Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W marcu 2024 kupiłem nowe 750E i cos jest nie tak z samochodem. Od nowości potrafił szarpnąć przy odpalaniu silnika spalinowego i szarpał przy zmianie biegów oraz przenosił mini drgania na nadwozie. Po 1500 km okazało się że zerwana jest poduszka silnika więc wymienili dwie na gwarancji. Przestał mocno buczeć ale dalej szarpał. Po długich jazdach testowych doszli do wniosku że trzeba wymienić skrzynię biegów i wszystkie hamulce (tarcze i klocki) bo są krzywe, przebieg 5500 km. Samochód dalej potrafi szarpnąć ale nie zawsze i tak jakby przez zawieszenie silnika przenosił mini drgania na nadwozie ale tylko przy ostrym przespieszaniu z niskiej prędkości. Co o tym sądzicie i mam pytanie czy jest ktoś z centralnej Polski kto ma taki samochód żeby porównać bo może one tak mają i zbyt dużo oczekuję od nowej 7. wcześniej jeździłem G11 730D.

Opublikowano

Masz gwarancję to goń Aso do roboty. Kolega ma 740d i to auto jest naprawdę świetne,komfortowe i na ten moment bezproblemowe. 
 

przede wszystkim ja bym zwrócił uwagę na geometrię zawieszenia bo często nowe auta miewają z tym problem. G70 to bardzo ciężki samochód i nowy model i jak wiadomo z przeszłości bywają problemy wieku dziecięcego. Na jakieś poważne awarię jest chyba za wcześnie z racji na przebieg… z drugiej strony może to ten nieszczęsny xdrive? 
Jeśli nie aso to zgłoś się z tym problemem może do mobilecoders. Ogarniają chłopaki wiele tematów tak jak należy. 

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 18.07.2024 o 09:53, Jacek C. napisał(a):

Witam. W marcu 2024 kupiłem nowe 750E i cos jest nie tak z samochodem. Od nowości potrafił szarpnąć przy odpalaniu silnika spalinowego i szarpał przy zmianie biegów oraz przenosił mini drgania na nadwozie. Po 1500 km okazało się że zerwana jest poduszka silnika więc wymienili dwie na gwarancji. Przestał mocno buczeć ale dalej szarpał. Po długich jazdach testowych doszli do wniosku że trzeba wymienić skrzynię biegów i wszystkie hamulce (tarcze i klocki) bo są krzywe, przebieg 5500 km. Samochód dalej potrafi szarpnąć ale nie zawsze i tak jakby przez zawieszenie silnika przenosił mini drgania na nadwozie ale tylko przy ostrym przespieszaniu z niskiej prędkości. Co o tym sądzicie i mam pytanie czy jest ktoś z centralnej Polski kto ma taki samochód żeby porównać bo może one tak mają i zbyt dużo oczekuję od nowej 7. wcześniej jeździłem G11 730D.

Co do szarpania przy ostrym przyśpieszaniu. U mnie co prawda w M550i ale też wystąpiło po wymianie oleju w skrzyni biegów. Występowały dziwne poszarpywania, które czułem przy dynamicznym przyśpieszaniu. Okazało się że podczas wymiany nalali o litr oleju za mało. Decyzja o wymianie całego oleju po miesiącu od poprzedniej wymiany i nalanie właściwej ilości wyeliminowało poszarpywania. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Trochę czasu minęło ale jest światełko w tunelu. Wizyta w Premium Arena w Łodzi i w końcu ktoś słyszy stukanie w okolicach silnika. Po wjechaniu na podnośnik słychać na łączeniu silnika ze skrzynią biegów. Diagnoza: koło dwumasowe do wymiany (decyzja BMW POLSKA, ale na pisma od prawnika o pomoc odpisali że samochód jest ok.) Ale jest jeszcze jeden problem, przy 15 tys km rozleciało się koło pasowe z tłumikiem drgań i zostało wymienione na gwarancji, ale ponoć nie pracuje idealnie w osi. i coś czuje że cały problem robi krzywy lub skręcony wał korbowy. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Krzywy wał korbowy ? 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

W takim wypadku raczej panewka zapukała by pierwsza

Opublikowano

Zobaczymy, po wymianie koła zamachowego wszystko będzie wiadomo. Ale mam jeszcze inny problem Pojazd łączy się z telefonem niby wszystko jest ok. ale często nie ma dzwięku w samochodzie tzn widzę że ktoś dzwoni ale samochód nie dzwoni mogę odebrać połączenie ale nic nie słyszę z głośników. I jeszcze drzwi automatyczne napieprzają jak w starym maluchu.

Opublikowano

Masakra żebyś z takimi kwiatkami się musiał udawać na forum, przecież nie kupiłeś jakiejś podstawowej jedynki tylko topową siódemę, powinni rozłożyć czerwony dywan wręczyć zgrzewkę dobrych trunków i przepraszać na kolanach za szkody materialne, moralne i czasowe.. Jak z gościem który kupił krzywe S63 AMG za bańkę i Merced(r)es miał na niego wywalone po całości, spławiali go z salonu jak właśnie dresy spod monopolowego.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Uwaga jest ciekawie, wymienili dwumase nie pomogło dalej stuka z tyłu silnika i są lekkie wibracje całego samochodu. Decyzja BMW coś tam posprawdzać i wymienić skrzynię biegów (drugi raz). Odebrałem samochód z nową skrzynią i pierwsze wrażenia jakby lepiej, ale po krótkim czasie znowu przy uruchamianiu silnika spalinowego czuć jak nim rzuca. Dojechałem do domu ok 60 km i słyszę jak dalej stuka coś. A teraz HIT sezonu rano wyjeżdżając z firmy zaczął bardzo szarpać przy zmianie biegów i okazało się że wywaliło cały olej z nowej skrzyni. W serwisie panika, assistance, samochód z wypożyczalni i mam już chyba dość.

  • Przykro mi 1
  • 5 tygodni później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ty chyba jakąś podróbkę siódemki kupiłeś koreańską xD Weź to oddaj wpizdu i zażądaj zwrotu kasy.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.