Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Mogę prosić o rozkodowanie VIN WBAVA710X0VA39594 ???

VIN: WBAVA710X0VA39594

Type code: VA71

Model: 320I OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N46

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MEC

Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET

Upholstery code: ALAD - STOFF FLUID/GRAU

Prod.date: 2005-09-17

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

S8SP Control unit COP

S428 Warning triangle and first aid kit

S520 Fog lights

S548 Kilometre speedo

S854 Language version, French

S863 Dealer List Europe

S881 Operating instructions, French

S896 Daytime driving lights

Bieda edition :roll:

 

Czy każda e9x nie miała czasem w standardzie manualnej klimatyzacji? Czy dopiero od lci tak było? Serio pytam, bo pierwszy raz widzę ten model bez klimy.

www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pytałem konkretnie o silnik, czy taki tam był montowany fabrycznie w touringu.

 

Nie kupujcie tego auta to jest mina!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Auto jest odpicowane i przygotowane na sprzedaż.

Przebieg jest skręcony, wiem bo współpracowałem z tym typem i wszystkie auta ma skręcone!

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wszyscy potencjalni kupujący sa na forum i ktos to kiedyś kupić...

 

Szkoda właśnie, wcześniej miał 530i e60 i też była skręcona

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Forumowicze,

mam sposobność kupić od mojego kolegi E90, auto znam bo nawet razem z nim odbierałem je z BMW Smorawiński, kolega autem przejechał 77tys a póżniej jego żona przez 4 lata 22tys łącznie ma teraz równo 99tys przebiegu, auto nigdy nie uczestniczyło w żadnej kolizji drogowej, miało przedłużony pakiet serwisowy na 10 lat (więc do 2019r lub 150tys), wszystkie serwisy i wymiany były robione w ASO BMW klocki tył jeszcze 20tys, przód 30tys, jedyne co odbiega od seri to felgi i opony zmienione z 17' M-Pakiet na 16' 205/55 (dla żony 17' był za twarde).

Auto zadbane, jedynym znanym mi mankamentem jest malowany w serwisie jakieś 6lat temu dach (w garażu podziemnym był jakiś przeciek substancji poprzez szczelinę nad miejscem postojowym i z OC wspólnoty mieszkaniowej dach musiał być pomalowany bo były jakieś plamy białe) auto ostatnie 22tys km zrobiło głownie po mieście, korzystając z Waszej wiedzy i doświadczenia uprzejmie proszę o informację na co zwrócić uwagę przy tym sposobie eksportacji i przebiegu i jaka była by waszym zdaniem rozsądna cena za to auto, poniżej specyfikacja, wszelkie uwagi mile widziane:


Type Code PP71

E Series E90 (MUE)

Series 3

Type LIM

Model 320XD OL (EUR)

Steering LL

Doors 4

Engine N47

Displacement 2.00

Power 130

Drive ALLR

Transmission AUT

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

Prod. Date 2008-11-13


pierwsza rejestracja 2009


P337A M Sports package

P7RSA Package Comfort

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CDA Brake Energy Regeneration

S203A 4-wheel drive

S205A Automatic transmission

S216A Hydro steering-servotronic

S249A Multifunction f steering wheel

S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194

S2PAA Wheel bolt retainer

S302A Alarm system

S321A Exterior parts in vehicle color

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S464A Ski bag

S465A Through-loading system

S481A Sports seat

S493A Storage compartment package

S4AEA Armrest front, retractable

S4B9A Interior strips, alu, satin-polished

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S5ACA High-beam assistant

S5DCA Rear-seat headrests, folding

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

S663A Radio BMW Professional

S676A HiFi speaker system

S698A Area-Code 2 for DVD

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package

S760A High gloss shadow line

S775A Headlining anthracite

S7NHA BMW Service Inclusive

S851A Language version German

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

S993A model year code in VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bardzo ładna opcja, autu nic nie brakuje.


Do sprawdzenia stan DPF, rozrządu oraz upewnij się że koła są takie same bo xdrive mógł trochę dostać, plus reszta elementów standardowych dla każdego auta.


Na tych kołach, jeżeli jest pełna historia, auto warte co najmniej 30 tys., a jeżeli wszystko jest ok. to ktoś szukający takiego położy i 40.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spokojnie dał za auto 40 tys, w tym kraju kupienie 10 letniego BMW z pewną historia to jak znalezienie dziewicy na porodówce :norty: Jak chcesz sie targowac to pojedz do aso, niech wycenia za ile kupią :D
***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie przesadzajmy, 40tys to ona na pewno nie jest warta. Sprzedałem swoje e90 lci na pełnym m paku za 32tys z 2011 roku.. marudzenia ze nie ma navi az słuchać mi sie nie chciało. 2008 rok, nawet piękna to max 30tys. Dpf można sprawdzić tylko podpinajac sie kompem. Rozrząd to loteria. Jeśli nie był wymieniany, wymienić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, generalnie do pełni szczęścia z wyposażenia brakuje dużej nawigacji albo chociaż ekranu... taka prosta ta decha... czy jest jakiś posty by we własnym zakresie sprawdzić DPF (lub nie w ASO) i rozrząd?

Rozrzad - sprawdzasz na słuch, jak jest zimny po min 6 godzinach od zgaszenia. Jak się pojawi chwilowe cykanie - nie ma sprawy, jedynie napinacz do wymiany. Szuranie to już większy problem. U mnie po 70 tys jazdy po mieście z start-stop napinacz się poddał - z tego systemu najlepiej nie korzystać. O dpf nie ma się co martwić, przy tym przebiegu powinien mieć fabryczne parametry. Możliwość sprawdzenia za pomocą komputera diagnostycznego - częstotliwość wypalania. Jeżeli zaczną się z nim problemy to raczej będą spowodowane uszkodzeniem osprzętu - termostat, egr, czujnik ciśnienia spalin. Naprawa nie jest droga.

