Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To nie jest zły pomysł o ile później nie będziesz żałować że nie dołożyłeś tych 30 tys żeby mieć auto które daje naprawdę dużo frajdy 🙂

Oczywiście w 330d też będziesz miał mnóstwo frajdy szczególnie zimą 😉 ale B58 to silnik który jest chwalony przez wszystkich i zasługuje na miano legendy tak jak 2JZ 

Edytowane przez adiki

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja nadal twierdzę że 30d i 40i to dwa różne bieguny.

Natomiast w przypadku 30d zdecydowanie wybrałbym rwd.

 

 

Edytowane przez MedicuS

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

RWD powinno być ok mimo bodajże 650Nm. To auto pięknie się trzyma. Jak mokro, śnieg i generalnie ślisko będziesz szukał trakcji. Oczywiście jak będziesz chciał pojechać dynamiczniej bez systemów asystujących ma się rozumieć. Jak będą aktywne będziesz stał w miejscu vs AWD. Ile jest takich sytuacji i problem z tym związany do Twojej oceny (miejsce zamieszkania (góry (gdzie więcej śniegu), strome podjazdy itd.). Sam diesel nie biorąc pod uwagę jego charaterystyki oraz mimo wszystko sztucznych parametrów na codzień (0-100) będzie robił przy normalnej jeździe wrażenie bardziej dynamicznego właśnie ze względu na wyższy moment. W trasę idealnie auto.

Poszukaj demo jednego i drugiego i się przejedź dłużej. Nie kupuj w ciemno. Wybierz świadomie auto, które ma Ciebie cieszyć a nie ludzi wokół czy na forum 😀 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, macste napisał(a):

Punkt widzenia od patrzenia... zaczynałeś od 330i i było super,  potem 340i to samo.  Teraz be bo masz M3C... Bądź subiektywny a nie moje zawsze najlepsze 😀

M3C to świetne auto i kropka. Lambo szybsze a 320i wolniejsze. Życie nie jest biało-czarne i każdy się znajdzie radość z tego co świadomie wybierze 😀 

nieee nieee , bez urazy 😜 jak już mnie szpiegujesz , a nie mam nic do ukrycia to czy choć raz chwaliłem diesla ? nie 😞 

zawsze pisałem że to klekot tylko i wyłącznie dla mnie i to tylko moja opinia która nigdy się nie zmieni 🙂 

tak jest 330i benzyna 340i benzyna m3 benzyna , stąd moje opinie ... 

Ja już króliczka nie gonię bo to nie ma sensu 🙂 mam co mam i mi starczy i niczego szybszego nie oczekuję , chyba że wygram w euro milions co jest nierealne 😉 to konik by wjechał ze stajni ferrari.... 

Każdemu życzę spełnienia motoryzacyjnych marzeń ( ja już swoje spełniłem ) , nawet jeżeli marzycie o 320d 🙂😉 

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 godzin temu, MedicuS napisał(a):

Do 100, aż takiego wrażenia nie będzie natomiast powyżej 100 to jednak 330i stoi w miejscu względem 340i 😉

100% zgody 330i vs 340i vs m3copm , z modami i bez , pomiędzy każdym z tych aut 100-250 to przepaść .... 

do 100 moje byłe porobione 330i mogło zrobić m3 jak ktoś zaspał start itd na suchym ... ale już 100+ ADIOOOOOOOSSSSSS 🙂 

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)

@wehyr. Nikogo nie szpieguję. Po prostu na początku moich poszukiwań czerpałem mnóstwo dobrej wiedzy z Twoich postów i jeszcze dwóch użytkowników którzy byli aktywni w kwestii M340i. Nawet wymieniliśmy parę info na prv. Wyciągam wnioski na zimno na podstawie tego co czytam i staram się doradzać ludziom z dobrej nieprzymuszonej woli zachowując obiektywizm.

Życzę wszystkich Wesołych Świąt oraz spełnienia motoryzacyjnych marzeń. Moim od lat jest wolnossąca 911tka 😀 Może kiedyś...

