dynamika, spalanie), komfort (hałas, ilość opcji ustawienia fotela itp.) to okazuje się, że te nowsze auta są jednak ciut lepsze. A jeżeli ich ceny tak spadają, to tych starszych też muszą spadać. Jak ktoś kupuje samochód luksusowy, to go stać na zawrotną cenę, olbrzymie koszty utrzymania i wysoki spadek wartości. Jakoś łatwiej akceptuje wiadomość, że właśnie stracił 200.000zł w ciągu 5 lat, niż biedak, który na Pandzie stracił 20.000zł w tym samym czasie.

Opublikowano
. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :?

Ja sie na złom nie wybieram

 

 

a tak w ogole to bzdury jakies z tymi " wymogami" ...co miałes na mysli ? Normy spalin ? Bezpieczenstwo pieszych ?

Znam wielu ludzi, ktorzy wolą 15 letnie 740 czy 750 niz nowe mondeo tdci czy inną terkotkę ....rzecz gustu i zamiłowania do marki a nie giełdowej logiki. To jest forum bmw i wysmiewanie starszych modeli brzmi tu żałosnie.

 

Osiągi silników powiadasz....nowa 740 ma 306 PS. 390 Nm . srednie spalanie 11,2 i 1900 kg masy . E32 740 ma 286 /400 , srednie spalanie 11,9 i 1790 kg ( dane fabryczne) ...osiagi do 100 = 7.4 vs 6,8 s

 

faktycznie- jak na 15 lat roznicy to jest ciut...a jesli chodzi o dodatki w wyposazeniu- postep sprawia ,ze 2 dni po zakupie czegos mozesz juz byc posiadaczem "starego modelu"...co nie oznacza automatycznie ,ze jest on do wyrzucenia.

Sa ludzie , ktorym sie podobają starsze modele bmw i chyba dobrze ,ze tak jest. Nie wszyscy są pokroju dzidka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.