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
marudzenia ze nie ma navi az słuchać mi sie nie chciało

 

Jednym uchem wchodzi, drugim wychodzi, mi ostatnio jakiś marudził że nie ma roletek z tyłu... przy fabrycznie przyciemnionych szybach. :lol:

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, generalnie do pełni szczęścia z wyposażenia brakuje dużej nawigacji albo chociaż ekranu... taka prosta ta decha...

 

Nie jest tak źle. Ja dopiero po jakimś czasie zacząłem doceniać pomarańczową, charakterystyczną dla bmw poświatę w samochodzie wydobywającą się z zegarów, radia bmw professional, panelu klimy i przyciemnionych żaróweczek w podsufitce. Po zmroku wygląda to bardzo efektownie. W wersji z navi ten efekt nie jest już taki widoczny. Wiem bo porównywałem swoją bunię z kolegi e90 z dużą navi. Pozazdrościł tego. Oczywiście w dzień niewidoczne.


Wszystko ma swój urok.

www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, generalnie do pełni szczęścia z wyposażenia brakuje dużej nawigacji albo chociaż ekranu... taka prosta ta decha...

 

Nie jest tak źle. Ja dopiero po jakimś czasie zacząłem doceniać pomarańczową, charakterystyczną dla bmw poświatę w samochodzie wydobywającą się z zegarów, radia bmw professional, panelu klimy i przyciemnionych żaróweczek w podsufitce. Po zmroku wygląda to bardzo efektownie. W wersji z navi ten efekt nie jest już taki widoczny. Wiem bo porównywałem swoją bunię z kolegi e90 z dużą navi. Pozazdrościł tego. Oczywiście w dzień niewidoczne.


Wszystko ma swój urok.

To prawda to podświetlenie jest bardzo fajne, choć w f30 tez daje rade, szczególnie znaczki airbagow na słupkach i listwy w drzwiach wyglądają efektownie, jak dla mnie oczywiście :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marudzenia ze nie ma navi az słuchać mi sie nie chciało

 

Jednym uchem wchodzi, drugim wychodzi, mi ostatnio jakiś marudził że nie ma roletek z tyłu... przy fabrycznie przyciemnionych szybach. :lol:

A mi się takie podejście podoba, dzięki temu można kupić przyzwoite auto ze słabym wyposażeniem i cieszyć się porządnym samochodem, a w tym czasie ktoś może się cieszyć full opcją (ze wstawioną ćwiartką i kilkoma bonusowymi opornikami na pokładzie włącznie) za większą kasę. Osobiście w e90 nie miałem navi, w f30 mam dużą i żadnej różnicy mi to nie robi, ale steptronikiem bym nie wzgardził :norty:

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie przesadzajmy, 40tys to ona na pewno nie jest warta. Sprzedałem swoje e90 lci na pełnym m paku za 32tys z 2011 roku.. marudzenia ze nie ma navi az słuchać mi sie nie chciało. 2008 rok, nawet piękna to max 30tys. Dpf można sprawdzić tylko podpinajac sie kompem. Rozrząd to loteria. Jeśli nie był wymieniany, wymienić.

To ja szukam benzyny w automacie i 2008 r. znalazłem słownie dwie sztuki po 50 tys. skąd macie tak niskie ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, znowu rozglądam się za E92. Proszę powiedzcie mi czy jest szansa do max 50 tyś zł kupić jakiś ładny i zadbany egzemplarz w automacie i 3.0d z sensownym wyposażeniem? Czy znowu zostaje mi 2.0d?

 

Mocne silniki mają to do siebie ze ciężko trafić bezwypadkowe auto. W e92 potrzeba trochę szczęścia zeby trafić zadbane auto.

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opierając się o foto naocznie całkiem ciekawie to wygląda..wyposażenie zacne..skromny pakiet startowy poprzedniego właściciela nie wróży nic dobrego. Standardowo dla tego motoru do sprawdzenia dpf, wtryski, weryfikacja rozrządu, turbo bo jak to auto po niemiecku olej nowy widziało co 30 tys km to może być spora mina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto sprowadzone i sprzedawane po roku rzadko wróży coś dobrego, zwłaszcza jak ktoś zapłacił 18% akcyzy. Ja bym zaczął od sprawdzenia historii wypadkowej, dopiero później można myśleć o mechanice.

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to najważniejsze...przyłożyć miernik i juz brać bo nie malowany. Nie ważne ze elementy w kolor były wrzucane..tacy znawcy właśnie napędzają i zachęcała ludzi do handlu autami. Każdy zna mentalność polski nabywców aut używanych. Ludzie na jakiś świecie żyjecie. E90 z 2006 roku to już stary samochód i bardzo mało jest ich na sprzedaz w stanie akceptowalnym(sam mam e91 z 2006). Powtarzam kolejny raz mechanika, sprawność mechaniczna prxy aucie 12 letnim jest słowo klucz.

Są tu na forum ludzie, którzy świadomie kupują auta po przejściach, ciągną je z drugiego końca świata np, naprawiają i jeżdżą bo są świadomi i wiedzą co jest 5. Jak takich ludzi szanuje i zazdroszczę momentami wiedzy i samozaparcia w doprowadzaniu bmw do doskonalosc, a przecież można kupić w pierwszym lakierze w pl...trochę więcej rozumu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o opinie na temat tego samochodu. Czy silnik 177km nie będzie problematyczny? (szukać lepiej 163 lub 143km?) Na co zwrócić uwagę przy zakupie? o co dopytać sprzedawcę?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2xmpakiet-recaro-skory-177ps-pdc-manual-sedan-serwis-alu-18-1wl-ID6AUB1F.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.