Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/e2312e637a450265

 

Jest to mozliwe ze w ciagu dwoch miesiecy przebieg zwiekszyl sie z 60 000 na 169 000 a potem po dwoch latach spadl do 104 000? :/

Może ktoś się pomylił przy wpisywaniu i miało być 69 000 co byłoby realnym wynikiem patrząc na inne wpisy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

To fakt. Ja też szukałem z fv23 i kupiłem pre lci z 2008 też bez navi i mpaka ale w dużo lepszej cenie.

Nie wiem czy polift to warunek konieczny ale w cenie ok 55k oglądałem bardzo bogato wyposażone 330xd z poliftowym silnikiem ale było dla mnie finalnie trochę za drogie nawet po odliczeniu VAT.

Trzeba cierpliwie szukać. Zakładam że będziesz chciał trzymać auto do końca amortyzacji czyli trzy lata. Po tym okresie sprzedając je stracisz dużo - nawet jeżeli unikniesz wystawienia fv tak jak teraz jest możliwe.

 

Widzę że kolega w temacie z uniknięciem fv. Rocznik min 2010 mnie interesuje, bdżet do 80k, ale naprawdę nie ma co kpić. Myślę że za 55k można by ją zabrać więc cena będzie atrakcyjna. Kupić e92 to naprawdę dramat

 

Na ten moment jest to możliwe ale jak będą działać za 3 lata organy podatkowe w kontekście klauzuli uniknięcia opodatkowania nie wiadomo. Przy obecnym trendzie uszczelniania systemu VAT raczej nic dobrego nas nie spotka.

 

Nie traktuj moich wpisów jako dyskredytujących e92 bo to świetny wóz i mi jeździ się super ale już myślę o lekkim wzmocnieniu go bo osiągi nie przystają do charakteru auta. Przy takim budżecie jaki zakładasz pokusiłbym się jednak o większy silnik.

Kupię komplet felg styling 270
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To fakt. Ja też szukałem z fv23 i kupiłem pre lci z 2008 też bez navi i mpaka ale w dużo lepszej cenie.

Nie wiem czy polift to warunek konieczny ale w cenie ok 55k oglądałem bardzo bogato wyposażone 330xd z poliftowym silnikiem ale było dla mnie finalnie trochę za drogie nawet po odliczeniu VAT.

Trzeba cierpliwie szukać. Zakładam że będziesz chciał trzymać auto do końca amortyzacji czyli trzy lata. Po tym okresie sprzedając je stracisz dużo - nawet jeżeli unikniesz wystawienia fv tak jak teraz jest możliwe.

 

Widzę że kolega w temacie z uniknięciem fv. Rocznik min 2010 mnie interesuje, bdżet do 80k, ale naprawdę nie ma co kpić. Myślę że za 55k można by ją zabrać więc cena będzie atrakcyjna. Kupić e92 to naprawdę dramat

 

Na ten moment jest to możliwe ale jak będą działać za 3 lata organy podatkowe w kontekście klauzuli uniknięcia opodatkowania nie wiadomo. Przy obecnym trendzie uszczelniania systemu VAT raczej nic dobrego nas nie spotka.

 

Nie traktuj moich wpisów jako dyskredytujących e92 bo to świetny wóz i mi jeździ się super ale już myślę o lekkim wzmocnieniu go bo osiągi nie przystają do charakteru auta. Przy takim budżecie jaki zakładasz pokusiłbym się jednak o większy silnik.

 

 

 

Szczrze powiem że też domyślam się że może być to niemożliwe. Aczkolwiek to auto poprostu mi się podoba, potrzebuje rocznik min 2010 bo chec go leasingować ( zapłata gotówką to nie problem, ale mam tak tani leasing że szkoda marnować gotówki, lepiej wrzucić w firmę).

 

Z e92 LCI jest taki problem że ich poprostu nie ma. 320D wystarczyłoby mi w zupełności, a przez pół roku nie widziałem 3.0D po lifcie z fakturą.

