Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

moge Ci moja sprzedac jak zainteresowany ale to na priv ;)

 

Heh jak coś to dam znać , narazie nie może mi uciec z głowy ta 335i i sie wacham ;D w weekend będę miał okazję przejechać sie i 335i i 330d zobaczymy jak będzie ;d Ogólnie podstawowy warunek to kolor musi być czarna bo mam co do tego koloru pewne plany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki sprawdze miejsca

a co do drewna w normalnych samochodach to zdania nie zmienie - fajnie wyglada w bentleyu, tu sie zgodze, w reszcie to lipa nawet jak wsadza Ci heban...

a ze listwa a'la aluminium nie jest doskonala to juz inna sprawa - dla mnie i tak lepsza niz drewno spasowane z plastikiem

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki sprawdze miejsca

a co do drewna w normalnych samochodach to zdania nie zmienie - fajnie wyglada w bentleyu

 

No i w klasycznym Mietku czy Jagu :) Chociaż w nowszych modelach ja również wolałbym coś zimnego w dotyku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napisz do kolegi Ma1ik'a. Jak kupował u mnie swoje E91 to byliśmy na sprawdzeniu w dość fajnym serwisie, który specjalizuje się w BMW. Na mnie zrobili bardzo pozytywne wrażenie, mają chłopaki pojęcie i doświadczenie, ale pewnie inni koledzy z W-wy też Ci coś polecą sensownego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej jak jeszcze nie sprzedałeś moglibyśmy się umówić na jazdę próbną? ja mieszkam w wawie na ursynowie, wprawdzie szukam manuala i i tylną ośkę, ale jak bym się przejechał to może bym się przekonał podczas jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

spotkac sie moge tylko w tygodniu bedzie trudno

 

natomiast ja jeszcze nie podjalem decyzji o sprzedazy tylko badam rynek i zaczynam myslec dopiero o tym - co nie oznacza ze jak pomyslisz jeszcze o cenie to nie przyspiesze decyzji :D

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat żeby nie zakładać nowego. Mam pytanie o tańsze wersje e92, nie mam 80000 na zadbaną sztukę z 3.0i ale może 60000 starczy na 2.0i 170km?

 

Czy to dobry silnik? po wpadce z moim pierwszym BMW do którego dołożyć musiałem prawie równowartość samochodu( :cry2: ) chciałbym dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przy zakupie, co jest w tym silniku najbardziej kosztownego do wymiany? filtry, żarowki, nawet wahacze mogę przeżyć, ale jeśli jeszcze raz wpakuję się w wymianę drogich elementów silnika lub amortyzatorów (słyszałem że w 5tce są drogie, nie wiem jak tutaj) to nie wiem co zrobię.

 

 

PS: to 60000 za 2.0i wyszło z przeglądania allegro, mało ich jest ale się pojawiają (http://otomoto.pl/bmw-320-e92-320i-europa-bixenon-C28399433.html)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni zakup powinien Cię trochę nauczyć, jak i gdzie kupować auto. Jeśli decydujesz się na allegro to musisz być mega ostrożny bo większość ogłoszeń to handlarze. Jeśli chcesz to mogę dać kontakt do osób które sprowadzają pewne auta, z pełną historią zza granicy.

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nauczyłem się żeby nikomu tego nie zlecać bo tracę tylko pieniądze a nie mam pewności czy ta osoba nie oleje tematu i nie sprowadzi mi złoma, na wyjazd do Niemiec nie mam czasu, a cały proces po sprowadzeniu jest strasznie kłopotliwy i kosztowny (akcyza).

 

Zastanawia mnie tylko różnica cen..... jak kupowałem e46 to sztuki z Niemiec kosztowały minimum 10000zł drożej, a tutaj na odwrót? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nauczyłem się żeby nikomu tego nie zlecać bo tracę tylko pieniądze a nie mam pewności czy ta osoba nie oleje tematu i nie sprowadzi mi złoma, na wyjazd do Niemiec nie mam czasu, a cały proces po sprowadzeniu jest strasznie kłopotliwy i kosztowny (akcyza).

 

Zastanawia mnie tylko różnica cen..... jak kupowałem e46 to sztuki z Niemiec kosztowały minimum 10000zł drożej, a tutaj na odwrót? :roll:

W jaki sposób nabyłeś wspomniane przez Ciebie, felerne BMW?

