Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim forumowiczom oraz przeglądających to forum. Otóż zakupiłem kolejne BMW F 10  528i x drive 2.0  z USA   póki co nic nie napiszę bo auto płynie. Mam parę pytań co do auta; wiem że silniki te 2.0   są jakoś awaryjne ,ale chciałem was zapytać auto ma 136 tyś km przelatane 86tys mil. Jest to automat skrzynia HP8  . Co wymieniać  w aucie sprowadzonym zza oceanu chodzi mi o silnik czy rozrząd,  oleje ?  Np w skrzyni  .no i jak się jeździ   takowym autem .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, rafus22 napisał(a):

Dzień dobry wszystkim forumowiczom oraz przeglądających to forum. Otóż zakupiłem kolejne BMW F 10  528i x drive 2.0  z USA   póki co nic nie napiszę bo auto płynie. Mam parę pytań co do auta; wiem że silniki te 2.0   są jakoś awaryjne ,ale chciałem was zapytać auto ma 136 tyś km przelatane 86tys mil. Jest to automat skrzynia HP8  . Co wymieniać  w aucie sprowadzonym zza oceanu chodzi mi o silnik czy rozrząd,  oleje ?  Np w skrzyni  .no i jak się jeździ   takowym autem .

To samo co w europejskim odpowiedniku.

Wszystkie oleje i filtry na dzień dobry + rozrząd z napędem pompy oleju dla bezpieczeństwa.

Jak się jeżdzi - to wiesz sam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem takie 528 w 2011 r. Dość fajnie się tym jeździło.

Dla mnie za  dużo palił w mieście i miał ogranicznik na 210km/h

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
33 minuty temu, rafus22 napisał(a):

A czy ktoś rozszyfruje Vin :

WBA5A7C53GG148175

mdecoder

bimmer.work

Mozesz to zrobic sam 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.