Skocz do zawartości

andrzej750i

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia andrzej750i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Najbardziej odpowiednie hamulce do BMW to oczywiscie JURID - pierwszy montaz. Niedawno przyprowadzilem 750 z Niemiec i byly zalozone ATE - widac niemiaszek chcial "oszczedzic' a efekt taki ze przy ostrzejszym traktowaniu pedalu gazu na trasie klocki tracily swoje wlasciwosci i hamulec "drewno". Wiadomo - wiekszosc produkcji firmy ATE pochodzi z Marek pod Warszawa (fomar-roulunds) a z kolei TRW-Lucas to wyrob hiszpanskiej fabryki. Mozna ,oczywiscie jezdzic na klockach tych producentow gdyz powszechnie uchodza oni za dobrych i sprawdzonych ale jezeli chcesz miec prawdziwa 'radosc z jazdy' doloz pare zlotych a nie bedziez zalowal!! POWODZENIA.
  2. :cool2: V-E32 sa jak piekne kobiety choc czasami kaprysne... ale my i tak je KOCHaMY !!! :D
  3. Firmy Bosal,Wolker czy Tesch to czolowi producenci ukl.wydechowych wiec nie powinno raczej byc zadnych problemow...oczywiscie pod warunkiem prawidlowego doboru kata do poj. silnika.
  4. Przy predkosci ok. 100km/h na tempomacie srednie spalanie podawane przez BC wynosi u mnie 11.5 - 12l. Silnik M70-automat.
  5. Coz...kazdemu moze sie przytrafic cos takiego.Oczywiscie , jezeli jest sie kobieta :mrgreen:
  6. Przegladam dzisiaj Allegro i zdebialem...Gosc wystawil 750 z 92 roku na aukcje ktora ma sie zaczac od 30.000 PLN :duh: Moze ktos ma ochote na zakup??? :mrgreen:
  7. Moim 750 jezdze prawie wylacznie latem... to trzecie auto i powiem ze chociaz ma prawie 15 lat to jak przesiadam sie do 3 letniej A-klasy to jakbym jechal "wozem drabiniastym". Ale wracajac do tematu bmw traktuje hobbystycznie - roczny przebieg wynosi ok. 15-20tys.km.
  8. Moja w jezdzie miejskiej nie zejdzie ponizej 20...
  9. Standardowo Pb98.Mozesz zalac na Schelu V-Pover Racing... lepiej wciska w fotel." :lol:
  10. Witam. Ja jezdze 750 na 10w40 Magnatec i wg. mnie jest OK. Mialem syntetyk ale troche go ubywalo wiec zalalem 10w40 - osiagi takie same a auto sprawuje sie doskonale.Zadnej roznicy za wyjatkiem mniejszego zuzycia oleju.
  11. Wielkie dzieki za pomocne linki!!!
  12. Czasami trzeba przycisnac zeby pokazac co niektorym gdzie ich miejsce w szeregu :twisted2:
  13. Witam. Czeka mnie w niedalekiej przyszlosci regulacja kolumny kierowniczej . Ze wzgledu na gabaryty silnika i osprzetu (M70) p[odejrzewam iz moga byc z tym pewne trudnosci... Prosze o rade kol. posiadajacych takie auta jak najlepiej przeprowadzic taka operacje...
  14. Jezeli masz pusty kat. to owszem -jezdzic mozesz...pod warunkiem ze masz znajomosci na stacji przegladow. Katow raczej nie regeneruja. Pozostaja 3 mozliwosci... kupno nowego do tego modelu (kosmiczne koszty) , uzywka ( w niewiadomym stanie...) lub uniwersalny do tej pojemnosci - wycinaja puche i wstawiaja nowa - choc i z tym tematem mialem problemy w moim poprzednim bmw - do takich autek ciezko o cos napr. dobrego...
  15. Nie wykluczone , ze kolega ma racje... auto przywiozlem z Niemiec. Natomiast wylaczyc je mozna bez probl. przyciskiem na kons.srodkowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.