 

Mam też możliwość zakupu w Styczniu F10LCI 2015 z mpakiem, od pierwszego właściciela z przebiegiem 80kkm. Tyle tylko że będzie kosztowało 30k euro netto. Dalej w leasingu nie ma dramatu ale jak anrazie to nie potrzebuje takiego auta.

 

Obcenie turlam się Volvo s60 2001 2.4D5 jeszcze z czasów studenckich, przejechane ma na liczniku 350kkm więc myśle że realnie 0,5mln kilometrów już najechało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Ostatnimi czasy intensywnie przymierzam się do zakupu E93 lub ew. E92 i powiem szczerze, że jestem zdruzgotany. Dotychczas całkiem dobrze radziłem sobie z "przesiewem" aut oglądanych przez internet, ale ten samochód to dla mnie zupełna zagadka. Spotkałem się w tym wątku z określeniem, że na E93 muszę szykować co najmniej 70k PLN. Przyznam, że szczerze, że przekracza to nieco mój budżet na ten moment, ale to kwestia odłożenia większej ilości pieniędzy po prostu. Bardziej zastanawia mnie skąd taka cena, gdy na allegro czy otomoto lata mnóstwo E93 za 50-60k PLN. (Nie wspomnę już o takich <40k PLN, bo to podejrzane nawet dla laika.) Moglibyście wspomóc nieco moje poszukiwania? Nie szukam idealnego stanu, przebiegu 10kkm czy rocznika 2014, ale też nie interesują mnie ulepy czy kosmiczne przebiegi. Jaki też silnik minimalnie daje rade w tej karoserii? Bo domyślam się, że 335i to nie jedyna opcja :D Dzięki wielkie za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Ostatnimi czasy intensywnie przymierzam się do zakupu E93 lub ew. E92 i powiem szczerze, że jestem zdruzgotany. Dotychczas całkiem dobrze radziłem sobie z "przesiewem" aut oglądanych przez internet, ale ten samochód to dla mnie zupełna zagadka. Spotkałem się w tym wątku z określeniem, że na E93 muszę szykować co najmniej 70k PLN. Przyznam, że szczerze, że przekracza to nieco mój budżet na ten moment, ale to kwestia odłożenia większej ilości pieniędzy po prostu. Bardziej zastanawia mnie skąd taka cena, gdy na allegro czy otomoto lata mnóstwo E93 za 50-60k PLN. (Nie wspomnę już o takich <40k PLN, bo to podejrzane nawet dla laika.) Moglibyście wspomóc nieco moje poszukiwania? Nie szukam idealnego stanu, przebiegu 10kkm czy rocznika 2014, ale też nie interesują mnie ulepy czy kosmiczne przebiegi. Jaki też silnik minimalnie daje rade w tej karoserii? Bo domyślam się, że 335i to nie jedyna opcja :D Dzięki wielkie za pomoc!

 

335i > 335is > M3

 

Te za 40-50k to ulepy. Tu nie ma złotego środka. Trzeba jeździć i oglądać/sprawdzać albo wyłożyć więcej na pewny serwisowany egzemplarz. Proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę miał na sprzedaż E93 - możesz zobaczyć w moim profilu - 330d. W tym tygodniu odbieram po wymianie silnika, nowy motor dopieszczony kompleksowo, wymieniony rozrząd, gumy uszczelki itd. Niedługo dam opis w wątku o aucie razem z cennikiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na pierwszy rzut oka brak naklejki airbag na słupku b pasażera.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy dla silników 325i po sprawdzeniu vinu na realoem wyjdzie, że była wadliwa seria tłoków? I czy ten problem dotyczy też silników o oznaczeniu n52n? Sprawdzałem kilka aut i dla każdego pokazywało, że tłoki są prawidłowe tak jak dla bawary, o którą pyta gomes. Pytanie czy po prostu trafić na te z wadliwymi tlokami to jak 6 w totku czy real oem po prostu podaje dobra serie tlokow, żeby nikt przypadkiem nie kupił tej złej? I czy są jakieś inne problemy, które trawią n52b25, a n52b30 już nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Realoem pokazuje Ci wszystkie numery części które byly i są dostępne dla danego modelu, domyślnie podając najnowszy. Jeśli wadliwa część występowała wcześniej to jest zastąpiona przez kolejną, czyli tą ktorej nr widzisz (albo kolejna). Czyli wadliwe numery musisz szukac we wcześniejszych, a nie ostatnich.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki z tego by wynikały, że najstarsze auta nie zostały tym dotknięte, a tak to wszystkie b25. Szkoda ;) z innej beczki silniki n52b30 z sedana 258hp i n52b30 272hp z coupe różnią się pewnie tylko osprzętem?

