Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te wasze diesle to jakiegos specjalnego traktowania wymagają...

Nie rozumiem jak moze zamarznac paliwo z pewnej stacji, jakie dodatki, jakie STP, o co kaman???

 

To ze trzeba wymienic opony na zimowe,plyny, czy sprawdzic inne rzeczy to chyba normalne czy diesel czy beznzyna? Po co tak upośledzacie te silniki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja do firmy kupuję wspomnianego Diesel Skydda, ale to dlatego, że jak zostało mi 15 tys. litrów letniego paliwa, a idzie mróz, to zanim zaleję zimowe, warto się zabezpieczyć. Tankując natomiast na bieżąco na sprawdzonych stacjach nie widzę ŻADNEJ potrzeby lania Stp (pamiętacie wątek o padniętym 320d po zalaniu Stp?) i podobnych specyfików. Mówię o potrzebach uzasadnionych, a nie wyczytanych w Motorze.

To juz bardziej zainwestowałbym w konserwację uszczelek drzwi (zawsze to robię przed zimą), dobry płyn do sprysków (mam na -60 C i nie marznie podczas jazdy), zmiotkę do śniegu, odmrażacz do szyb, nowe pióra wycieraczek etc .Czyli rzeczy oczywiste, nie tylko dla użytkowników diesla.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
" ale uwierz mi przy -25 Land Rover powiedział, że zostaje w garażu :) "

.

 

 

Hehe ale sie usmialem to bylo dobre"jakub"... moj przy -25 tez powiedzial ze mu dobrze w garazu i nie zamierza sie nigdzie ruszac :lol:

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.