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chwaląc się, też kończe składać swojego.W sumie skończyłem,została robota dla lakiernika plus pare pierdółek do dokupienia :czujniki do zderzaka,zaślepka lewego nadkola no i musze podjechać do gościa zamienic klapke od spryskiwacza ksenonu bo miał dać prawą a dał lewą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja się podzielę moją historią zakupu i kosztami finalnymi :)

kupiłem 330xd z 2006r, sprowadzone ze Szwajcarii, oczywiście uderzone bo tylko takie auto można kupić w normalnej cenie... nie pomijając 95% aut z allegro które dziwnym trafem wszystkie są od pierwszego własciciela i niebite no i oczywiście full serwis do konca.... ale mniejsza o to

 

wolałem kupić uderzone auto, bo wiem przynajmniej jak jest uderzone i robię to sam po swojemu dla siebie a nie na handel !! a wiadomo że handlarz chce zarobić jak najwięcej :)

co do samego auta, 330xd, 2006r, 178 tys przebiegu, ostatni serwis na 140 tyś z lipca 2011r... udokumentowany w książce jak i systemie ASO BMW, wyposażenie full jakie tylko może być poza radarem... full Mpakiet, sportsitze w skórze, duża navi, audio profesjonal.... no full

 

ile mnie kosztowała:

31500zł zakup

3000zł akcyza (na podstawie wyceny rzeczoznawcy)

czesci i lakiernik maska, zderzak przód, zestaw chłodnic z pasem przednim, lampy przód, zderzak tył bo był lekko w transporcie uszkodzony, deska z kompletem poduszek i napinaczy i kilka innych pierdółek ~10.000zł

wymiana oleju w silniku, wszystkie filtry, olej w chłodnicy, wspomaganiu, kontrola skrzyni w ASO BMW Smorawinski ... ~2500zł

 

wyszło mnie to wszystko 47 tyś zl PLN ! + opłaty rejestracyjne i casko

 

czy było warto... myślę że tak, wiem przynajmniej co mam, i jak to jest zrobione bo zrobiłem to wszystko sam w garażu (no z wyjątkiem lakiernika) :mrgreen:

 

Taa, a przy kolejnym dzwonie złoży się nie tak jak przewidział producent...

Nie wiem po co takie pisanie kogoś kogo nie stać na normalną 330xd. Gdyby po naprawie podłużnic auta były takie same to w cywilizowanych krajach nie trafiałyby na szroty.

No chyba, że za wzór będziemy brać kraje dalekiego wschodu...

 

a podsumowaniem niech będzie to:

http://www.vitae.pl/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=186&video_id=236

 

Zakładanie: ja nie będę miał wypadku jest błędnym zakładaniem...

 

 

Trochę kolego generalizujesz.... Auto nawet po naprawie podłużnic dalej będzie pełnowartościowym pojazdem we wszystkich cywilizowanych krajach, pod warunkiem, że naprawa została przeprowadzona zgodnie z technologią producenta. To ów jest odpowiedzialny za zbadanie jak zachowa się naprawiany pojazd, które części i w jakim stopniu można naprawiać, które należy wymieniać itp. Np podłużnica w e60, końcówka jest mocowana na klej i nity, myślisz, że po co producent się tak męczył, można było zrobić w całości i z głowy. Ale poszedł przyszłym użytkownikom na rękę... przy jakimś tam dzwonie, rozwiercasz nity, rozklejasz, wymieniasz końcową cześć i cieszysz się pełnowartościowym samochodem.

Przykład który podałeś... tego focusa nikt nie naprawił. "Tu coś wspawamy, tam pod prostujemy, resztę przykryje się szpachlą, będzie lalka " Nic dziwnego, że poskładało się jak pudełko zapałek.

 

I na koniec, technologia naprawy producenta nie zawsze zgadza się ze stanowiskiem firm ubezpieczeniowych, szczególnie w PL. Pamiętajcie tak na przyszłość, np felg aluminiowych się nie naprawia, nie prostuje, nie spawa, niestety Polskie firmy ubezpieczeniowe bardzo często próbują wmówić nam, że jest inaczej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jasnowidzów było wielu..."Naprawde bawią mnie wypowiedzi dumnych gości- dumnych z 6 letnich 320 tek i czekającymi na kupca miesiącami.

Może i wasze piękne są wypasione-dlatego takie drogie ale jaka jest gwarancja ,że miesiąc po sprzedarzy nie wysypie sie turbina- nie pęknie blok etc etc??

