Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 14.03.2025 o 22:30, Rufio napisał(a):

A tu G20 full Merino:

 

01586044237.jpeg

01586044251.jpeg

To już jest niedostępne. Nie ma tego w g20. Bylo premium, ale nie jest.

Opublikowano

Królu Złoty jak najbardziej, jedyne co może jeszcze bronić LCI2 to ogólnie ta sama platforma do której należy preLCI, które niewątpliwie było jeszcze nomen omen premium w porównaniu do tego co jest teraz.
Przy liftingach nie mogli zedrzeć z niej tego premium w całości, bo wiązało by się to z przeprojektowywaniem całego auta, za to przy projektowaniu całkowicie nowego modelu oszczędności wchodzą tak: 😆

giphy.gif.21a0746a9d266fea377428f14e6ab34e.gif:wwe-vince-mc-mahon.gif.458e061de3baf81db469900c65868a3a.gif

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, galczych napisał(a):

Zgadzam się w 100%. Tylko trzeba pamiętać że G20 LCI2 to też nic nie ma z premium. Plastik bombastik jak z Daci. Lakier czarny się rysuje jak się na niego payrzy ;), Do tego skóra na kierownicy i fotelach plastikowa w dotyku. Znam już klientów co odeszli od BMW po wielu latach jazdy BMW. Mnie zatrzymał tylko i wyłącznie 3litrowy diesel.

Gdzie poszli? Bo w sumie jak faktycznie chce się skok jakości to trzeba się udać do porsche. Coś o osiągach np. 340i to trzeba wydać 1,5-2x więcej. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
3 minuty temu, GrzegorzKo napisał(a):

Gdzie poszli? Bo w sumie jak faktycznie chce się skok jakości to trzeba się udać do porsche. Coś o osiągach np. 340i to trzeba wydać 1,5-2x więcej. 

Porsche też tnie koszty. Kumpel już 2x reklamował po zakupie Cayenne. Wykończenie zostawia do życzenia... i to najdroższej dostępnej skóry. Ehhhh

Opublikowano
10 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Gdzie poszli? 

Audi, Lexus, Porsche. Nie oceniam czy to dobry ruch, ale sam fakt się dla mnie liczy. Ktoś jeździł kilka lub kilkanaście lat BMW a tu po oglądnięciu wystraszył się tabletów, braku przycisków i kiepskiego plastiku. Zresztą sam kalkulowałem... To moja 4-ta 3er.

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, galczych napisał(a):

Audi, Lexus, Porsche. Nie oceniam czy to dobry ruch, ale sam fakt się dla mnie liczy. Ktoś jeździł kilka lub kilkanaście lat BMW a tu po oglądnięciu wystraszył się tabletów, braku przycisków i kiepskiego plastiku. Zresztą sam kalkulowałem... To moja 4-ta 3er.

Nie siedziałem ze względu na wiek w nowym BMW np. z lat 90 więc nie mam porównania. Rozumiem Cię ponieważ, jako wieloletniego użytkownika może cię wiele rzeczy drażnić. Co do Audi to jest tam aktualnie dramat nowe A5, A6. Nawet samo Audi zapowiedziało, że obiecuje poprawić jakość wnętrza. Polecam wybrać się do salonu. Lexus NX w omotenashi zdecydowanie jest dużo lepiej wykonany niż X3 czy Porsche Macan od BMW X3 🙂 Celowo napisałem od X3, bo Porsche i Lexus nie mają konkurentów dostępnych do zakupu w Polsce, chyba że IS chce ktoś ściągać z USA. Często bywam w salonach różnych marek, uważam że 3er jest najlepiej wykonanym samochodem klasy D w nadwoziu sedan/kombi. Tablety są na szczęście bardzo dobrej jakości jeśli chodzi o jakość wyświetlanych treści, można się tylko przyczepić do braku klasycznych wzorów zegarów. Lexus np. ma mega słaby infotainment oraz hybryda ma bardzo nie przyjemny dźwięk podczas przyspieszanie, co dla mnie jest sporą wadą. Porsche to już są mega drogie samochody w zakupie + serwisie. W cenie bogato skonfigurowanego macana można było kupić dobrze wyposażonej wersji X5 🙂

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Wiesz ja nie lubie SUVów, ale po skonfigurowaniu trójki 340d w fajnej konfiguracji jak zobaczyłem cenę to skonfigurowałem także super wyposażonego Macana z pneumatyką. Wyszedł trochę taniej niż trójka. Fakt że Macan z silnikiem od golfa - 2.0. Wykończenie super, ale wnętrze trochę nieświeże, choć mnie akurat to pasowało. Przekonał mnie jednak 3.0 diesel bo lubie mocne diesle i jeżdzę nimi od 14lat. No i ten SUV. Lubie nisko i twardo, wtedy jest bezpiecznie ;). Ja jestem z tych co mają frajdę z jeżdzenia po zakrętach. Ostatecznie zaakceptowałem te plastiki, które porównuję do innych posiadanych aut. I takiej bidy jeszcze nie miałem. Nawet w e90 ten carbon jest taki ze strukturą a nie zalany plexi. BMW musi dostać po du.. aby powróciło na rynek premium. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Del. 

Edytowane przez saab

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.