Edytowane przez macste
  • Lubię to 1
Opublikowano

Pomyślałem o tym 330d bez xDrive, bo mieszkam w Trójmieście, śniegu tu mało, górek też, sporo krążę po ciasnych uliczkach i wolałbym mieć większy promień skrętu, a diesel jednak pięknie ciągnie od dołu. W małej budzie jak sedan G20 bez xDrive to musi być mocno odczuwalne - w sensie dynamika 20-80 km/h, bo wiadomo, że im szybciej tym wtedy M340i zrobi szybciutkie papaaaa 🙂

Opublikowano (edytowane)

320d xdrive jest bardzo sympatycznym autem, które spokojnie radzi sobie z 90% tego co spotkasz na drodze. 330d w xdrive to pewnie objedzie 99% aut z polskich dróg. Nie brałbym auta bez x drive z taką mocą bo jednak ilość dni gdzie jest mokro ślisko na drogach plus zwykły piasek i brud na tychże drogach mają wpływ na ruszanie z miejsca.

Edytowane przez manji
Opublikowano (edytowane)

Jedyne co mnie martwi to późniejsza odsprzedaż takiego 330d bez xDrive. W takim 2026-2027 może być ciężko, bo jednak kupujący wolą czterobuty w benzynie...

Edytowane przez zalezi
Opublikowano

Niekoniecznie,  RWD w 330d to rzadkość a są ludzie którzy to docenią. Do tego przednie koła wolne od napędu, niższa masa która jest już powoli absurdalna jak na 3er. Ja tam widzę plusy 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i niżej stoi rwd, przez co ładniej wygląda 😉

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

@zalezi bierz 330d RWD o ile chcesz zaoszczędzić ~30kpln i mniej spalać jak dużo jeździsz. Jak to co powyżej ma wagę 10% to bierz 340i i będziesz bardziej zadowolony. Tak czy inaczej banan będzie długo na Twojej twarzy nie zależnie czy R6 "traktorek" czy benzyna. 😀

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Wiem, że wybór nie jest prosty, na jaki czas wybierasz to auto? Jak na długo warto dodać i się dłużej cieszyć. Decyzja finalnie musi być Twoja i raczej nikt już tutaj nie pomoże.

Opublikowano
Godzinę temu, macste napisał(a):

Wiem, że wybór nie jest prosty, na jaki czas wybierasz to auto? Jak na długo warto dodać i się dłużej cieszyć. Decyzja finalnie musi być Twoja i raczej nikt już tutaj nie pomoże.

2-4 lata 🙂

Opublikowano

Ja ostatnio wykręciłem w M440i 6l na trasie w Bieszczadach 😉 ale średnią z 3k mam 10l. Podskoczyło po dotarciu 😉 

  • Lubię to 1

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, zalezi napisał(a):

Robię rocznie 18-22 tys km, w 70% miasto 🙂

Nie chcę Ci nic sugerować, ale w takim przypadku jednak brałbym benzynę. Opieram się na własnych doświadczeniach - miałem auto z takim i takim silnikiem. Rodzaj silnika dopasuj do przebiegów i gdzie jest jeżdżone. 

Edytowane przez mario79
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, zalezi napisał(a):

Spalanie pewnie z 8l 330d i 13l M340ix, większość miasto tak zakładam 

W mieście 30d spali 10-12 zależnie od miasta oczywiście, 40i raczej od 12 w zwyż.

18d mojej żony w mieście jakim jest Kraków pali ok 8-8.5.

Średnia z 90 tys to 7.00 😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

118d jako alternatywa do 330d, 340i 🤔

Może lepszy do oszczędzania piękny Prius czy nawet Corolla hybrid... miasto 4l, spokojna trasa nawet poniżej 😀

Miałem kiedyś 118d na czas serwisu mojej F30 328i. Ciekawe doświadczenie.

Opublikowano

A kojarzycie czy w prędkościach 100-200 km/h 330d RWD ma lepsze osiągi niż 330d xDrive? Czy raczej podobne? Bo te 10 tys więcej to jednak nieco więcej pewności w trudnych warunkach, ale martwi mnie spory promień skrętu w mieście...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, macste napisał(a):

118d jako alternatywa do 330d, 340i 🤔

Może lepszy do oszczędzania piękny Prius czy nawet Corolla hybrid... miasto 4l, spokojna trasa nawet poniżej 😀

Miałem kiedyś 118d na czas serwisu mojej F30 328i. Ciekawe doświadczenie.

Nie alternatywa, tylko chodzi mi o to, że 30d nie będzie palił w mieście 8 litrów, skoro tyle pali mój muł bagienny 😉 no i nie 118d, a 318d 😉

Może i lepszy Prius, jak ktoś lub charakterystykę bezstopniowej skrzyni.

Mam doładowaną benzynę, ale nie jest kombi co powoduje, że na weekend wolę 3er.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.