Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od początku.

Świecił mi się od roku błąd abs i asc na desce. Postanowiłem to naprawić. Sprawdziłem live data i wyszlo ze czujnik prawy tyl nie pokazuje prędkości. Wymieniłem czujnik (na bosch nowy). Kontroli zgasły. Niestety przy hamowaniu odrazu pedał hamulca wibruje i przerywa hamowanie. Po kilku minutach jazdy i odbijaniu pedału hamulca wyskakuje ponownie blad abs i asc i wtedy juz wiadomo hamuje normalnie (bez absu).

Co jest do wymiany. I jak to zdiagnozować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wejdź w podgląd prędkości kół, podczas hamowania zobacz które odbiega od reszty.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Sprawdziłem prędkości kół na żywo podglad program inpa. Czujnik prawy tył ten ktory wymieniałem pokazuje raz 12 raz 6. Nie pokazuje stalej prędkości tylko skaczą wartości. Powyzej 20km inpa wywala błąd i nie ma juz żadnych odczytów.

Dodam ze podczas wymiany czujnika musialem wydłubać ten czujnik i wywiercic bo sie urwał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik założyłeś Bosch bo taki był, czy po prostu kupiłeś co było? Bo tam były czujniki Siemensa i Bosch.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lepiej kup używany oryginał

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Z doświadczenia Ci powiem, że może też być łożysko do wymiany. U mnie wleciał czujnik ATE i objawy takie jak mówisz i okazało się, że przy demontażu/montażu łożysko zostało uszkodzone.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamień czujniki z prawej na lewą i zobaczysz

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W osłonie łożyska jest impulsator, i trzeba na niego uważać przy montażu.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kupiłem boscha do e39 (szara kostka) i też były problemy. Potem kupiłem ATE (cena wysoka, tył płaciłem 210 za sztukę) ale od tego czasu wszystko chodzi idealnie

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
15 godzin temu, piotr520 napisał(a):

W osłonie łożyska jest impulsator, i trzeba na niego uważać przy montażu.

Chodzi o ten czarny pierścień?

2g1ny4.47c0b3.l.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
36 minut temu, oczko992 napisał(a):

Chodzi o ten czarny pierścień?

2g1ny4.47c0b3.l.jpg

TAK

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Założyłem uzywany oryginał czujnik. Niestety bez zmian. Bledu nie ma ale pedał bije przy kazdym hamowaniu powyzej 20km/h

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze raz podgląd parametrów 

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
14 godzin temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

Bo któryś czujnik "widzi" że jedno z kół już się zatrzymało,teraz dotarło?

A to nie jest tak że czujnik prawego koła tylnego firmy bosch pokazuje źle prędkość to oryginalny używany tez będzie źle pokazywał bo jest uszkodzony impulsator abs na łożysku i trzeba wymienić łożysko? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak odczytasz parametry to będziesz miał pewność.

  • Lubię to 1
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.