Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, jaavi666 napisał(a):

Te 23.000 PLN to jest za cały pakiet serwisowy BSI+ czy to jest dopłata do istniejącego pakietu przeglądów już za 12.000pln? 

Auto zamówiłem w maju i dobrałem te pakiety także BRI I BSI będzie już w leasingu wliczone ale faktycznie zastanawiam się nad opłacalnością tego pakietu BSI patrząc, że przez 4 lata będę mieć ok 4 serwisy olejowe.  

23 tys. to cena za cały pakiet BSI+ na 5 lat/100 tys. km. Tak jak do któregoś momentu przed produkcją jeszcze możesz wprowadzać zmiany do specyfikacji, tak obstawiam, że do momentu wydania samochodu składowe zamówienia będące przedmiotem leasingu można modyfikować - dodawać, usuwać lub zmieniać na inne - to nie jest przecież tak, że gdzieś w fabryce w Niemczech ktoś te konkretne pakiety BSI/BRI zaczął dla Ciebie składać i pakować do kartonów...

Opublikowano
18 godzin temu, radamanthyspl napisał(a):

23 tys. to cena za cały pakiet BSI+ na 5 lat/100 tys. km. Tak jak do któregoś momentu przed produkcją jeszcze możesz wprowadzać zmiany do specyfikacji, tak obstawiam, że do momentu wydania samochodu składowe zamówienia będące przedmiotem leasingu można modyfikować - dodawać, usuwać lub zmieniać na inne - to nie jest przecież tak, że gdzieś w fabryce w Niemczech ktoś te konkretne pakiety BSI/BRI zaczął dla Ciebie składać i pakować do kartonów...

Czyli to wychodzi 11.000 PLN za mniej więcej wymiane klocków z tyłu około 2x + ewentualnie tarcz, oraz raz klocków przód, pojadę do aso w którymś dniu i podpytam ile za ten pakiet

 

Opublikowano

Moje osobiste zdanie - pakie przeglądów sie nie opłaca. Lepiej pojechać do dobrego, ale nieautoryzowanego serwisu w dużym mieście, który specjalizuje się w BMW. Wszystko wyjdzie łącznie znacznie taniej, a do tego pewność, że zrobione z sercem.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jest dużo racji w tym co piszesz ale zawsze dylemat co z gwarancją i przede wszystkim wymogi leasingodawcy dotyczące serwisowania w ASO.

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, Roberto1 napisał(a):

Jest dużo racji w tym co piszesz ale zawsze dylemat co z gwarancją i przede wszystkim wymogi leasingodawcy dotyczące serwisowania w ASO.

Gwarancja pozostaje nienaruszona. Od paru lat jest przepis narzucony przez UE, że ASO nie mogą sobie robić monopolu i kazać serwisować auta na gwarancji w ASO.

Leasingodawca - to jest dobre pytanie, tu nie wiem.

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano

Wtedy do ASO przywozisz „swoje” tarcze i klocki. Oczywiście oryginały ale kupione za pół ceny. Nie robią z tym problemów 

Opublikowano
55 minut temu, Roberto1 napisał(a):

Bmw FS wymaga serwisowania w ASO. 

Nie ma to mocy prawnej, GVO mówi, że ma być to zgodnie ze sztuką i w przypadku leasingu - na oryginalnych częściach, więc dowolny serwis z AOS (przykład klocków g26, aso 1450zl, serwis autoryzowany 900zl)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.