 

@down

Podziękował za pomoc, szerokości ;)

Edytowane przez cybuch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz na realoem.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka witajcie zmienim samochod. Wczesniej jezdzilem

Przez dlugi czas audi s4b5 samochod

Przedany (smuteczek)...powieksza mi sie rodzinka i szukam jakiegos mocniejszego kombi Padlo na Bmw bo w audi nie ma nic konkretnego z gamy silnikowej!

Mysle nad e91 330i (335i nie wchodzi w gre) lub 330d. Panowie z doswiadczeniem prosze mi pomoc jesli macie chwilke w wyborze jakies podpowiedzi co za a co przeczeciw .Samochod

Bedzie uzywany w 90% w miescie przebieg roczny to ok 15-20tys km. Mieszkam w uk jesli chodzi o spalanie to zbytnio mnie to nie przeraza raczej chodzi mi o niezawodna jednostke...automat menual? Mysle tez nad e83 30d. Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Niby jazda miejska to 330i, ale biorąc pod uwagę, że oba mogą przysporzyć trochę problemów to po prostu lepiej wybrać to co będzie w lepszym stanie, nie wiem jak w uk, ale podejrzewam, że też nie łatwo znaleźć dobrą sztukę. Ja osobiście wybrałbym kopciucha, bo jednak mimo wszystko wg jest mniej problematyczny (wiem, że opinie są odwrotne, ale nie w tym modelu) i po prostu pilnował wypalania dpf (poza tym w pb jest katalizator, który zasiarcza się i skutek jest podobny).

 

Jeżeli chodzi o skrzynię to już zależnie od upodobań, jedna i druga opcja może być kosztowna, szczególnie w dieslu, który ma duży moment obrotowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli chodzi o silniki to szukac lepiej przed lifta czy polifta jak to z tymi rozrzadami j wiem ze to wszystko bylo napisane milion razy ale naprawde co czlowiek to inna opinnie. Nie ukrywam ze szukam mocnego autka rodzinnego. Jak z tym dpf bedzie w dieslu bo samochod to na 90% tylko jazda po miescie (wyciecie dpf nie wchodzi w gre bo tytaj sa

Mega kary na maxa sam

Znam

Przypadek)

Dajmy na to ze bezyna 258vs272

Ktory silnik jest lepszy tzn niezawodny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Poliftowe (n53) są "znane" z problemów z wtryskiwaczami i nox-em a n52 np. z problemem brania oleju w sporych ilościach, aczkolwiek to też zależy od egzemplarza, dlatego trzeba auto dobrze sprawdzić przed kupnem. Dpf nie jest taki straszny jak pilnuje się jego wypalania i nie ignoruje błędów z tym związanych, z nox w pb jest podobnie, chociaż one dość często wymagają wymiany, ma to też na pewno związek z jazdą z niesprawnymi wtryskiwaczami.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe 335i by sie przydalo ale

Oplaty sa zbyt spore za ten samochodzik tutaj w uk.

Myslalem

Tez nad 335d ale

Gdzie sie nie naczytalem to kazdy odradza diesla do miasta!

Co do rozrzadu benzyniaka jesli chodzi o zrywanie sie ktora jednaostak jest bardziej trafna i w ktorej latwiej jest go wymienic zapopiegawczo? (Wkurza mnie ta polityka BMW ze niby jest bezobslugowy rozrzad a nie jest bo peka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.