Nie kazdy handlarz sprzedaje złoma nie każdy rzeżnik kroi padline.Tak naprawde nikt nie wie co kupuje i co w kupionym siedzi...Podstawy określi czujnik lakieru,dobry diagnosta i komputer a reszta to loteria.robie rocznie ok 60 k - w ciągu 7 lat trzy wymiany samochodów- plus samochody żony-daje 7 lat 6 samochodów.

poza ostatnimi które znalazłem sam-330xd 12.2007kupiony 2010- koszt 14 tysi jeuro i żony 320d 08 2007 kupiony ub rok maj koszt 10 tysi jeuro brałem dolną półke cenową z ale-gro . Dobre oględziny + lakier- jeżdziły idealnie- zero problemów.Co do wypadkowych- o ile naprawde samochód nie jest połamany do podłużnic - to jest naprawa modułowa-wymien stare- na nowe- bez palnika więc katastrof nie ma-wiem bo żona poprzednie 320 stuknela i naprawe miałem prawie na live.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu takiego autka jak w temacie... i zwracam się do was z pytaniem czy warto... bo o ile silnik 3.0d 231km w manualu jest chyba super, o tyle nie wiem co myśleć o xDrive. Jak sprawuje się napęd na cztery koła? pytam, bo zawsze przy kupnie auta myślę też o sprzedaży za kilka lat... żeby nie okazało się tak że np ludzie nie chcą bmw xDrive i przez to będzie mi go ciężko sprzedać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Coraz więcej ludzi przekonuje się do napędu 4x4 i raczej nie masz się co przejmować tym, że ktoś nie będzie chciał przez niego kupić kiedyś Twojego/innego auta :roll: Coraz więej ludzi chce mieć 4x4, bo zwyczajnie nie trzeba się martwić, czy jak zostawisz auto na parkingu, to z niego wyjedziesz, czy Cię będą wypychać, lub czy podjedziesz pod wzniesienie, czy wyjedziesz z garażu po oblodzonej dróżce - ja nie mam na to czasu i ochoty w ostrym mrozie i rodziną w aucie.

Auto z napędem Xdrive i włączonymi wszelkimi el. kagańcami jest wyczuwalnie podsterowne, ale po wyłączeniu prowadzi się idealnie i kontrolowalnie - nie jest to napęd mechaniczny, tylko elektronika i w związku z tym, czasem lubi spłatać figla, hamując uciekające koła :D

Niewątpliwą zaletą jest możliwość szybszego startu, włączania się do ruchu na śliskiej nawierzchni i brak konieczności wożenia w bagażniku saperki/worka z piachem/płyt betonowych/ciężarków z siłowni/skarpet :norty:

Wady swoje również posiada (wysoko stoi, choć to może i zaleta bardziej, mniej zamienników el. zawieszenia, tuningowych, itp.), ale jak dla mnie, niewątpliwie więcej zalet, bo potrzebuję auto do sprawnego poruszania się w każdych warunkach :cool2:

Co do wyższych cen amorów, el. zawieszenia, itp, to powiedzmy sobie szczerze - ile razy będziesz coś zmieniał w ciągu powiedzmy 3 lat jazdy?? No- chyba, że ktoś jeździ po wertepach i w terenie (ale do tego e990/91 się na pewno nie nadaje).

Przypuszczam, że dokładne prześwietlenie napędu starczy na cały okres jego eksploatacji :wink:

 

Nie na darmo duuuża ilość użytkowników RWD przesiada się do 4x4, a nie w druga stronę - chyyba, że ktoś kupuje RWD jako któreś auto do jazd weekendowych w lecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu ale prędzej bym się na auto zdecydował niz na ten xDrive, stąd też moje pytania i prośby o opinie...

nie bede ukrywał że chodzi o to autko

http://otomoto.pl/bmw-330-d-skory-navi-po-oplatach-C28464656.html

wiem że są zmienione dwa zderzaki (przedni bez spryskiwaczy, tylni bez PDC) oraz malowane jedne drzwi...

Wydaje mi się że cena jest dość atrakcyjna zważając jeszcze na to że to manual, nie automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jest xdrive? Bo nie ma tam chyba nic o tym. Ogolnie moim zdaniem jesli ktos jezdzil xen to potem bedzie szukal samochodu takiego, sam szukam 335i i najchetniej kupilbym go w xie, jednak dostepnosc tych samochodow i ceny wykluczaja to w moim przypadku. Ile ludzi tyle opinii, znajdziesz amatora na to pozniej na pewno

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką cenę to przygotuj się, że auto jest po sporych przejściach i przebieg patrząc na boczek kierowcy co najmniej razy 2. Za taką kwotę to chodzą bardzo porządne sztuki 2.0 w tych rocznikach, a a gdzie tam 3.0 d - btw też nie widzę, że to ''X''
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.