Skocz do zawartości

skoki temperatury w 324d


diolek

Rekomendowane odpowiedzi

mam wielki problem.jezdze moja 324d i wszystko fajnie.tylko jeden szkopul.temperatura strasznie skacze poza polowe,wskazowka w oczach zmienia polozenie.niewiem czego to wina .musialem z korka od zbiornika wyrownawczego sciagnac uszczelke ,bo sie robila twarda ta rura od chlodnicy do silnika.a teraz bez uscelki to wybija mi wode i muse dolewac.czyzby glowica byla peknieta?:-( a moze to wina termostatu badz wiska.bo wentylator niezmienia predkosci obrotow wraz z wcisnieciem gazu?.dzieki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miedzy innymi twarde weze od chłodnicy...

Hmm uklad chlodzenia jest nadcisnieniowy i tam przeciez zawsze panuje cisnienie, w zwiazku z tym przewody i tak są twarde...

 

Mozesz sprecyzować swoją wypowiedź :?:

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skacząca, zmieniająca pozycję w sekundę, albo nerwowo telepiąca się wskazówka, to jest w 98 % przypadków uszkodzony wskaźnik temperatury (albo jego niepewne połączenie masowe w zegarach). Sprawdź, czy nie reaguje na pukanie palcem w szybkę :wink:

 

Przy sprawnym wskaźniku temperatura ZAWSZE zmienia się płynnie. Tzn. w czasie nie krótszym, niż kilkanaście sekund (np. w sytuacji, gdy włączasz stacyjkę po 2-3 minutach postoju, przy rozgrzanym silniku, temperatura wskakuje niekiedy nawet w pobliże czerwonego pola, ale po odpaleniu silnika - gdy rusza obieg płynu - w kilkanaście sekund wraca do pionu).

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Majonez" na korku wlewu oleju znajdziesz podczas chłodnej pory roku w KAŻDYM samochodzie jeżdżącym na krótkich odcinkach.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...

Z tego co widzę u siebie to twarde rury od chodzenia są zawsze. Mechanik fanatyk mówił, że w tym modelu powinno być 1,7 KPa jeśli dobrze pamiętam.

Po za białym budyniem czy jak kto sobie to nazywa. Trzeba sprawdzić czy nie ubywa czasem płynu chłodzącego.

Biały osad na nakrętce wlewu oleju nigdy w dieslu się nie powinien pojawić, tylko w benzynie to jest chyba dopuszczalne. Ale jestem tylko użytkownikiem a nie mechanikiem.

Jak zacznie wariować możę warto delikatnie w deskę z góry uderzyć. Jak przestanie wariować to możę po prostu wskażnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.