Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja teoria jest taka, że jakby dopłata do Bowersa w tym modelu była na poziomie 20 tys., to byłoby więcej zadowolonych. I tak dla jasności: nie chodzi o inne komponenty tylko o te same, ale inaczej wycenione... Taka tam teoria 😉
U mnie stało się coś, czego się w zasadzie spodziewałem: przyzwyczaiłem się do tej sygnatury. Być może też trochę się poprawiało po wygrzaniu. Z radia dalej jest sieczka, ale z Tidala jest OK. Ale to ja. Można lepiej na pewno. Na przykład w 7er… Albo jeszcze wyżej.  Można też customowo. „Pret a porter” jest jak jest. Mi się podoba, że za niewygórowaną dopłatę dostaje się akurat tyle. Tu nie ma wałka moim zdaniem. Wałek byłby właśnie, gdyby to było wycenione na poziomie 20 tys.  …. Można też oczekiwać, że za 20 tys dopłaty BMW mogłoby wkładać adekwatne komponenty. I tu podejrzewam, że oni mając wiedzę ile tak naprawdę było zamawianych tych topowych audio dali sobie spokój z tą niszą.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Widziałem taki filmik na YT wygłuszania G60 - gość musiał m.innymi rozbebeszyć drzwi i był zaskoczony jaki badziew BW tam włożył - głośniczek i kawał plastiku - sam byłem zaskoczony ale jak piszecie że za 4k..... czyli wygląda,że dla wymagających trzeba brać z podstawowym nagłośnieniem i jechać do przeróbki na konkretny sprzęt.  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 14.07.2025 o 20:49, Hernandes napisał(a):

Moja teoria jest taka, że jakby dopłata do Bowersa w tym modelu była na poziomie 20 tys., to byłoby więcej zadowolonych. I tak dla jasności: nie chodzi o inne komponenty tylko o te same, ale inaczej wycenione... Taka tam teoria 😉
U mnie stało się coś, czego się w zasadzie spodziewałem: przyzwyczaiłem się do tej sygnatury. Być może też trochę się poprawiało po wygrzaniu. Z radia dalej jest sieczka, ale z Tidala jest OK. Ale to ja. Można lepiej na pewno. Na przykład w 7er… Albo jeszcze wyżej.  Można też customowo. „Pret a porter” jest jak jest. Mi się podoba, że za niewygórowaną dopłatę dostaje się akurat tyle. Tu nie ma wałka moim zdaniem. Wałek byłby właśnie, gdyby to było wycenione na poziomie 20 tys.  …. Można też oczekiwać, że za 20 tys dopłaty BMW mogłoby wkładać adekwatne komponenty. I tu podejrzewam, że oni mając wiedzę ile tak naprawdę było zamawianych tych topowych audio dali sobie spokój z tą niszą.

Proste pytanie.

Czy gra to lepiej od HK z poprzedniej generacji 5-er?

Czy po prostu mamy rebranding HK-->B&W, w tej samej cenie, a klient sie cieszy ze nie ma plebejskiego HK tylko "audiofilskie" B&W ktore w poprzedniej generacji kosztowalo 5x wiecej.

Bo mi sie wydaje ze znam odpowiedz i ok, audio za 20k kupowal promil klientow i rozumiem decyzje wywalenia tej opcji z cennika, tylko po co wprowadzac klienta w blad?

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.